Skocz do zawartości

Recommended Posts

Skoro już się poznaliśmy to potrzebuje pomocy/porady od bardziej doświadczonych.

Nie mam praktycznie żadnego doświadczenia w GSach...i chyba jedynym pewniakiem jest 650 tka...,która dla mnie będzie na początku i tak wyzwaniem )

Rozpatruje kilka opcji : 1.Tańsza wersja,roczniki 2001 - 2006..7 ,ceny od 8000 do 14000 zł...pojeżdżenie na takim motocyklu ,nabranie doświadczenia..

Lub wariant 2. Dołożenie kasy i zakup nowszych modeli 2009- 2012,znalazłem egzemplarze za 17-18 tys.

Pytanie :czy warto inwestować więcej ,tzn czy róznica technologiczna jest aż tak duża?,lub będzie to miało wpływ np.na niezawodność.Inna sprawa,że te nowsze są "piękniejsze" :-)

Na co powinienem zwrócić uwagę przy wyborze?,czy ważne jest np.wyposażenie w standardzie typu kufry ( zamierzam podróżować),gmole,handbary itp...

Pytanie drugiegdzies słyszałem ,że od tego roku nie będzie możliwości zarejstrowania motocykla bez ABS ,wtrysku paliwa i jakiejś normy spalin,ktoś coś na ten temat?

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wersja 1 w dobrym stanie technicznym, fajnie żeby miał ABS (znaczy, to moje zdanie). Kufry, handbary i inne duperele są najmniej ważne. Ważne żeby moto jechało i hamowało prosto ;) i nie wymagało generalnego remontu. Wszystkie dodatki są mile widziane, ale mają drugorzędne znaczenie.

Odnośnie drugiego pytania to pewnie dotyczy to nowych motocykli sprzedawanych na rynku ue. O obowiązkowym ABS było swego czasu głośno ale nie wiem czy weszło to wżycie (zresztą też dotyczyło to nowych konstrukcji).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To ja tylko tak, dodam, taką drugorzędną rzecz: DLA MNIE twin (F650GS po 2008 roku) jest dużo łatwiejszy do prowadzenia, przyjaźniejszy kierownikowi. No.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeden fajny i drugi fajny. Kup taki, na który Cię stać, żeby nie bać się na początku przy byle parkingówce. 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Forumowicze,

Proszę o wasze opinie.

czy brak błotnika może cos oznaczac czy jest to mało znaczący szczegół ?

Może ktoś mógłby to moto obejrzeć?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-bmw-gs-650-04-2012r-pelen-serwis-tuv-do-2018r-kufry-bmw-okazja-kat-a2-ID6yMzkj.html#xtor=SEC-8

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Oznacza z pewnością, że motocykl się wywrócił i błotnik odpadł. Zobacz, że prawy kierunkowskaz jest złamany, raczej nie od podmuchu wiatru ;-). Widzę też zadrapania na prawej ladze choć zdjęcia są fatalnej jakości.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jaj nie robi. Jak silnik ok i wszystko proste, i jak się podoba to brać. Może i u padł, nie raz jeszcze upadnie, raczej nie szlifował. Vengosha nie słuchaj, on dawno by już kupił coś innego tylko jest uzależniony ot tej swojej zmoty :)

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Jaj nie robi. Jak silnik ok i wszystko proste, i jak się podoba to brać. Może i u padł, nie raz jeszcze upadnie, raczej nie szlifował. Vengosha nie słuchaj, on dawno by już kupił coś innego tylko jest uzależniony ot tej swojej zmoty

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka






Nie napisałem, że nie warty uwagi tylko odpowiedziałem na prawdopodobną przyczynę braku błotnika. A co do chęci pozbycia się f650gs, to czemu Ty trzymasz jeszcze swojego? ;-). Frankensztajna na żywo nie widziałeś i tylko dlatego wybaczam Ci nazwanie go zmotą, w przeciwnym przypadku z pewnością byś się zakochał

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka





Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Lubię w Tobie ten luz i poczucie humoru, poważnie :) Dzieci się nie sprzedaje, na pewno nie tanio i jak już to do dobrej rodziny ;) Za zmotę wybacz, jednak jego imię najtrafniej oddaje to co chciałem powiedzieć.

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kupię GSa 650 lub 800 ,rocznik od 2008 ,cena do 20 000 zł.

tel. kontaktowy 515215618 lub piatek.marcin@prokonto.pl

 

Edytowane przez Pionti

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

800'ka do 20 tysi? Choć mam, to też bym kupił. :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może nie wiesz, ale nie zakładamy ciągle nowego wątku. Nie możesz ciągnąć jednego? :default_icon_redface: To już chyba 4, albo 5 :default_icon_eek: Trochę mnie ....  a to niedobrze ... bo mam dodatkową robotę. Sklejam wątki!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Panowie mam jeszcze jedno pytanie,moze dla znawców banalne: Czym się różni F800Gs od F650 z silnikim798?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poczyta i dalej nic nie będzie wiedział... Warto byłoby różnice gdzieś podwiesić, np. w testy/ porównania

 

Na szybko:

- w 800 zawieszenie USD, w 650 normalne lagi

- w 800 koła szprychowe przód 21 tył 17, w 650 aluminiowe przód 19 tył 17

- w 800 dwie tarcze hamulcowe na przodzie, w 650 jedna

- moc silnika w 800 85 km, w 650 71 km

- tylny amortyzator w 800 wyższy i deczko większy skok

- inne plastiki boczne przednie, nakładka "dzioba" w 800

- fabryczna szyba w 800 wyższa niż 650 (ale to i tak się zmienia bo obie są za niskie)

- w 800 jest jakaś tam osłona chłodnicy, w 650 nie ma nic

 

Na koniec - wbrew pozorom to (wg mojej subiektywnej oceny) jednak mocno różne motocykle ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
12 minut temu, arthurr napisał:

Na koniec - wbrew pozorom to (wg mojej subiektywnej oceny) jednak mocno różne motocykle ;)

To jak już o cenie wspominasz to zwyczajowo 650 będzie tańsze od 800 - chyba, że Peterki, ale on ma koła szprychowe, a przednie nawet niemalowane ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie będę zakładał nowego wątku - podepnę się pod ten.

Rozglądam się za F650 GS Twin - przekonany do niego zostałem w innym wątku (dzięki @gilby;) )

Ponieważ ostatnio kupowałem motocykl od kumpla to nawet nie wiem, gdzie się za nimi rozglądać? Na pewno:

Gdzie jeszcze? A może na forum ktoś ma (idealnie z dolnośląskiego) i chciałby sprzedać w tym sezonie? ;>

EDIT: acha! macie jakieś obcykane miejsca na zakup ciuchów w necie? Mogą być używki, idealnie gdyby można było je obejrzeć i przymierzyć w okolicach Wro? :)

Edytowane przez wilkczarny

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na FB to ta grupa ma chyba najwięcej osób:

https://www.facebook.com/groups/sprzedam.kupie.motocykl/?fref=ts

są jeszcze fora bmw f800gs, bmw klub motocykle.

 

Peterka miał ładnego twina na sprzedaż, ale nie wiem, czy się nie rozmyślił. Jest chyba z twoich okolic.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, gilby napisał:

Na FB to ta grupa ma chyba najwięcej osób:

https://www.facebook.com/groups/sprzedam.kupie.motocykl/?fref=ts

są jeszcze fora bmw f800gs, bmw klub motocykle.

 

Peterka miał ładnego twina na sprzedaż, ale nie wiem, czy się nie rozmyślił. Jest chyba z twoich okolic.

Dzięki @gilby za info :)

@Peterka - prawda to? ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×