Skocz do zawartości
Lukasz

Jestem prawie zdecydowany na kupno tej sztuki. Prośba o uwagi/ spostrzeżenia / ocenę na czym można startować cenę. Wycenę ile można za niego zapłacić

Recommended Posts

Ja tam korzystam czesciej niz w singlu. Wielki plus ze same sie wylaczaja.

Masz chyba inne niż moje, bo ja muszę kliknąć żeby wylaczyć.

Wysłane z mojego GT-S7390 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie musisz. Jesteś po prostu niecierpliwy. Wyłączają się, tylko po jakimś (dłuższym) czasie.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 minut temu, Pszemo napisał:


Masz chyba inne niż moje, bo ja muszę kliknąć żeby wylaczyć.

Wysłane z mojego GT-S7390 przy użyciu Tapatalka
 

Cierpliwym badz albowiem cierpliwosci ci potrzeba :) wlacz ze 150m przed skretem. 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ściągnąłem manual i paczę i paczę.. każdy kierunek pod innym kciukiem? hmm.. chyba już Voltaire to przewidział mówiąc że lepsze jest wrogiem dobrego ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W nowszych rocznikach wycofali się z tej innowacji ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Teraz, ARG napisał:

W nowszych rocznikach wycofali się z tej innowacji ;)

I zastąpili bardziej badziewnymi chińskimi przełącznikami, które jak tylko będą mogły to opuszczą pokład 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przyzwyczaić się można, ale rozwiązanie jest mało intuicyjne. A wystarczyło - jak w harleyu - zrobić wyłączanie migaczy na tych samych przyciskach, bez tego dodatkowego - i byłoby super.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mi się to rozwiązanie nie podoba, więc rozglądam się za czymś nowszym.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zaciekawiony "oburęcznymi kierunkami" ściągnąłem manual i czytam..
"Aby osiągnąć najkrótszą drogę hamowania, hamulec przedniego koła należy wciskać nieprzerwanie z coraz większą siłą. ..blablabla
Równocześnie należy również wcisnąć sprzęgło."
Zawsze hamowałem instynktownie - mam wrażenie że tylny + przedni - razem ale nie wciskałem sprzęgłą.. chyba że pod koniec hamowania

Jak to jest "prawidłowo" ? :) hamujecie sam przód? przód + tył ? wciskacie sprzęgło ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dakarowy dobrze prawi. Tarcze są drogie, więc trzeba oszczędzać.

Ale jest też taka wersja, że:
- zawsze używać obydwu hamulców (przód i tył)
- sprzęgło wciskać z powodów: silnik ma bezwładność, która powoduje że zwalnia wolniej niż skuteczne hamowanie; i dodatkowo przy intensywnym(awaryjnym) hamowaniu można bezwiednie lub przypadkiem nie domknąć przepustnicy przez co silnik będzie napędzał. Obydwa powody wydłużają drogę hamowania.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przynajmnie na 4 sposoby, zaleznie od pogody i sytuacji...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dave dobrze prawi, widać, że ma/miał 800-tkę ;)

Edytowane przez ARG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tarcze są drogie, więc trzeba oszczędzać.
Skutecznie pomaga potraktowanie jakimś smarem, polecany ŁT43


Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O hamowaniu warto poczytać, bo jest to ciekawy temat, a potem poćwiczyć świadomie na placu, poznać motek itd.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taaa, jak to mawiali starożytni rosjanie - jechać do przodu to każdy potrafi, ale hamować to już nie bardzo ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W niedzielę przyprowadziłem moto do swojej stajenki :) Faktycznie szybko czas na nim leci.. i nie czuje sie km nawijanych na opony ale musze cos pomyslec nad sama ergonomia podczas jazdy. Niby wysokosc kanapy ok bo na swiatlach podpieram sie polowa stopy ale podczas jazdy mam wrazenie ze wygodniej by mi bylo na wyzszej i podswiadomie przesuwam zadek zamiast blizej atrapy baku to do tylu tam gdzie wyzej sie siedzi ;)) no i zdecydowanie przy dluzszych trasach trzeba bedzie montowac db killera :)) fajnie fajnie ale po jakims czasie troche meczy (starosc nie radosc;)
Teraz tylko przerejestrowac, jakies ubezpieczenie (stawki AC sa chore wiec moze jednak mini AC) i szukanie gdzie tu zrobic przeglad na 20000km..


  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Łukasz gratulacje, ostatnio często przejeżdżam przez Hajnówkę, korci wjechać w puszczańskie dukty tylko które są "użyteczności publicznej" by się nie wpie....olić Panie w konflikt ze "Stróżami zieleni", ani chybi czas zawitać do białowieszczańskiego leśnictwa po info jakie.

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×