ben 5 175 Zgłoś ten post Napisano 22 Styczeń 2017 Dnia 20.01.2017 o 20:21, Pszemo napisał: No i teraz Cię dopadną serwisanci z ZS. Przecież MT pojedzie i będzie się kłócił, domagał, że chce i jeszcze powie, że Ben powiedział, że w bmw jest. Ben, ja Ci mówię, suzuki Cię zajeb.... Chyba nie , MT ma pewnie zakaz wjazdu do BMW . Za wszechobecną pretensjonalność . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel_Ryki 67 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2017 przecież ściągnięcie boczka trwa góra 5 minut.... po co kombinować ? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2017 30 minut temu, Pawel_Ryki napisał: przecież ściągnięcie boczka trwa góra 5 minut.... po co kombinować ? Nie boczka a srodkowego plastiku, i jak ktos nie przykreci srub po bokach stacyjki to idzie bardzo szybko ale po co? Czemu by nie miec gniazda zapalniczki wprost do akumulatora? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2017 16 minut temu, raby napisał: Nie boczka a srodkowego plastiku, i jak ktos nie przykreci srub po bokach stacyjki to idzie bardzo szybko ale po co? Czemu by nie miec gniazda zapalniczki wprost do akumulatora? Ooooo dobrze, że mi przypomniałeś muszę kupić boczek i zrobić skwary Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2017 4 godziny temu, Dziadek napisał: Ooooo dobrze, że mi przypomniałeś muszę kupić boczek i zrobić skwary I ladujesz to w akumulator? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 909 Zgłoś ten post Napisano 23 Styczeń 2017 Godzinę temu, raby napisał: I ladujesz to w akumulator? Nie łańcuch smaruję 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
pilers 0 Zgłoś ten post Napisano 25 Kwiecień 2017 Odbrzewam temat bo moje aku wymaga cyklicznego dołądowywania... 1. Czy podłączanie łądowania aku bez rozłączania masy od aku nie popsuje elektroniki motocykla? 2. Ładowarki mikroprocesorowe monitorują aku na podstawie rezystancji wewnętrznej/pojemności. Wszystko ładuje się ładnie kiedy aku jest odpięty od instalacji motóra. Kiedy aku nie jest rozpięty od motóra nie przekłąmuje to wartosci czytanych przez ładowarkę? Czy wtedy mamy pełne/włąściwe łądowanie? Nie straci aku na żywotności? 3. Ile lat żyją Wasze akumulatory? Używacie AGM czy żelowe, czy klasyczne kwasówki? Może wypowie się jakiś znawca tematu? Ktoś chętny? Pozdro Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
siux 0 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2017 Dnia 29.11.2016 o 20:01, Pszemo napisał: Pamiętać też trzeba, że ładowarki mają opcję "ładowanie zimowe" i w tym trybie akumulator jest cały czas podłączony do ładowarki. Idąc tokiem myślenia @kolo30 trzebaby się przeprowadzić na całą zimę do garażu. Wypowiedź z zeszłego roku, ale może warto sprostować. Kiedyś dokładnie sprawdzałem jak działa tania automatyczna ładowarka z Lidla.Ten "tryb zima" to mocniejsze podładowanie aku, napięcie na aku dolatuje pod 14,65V. Na początku ładuje większym prądem do 14V, później natężenie spada do 0,75A i tak do 14,65V na aku, po czym przechodzi w tryb konserwacji i ładuje prądem 0,2-0,3A co i tak dla aku z motocykla jest zbyt dużo, aby bez spinek zostawić go na całą zimę. Jest jeszcze jeden myk - podczas zaniku prądu w instalacji - ładowarka nie załączy się samoczynnie i nie będzie kontynuować ładowania. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach