Skocz do zawartości

Recommended Posts

To już próbowałem :) i nawet nie chodzi o sam feeling siedzenia ale również wcześniej wspomniane właściwości funduro

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To może na kościach się da, wyglądają na krótkie. Tylko wtedy nie ruszając przodu możesz osiągnąć taki efekt jak teraz stojący na centralce ;)

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
To może na kościach się da, wyglądają na krótkie. Tylko wtedy nie ruszając przodu możesz osiągnąć taki efekt jak teraz stojący na centralce

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka



Co bym musiał zrobić żeby tak było? :D

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam jeszcze jeden mały problem dotyczący dźwigni zmiany biegów. Mam buty forma terrain tx i powiem wam szczerze że prawie nie idzie w nich tych biegów zmieniać... Macie jakie fajne zamienniki do polecenia ew. Jakiś patent na tą przypadłość?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A Ja takiego ST szukam, zgroza że ludzie takie ładne motocykle chcę psuć :)

Przeróbki i costumowanie fajna sprawa ale pamiętaj, że każda ingerencja np. w zawieszenie niesie ze sobą zmianę charakterystyki. Kiedyś zglebiłem Trampka, żeby moja ex mogła latać. Przed obniżeniem szedł jak zły, po obniżeniu jeździło się dziwnie. Geometrii i fizyki nie oszukasz. Przeróbki trzeba wprowadzać z głową bo się zabijesz na pierwszym zakręcie. Błotnik i inne dizajnowe duperele to nie problem, chwila pomyślunku i sprzęt będzie nie do poznania (nie będzie też do Łodzi ale to inna kwestia :))

Choć ciężko mi to przychodzi zgadam się z kolegami. Sprzedaj i kup coś innego. Chyba, że dożywotnio chcesz mieć dziwoląga.
Pokaż odpowiedź

Edytowane przez GSuberalles

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, Dziurnik napisał:

Mam jeszcze jeden mały problem dotyczący dźwigni zmiany biegów. Mam buty forma terrain tx i powiem wam szczerze że prawie nie idzie w nich tych biegów zmieniać... Macie jakie fajne zamienniki do polecenia ew. Jakiś patent na tą przypadłość?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
 

A jak jest dźwignia zamocowana? ja w 1150 też miałem podobny problem ale u mnie jest regulacja.  Ze zdjęci wynika, że można ją poluzować i przestawić ale pewien nie jestem bo na żywo nie zwróciłem na to uwagi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
A jak jest dźwignia zamocowana? ja w 1150 też miałem podobny problem ale u mnie jest regulacja.  Ze zdjęci wynika, że można ją poluzować i przestawić ale pewien nie jestem bo na żywo nie zwróciłem na to uwagi.

U mnie teoretycznie też można na wieloklinie przestawić jednak jest to max ile może być w "górze" bo jego przestawie jeden wyżej to nie można wbić biegu ponieważ opiera się o dekiel

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tego się obawiałem. Ja bym uciął i przespawał po swojemu :). Na necie widziałem, że można dokupić akcesoryjne dźwignie z regulacją.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
A Ja takiego ST szukam, zgroza że ludzie takie ładne motocykle chcę psuć

Przeróbki i costumowanie fajna sprawa ale pamiętaj, że każda ingerencja np. w zawieszenie niesie ze sobą zmianę charakterystyki. Kiedyś zglebiłem Trampka, żeby moja ex mogła latać. Przed obniżeniem szedł jak zły, po obniżeniu jeździło się dziwnie. Geometrii i fizyki nie oszukasz. Przeróbki trzeba wprowadzać z głową bo się zabijesz na pierwszym zakręcie. Błotnik i inne dizajnowe duperele to nie problem, chwila pomyślunku i sprzęt będzie nie do poznania (nie będzie też do Łodzi ale to inna kwestia :))

Choć ciężko mi to przychodzi zgadam się z kolegami. Sprzedaj i kup coś innego. Chyba, że dożywotnio chcesz mieć dziwoląga.
Pokaż odpowiedź

A co do posiadania dziwoląga to najwyżej się narazie przecierpie te 2-3 lata i potem ew. Kupię większe bmw ;p np 800gs'a.... Narazie blokuje mnie wiek (tak mam tylko 18 lat )

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na zdjęciach motorek wygląda zajebiście i ja bym go nie tykał za bardzo. Co innego paciaruch albo po szlifie, tu można puścić wodzę fantazji.

P.S. Gmole jakieś "wyczynowe" ale całkiem nieźle wyglądają.  

P.S.2 Mógłbyś mi zmierzyć fi rurek z których masz gmole?

