BMW F650GS Dakar rocznik 2001, rej. 2002, w chwili zakupu miał 61110 km a teraz przebieg 66650 km i wolnych chwilach bardzo powoli rośnie. :)
Motocykl ma przegląd techniczny do kwietnia 2017 i OC+NW do kwietnia 2017
Teraz moja skromna ocena podzespołów:
-- Napęd: jest ok, wg mnie spokojnie starczy na min parę tysięcy może i więcej (na moją jazdę). Łańcuch Złoty DID, zębatki JT, ilość zębów 15-przód zębatka nowa JT.
-- Silnik, skrzynia, sprzęgło i reszta osprzętu: pomimo 66kkm nie zdradza jakiś oznak zużycia, oleju dolałem może 100 ml bardziej dla spokoju ducha niż potrzeby, to magiczne oczko staniu poziomu jest naprawdę magiczne, przez suchą miskę olejową ;)
Silnik pracuje bardzo ładnie, nie dymi, nie stuka czy puka, jak to piszą zawsze w ogłoszeniach u mnie to prawda :) Ładniej pracuje niz u kolegi który ma ponoć 30 kkm przebiegu :)
-- Sprzęgło pracuje tak jak trzeba, skrzynia biegów 5tka, wszystkie wchodzą i nie zgrzytają :) Elektryka ok, Ładowanie jest itd, wsio działa, światła działają itd :)
-- Kiwaczka i główka ramy bez luzów
-- Koła i opony: Łożyska i uszczelniacze wymienione wymienione, opony nowe plus nowe dętki w obu kołach Opony: Tył nowy haidenau scout K60 130/80/17 (przejechała na Dakarze 300 km max) plus nowa pogrubiona dętka michalka. Przód Continental Twinduro tkc80 (przejechała na Dakarze 400 km max) 21/90/90 plus gruba dętka michałka.
-- Plastiki: Mają obtarcia, rysy, ze dwa pęknięcia, gmole, wydech z prawej i stelaże przytarte, brak czasu na ich polakierowanie, zwłaszcza ze motek więcej stoi niż jeździ.
Motek jest u mnie od grudnia 2012 roku. Zawsze był u mnie jako drugi motek. W międzyczasie zrobiłem/wymieniłem:
1. Filtr powietrza,
2. Świeca zapłonowa,
3. Płyn hamulcowy w obu układach
4. Olej Motul 300V full syntetyk-zmiana oleju w silniku.
Plus inne drobiazgi :)
a na wiosnę 2015:
1. Wymian płynu chłodniczego,
2. Łożyska kół przód i tył oraz w zabieraku wraz z uszczelniaczami,
3. Nowe klocki brembo tył plus przesmarowanie zacisku, smarem do tłoczków.
4. Nowa linka sprzęgła, mam też linkę od gazu, jak coś to daje.
5. Wymienione łożysko główki ramy plus smar i uszczelniacze oczywiście,
6. Wymienione uszczelniacze pompy wody oraz sam wirnik z oską profilaktycznie, uszczelki-części z BMW oryginalne,
7. Nowa zębatka zdawcza plus nowa nakrętka i zabezpieczenie zębatki-także z BMW.
8. Wyregulowane zawory,
9. Wymieniony olej full syntetyk 10W50 Ipone
10. Wymieniłem uszczelniacze plus kapturki pyłoszczelne all balls'a oraz olej do lag Motul 10W.
Plus inne drobiazgi dopieszczające :)
W 2016 moto zrobiło max 100 km.
Wyposażenie: TT-Touratech,
1. dwa gniazda zapaliczki-oba mają zasilanie,
2. gruba kierownica alu 28 mm tzw fatbar,
3. Podwyższenie kiery alu TT, które jest przejściem z 22 mm na 28 mm dedykowane do BMW Dakara,
4. Gmole, stelaże bardzo solidne.
5. Skarpety neoprenowe na lagach przód,
6. Sprężyny progresywne w przednich lagach Wirth.
7. Solidne handguardy Cycra proben wprost z USA, alu rdzeniem.
8. Nawigacja motocyklowa Lark 35AT plus mapy Topo.
9. Kratka chroniąca reflektor przedni przed uszkodzeniem od kamieni itd.
10. Kuferek (skuterkowy) - aktualnie założona bardzo solidna płyta alu bagażnikowa (kuferek też dorzucam).
Dodaje akcesorium dające możliwość obniżenia zawieszenia moto, w cenie motocykla!!! :)
Do moto mam instrukcję obsługi, manual Format A4, manual na płytkach CD :)
Wersja bez ABS-u.
Motek przygotowany do sezonu, przygotowywany dla siebie na dłuższy przejazd, więc motek pewny i do jazdy.
Spalanie BMW jest rewelacyjne: 3,6-4L/100km.
Sprzedaje, bo czasu brak na jazdę, ten sezon praktycznie przestał.
Motocykl chce sprzedać a nie sprzedawać więc w granicach zdrowego rozsądku można proponować cenę, choć cena jest wg mnie bardzo dobra. ;)
Dokładam filtr powietrza i oleju.
Nowa cena dla forumowiczów 9200 zł do negocjacji! :)
KONTAKT PRZEZ PRIV.