Skocz do zawartości

Recommended Posts

Temat jest tego typu. Pacjent: R1150 GS, objawy: nie startuje pompa paliwa ani nie podświetla się FID, diagnoza: brak, wywiad: Ktoś wpiął światła dodatkowe w obwód pompy. Włącznik zrobił zawrę i sprzęt nie startuje.

Od czego i w jaki sposób rozpocząć sprawdzanie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Temat jest tego typu. Pacjent: R1150 GS, objawy: nie startuje pompa paliwa ani nie podświetla się FID, diagnoza: brak, wywiad: Ktoś wpiął światła dodatkowe w obwód pompy. Włącznik zrobił zawrę i sprzęt nie startuje.

Od czego i w jaki sposób rozpocząć sprawdzanie?


Pompa ma bezpiecznik?
Najpierw karczuj druciarstwo

Wysłane za pobraniem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1.nie mogę znaleźć nigdzie schematu. Bezpieczniki są ok. Obstawiałbym przekaźnik ale też nie wiem który to.

2.wygląda tak jakby nie działał przełącznik. Sprawdziłem wszystko i jest ok ale nie mogę rozebrać tej cholernej manetki.

3. Manetka na wierzchu. Tu chyba tylko kolega Jarek może coś zdziałać. No kurwa nie ogarniam.

 

Edytowane przez GSuberalles

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pisz co to za pierdola byla

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 2.03.2017 o 18:37, GSuberalles napisał:

 nie startuje pompa paliwa

87718.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Włącznik. Przejścia były a nie działał. Dopiero watowanie pomogło.

Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pytanie za 100pkt (tak na przyszłość) czy możliwym jest aby prąd idący do świateł tak bardzo obciążył styki, że te uległy "zaśniedzeniu"? Switch killer to dwie sprasowane, miedziane igiełki. Po rozebraniu i przeczyszczeniu zgorzeli (nie wiem jak nazwać ten nagar) wszystko działa bez zarzutu. Tak na marginesie to, straszna tandeta jak na BMW. W 1100 był konkretny styk a tu takie gówno. Byłem w szoku normalnie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma danych ile W maja swiatla i jak to jest podlaczone... jedno jest pewne te dodatkowe obwody podpina sie przez przekazniki jak juz sie cos dodaje do oryginalnej instalacji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teraz już tak jest. Teraz "wpiołem" się w światła, bo to rozwiązanie z wpięciem się w "start" trochę było wkurwiające. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 2.03.2017 o 18:52, GSuberalles napisał:

1.nie mogę znaleźć nigdzie schematu.

 

Mam gdzieś kawałek schematu z 1150  - mogę Ci wysłać. Jak coś to adres mailowy na PW proszę,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×