Edytowane przez GSuberalles

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Na zdjęciach motorek wygląda zajebiście i ja bym go nie tykał za bardzo. Co innego paciaruch albo po szlifie, tu można puścić wodzę fantazji.

P.S. Gmole jakieś "wyczynowe" ale całkiem nieźle wyglądają.  

P.S.2 Mógłbyś mi zmierzyć fi rurek z których masz gmole?

Postaram się ale to jutro ok 17 ok? Bo chyba że potrzebujesz na juz to się ubiore i wyjdę do tego garazu (brrrr zimno xD)

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Spoko, nie pali się

Dzięki wielkie.

Wracaj do tych moich gmoli to mówisz że nie są normalne?
I jeszcze jedno pytanie mam też gmole / stelaże na tył i w jednym z nich brakuje mi tych śrub które robią za zaczep do kufra... Idzie to dokupić?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak do Givi to Merta powinien mieć. http://www.motomerta.pl/

ale co dokładnie znaczy zapis

11 minut temu, Dziurnik napisał:

.... tych śrub które robią za zaczep do kufra...

to nie wiem ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No pewnie ze robią gmole do f650 i st ale chyba ktoś sie w głowe uderzył zapodając taką cene...http://allegro.pl/mb-gmole-hepco-becker-do-bmw-f-650-f650st-i6685530655.html

Jarku podpowiedz może czy kolega jak kupi całe koło od fki 19" to bez trudności zarzuci do swojej ST? Wydaje mi sie że nie powinno być problemu...ale...no właśnie zostaje to ale.

 

Edytowane przez nokian66

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Jak do Givi to Merta powinien mieć. http://www.motomerta.pl/
ale co dokładnie znaczy zapis
to nie wiem ...

Chodzi mi o stelaż do givi na tył sorry za niedopowiedzenie. Ale na stronie nie mogę nic z takich srubopodobnych znalezc.

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
No pewnie ze robią gmole do f650 i st ale chyba ktoś sie w głowe uderzył zapodając taką cene...http://allegro.pl/mb-gmole-hepco-becker-do-bmw-f-650-f650st-i6685530655.html

Wydaja się trochę mniej pancerne od moich... I mam wrażenie że moje delikatnie ładniejsze (ale o gustach się nie dyskutuje)

Mówisz że cena zabija... Owszem ale dla mnie jeszcze bardziej poroniony pomysł to np 1400 zł za ten centralny kufer aluminiowy

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Spróbuj sam taki zrobić a znienisz zdanie. Z perspektywy kupującego jest cholernie drogo. Wykonajcie takie gmole to pogadamy.

Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Spróbuj sam taki zrobić a znienisz zdanie. Z perspektywy kupującego jest cholernie drogo. Wykonajcie takie gmole to pogadamy.

Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka



Jakby był projekt to materiał na to raczej aż tak drogi nie jest i wydaje mi się ze maja na tym kilkurotna przebitke jak nie lepiej... Poprostu prawie 1000 zł to trochę sporo jak na kilka wygietych rurek.

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie pasowało by do niego przednie zawieszenie od hondy XR? - to chyba jest średnica 41mm? Jak by dostać gdzieś komplet z kołem 21 cali, wrzucić w oryginalne półki, dobrać sprężyny, dorobić ośkę.

A na tył amor od zwykłej Fki + wyższe kości.

Były by to zmiany łatwo odwracalne w razie czego.

 

Ile ten motocykl waży gotowy do jazdy?

 

 

ps. ten ze zdjęcia w pierwszym poście ma chyba zawias z yamahy YZ, z tego co widzę, jest to bardzo często wykorzystywane zawieszenie do takich przeróbek

Tutaj np. w małej tenerce. Swoją drogą taka tenerka jest chyba na A2 a jest wysoka jak cholera

 

 

Edytowane przez gilby

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
15 godzin temu, agreSorek napisał:

To może na kościach się da, wyglądają na krótkie. Tylko wtedy nie ruszając przodu możesz osiągnąć taki efekt jak teraz stojący na centralce ;)

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
 

Może się mylę ale "wydłużając" kości - obniży moto a nie podniesie. Dolne zamocowanie amortyzatora będzie znajdowało się "bliżej ziemi".

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A tak na oko dałoby radę założyć Jeszce krótsze?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach


Ile ten motocykl waży gotowy do jazdy?
 
 Z tego co pamiętam ok 192 kg

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
38 minut temu, Dziurnik napisał:

A tak na oko dałoby radę założyć Jeszce krótsze?

Wysłane z mojego GT-I9295 przy użyciu Tapatalka
 

Na oko to nie wiem (każdy się ubiera/przyozdabia jak chce):D

A do moto - pewnie tak, tylko skąd je wziąć ? Oczywiście w granicach rozsądku...

Edytowane przez pawelST

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×