GSuberalles 454 Zgłoś ten post Napisano 2 Marzec 2017 Temat jest tego typu. Pacjent: R1150 GS, objawy: nie startuje pompa paliwa ani nie podświetla się FID, diagnoza: brak, wywiad: Ktoś wpiął światła dodatkowe w obwód pompy. Włącznik zrobił zawrę i sprzęt nie startuje. Od czego i w jaki sposób rozpocząć sprawdzanie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 634 Zgłoś ten post Napisano 2 Marzec 2017 Temat jest tego typu. Pacjent: R1150 GS, objawy: nie startuje pompa paliwa ani nie podświetla się FID, diagnoza: brak, wywiad: Ktoś wpiął światła dodatkowe w obwód pompy. Włącznik zrobił zawrę i sprzęt nie startuje. Od czego i w jaki sposób rozpocząć sprawdzanie?Pompa ma bezpiecznik? Najpierw karczuj druciarstwo Wysłane za pobraniem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
GSuberalles 454 Zgłoś ten post Napisano 2 Marzec 2017 (edytowane) 1.nie mogę znaleźć nigdzie schematu. Bezpieczniki są ok. Obstawiałbym przekaźnik ale też nie wiem który to. 2.wygląda tak jakby nie działał przełącznik. Sprawdziłem wszystko i jest ok ale nie mogę rozebrać tej cholernej manetki. 3. Manetka na wierzchu. Tu chyba tylko kolega Jarek może coś zdziałać. No kurwa nie ogarniam. Edytowane 2 Marzec 2017 przez GSuberalles Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
GSuberalles 454 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2017 End of story. Beata działa.Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2017 Pisz co to za pierdola byla Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2017 (edytowane) del Edytowane 4 Marzec 2017 przez KæS Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2017 Dnia 2.03.2017 o 18:37, GSuberalles napisał: nie startuje pompa paliwa Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
GSuberalles 454 Zgłoś ten post Napisano 4 Marzec 2017 Włącznik. Przejścia były a nie działał. Dopiero watowanie pomogło.Wysłane z mojego GT-I9060I przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
GSuberalles 454 Zgłoś ten post Napisano 6 Marzec 2017 Pytanie za 100pkt (tak na przyszłość) czy możliwym jest aby prąd idący do świateł tak bardzo obciążył styki, że te uległy "zaśniedzeniu"? Switch killer to dwie sprasowane, miedziane igiełki. Po rozebraniu i przeczyszczeniu zgorzeli (nie wiem jak nazwać ten nagar) wszystko działa bez zarzutu. Tak na marginesie to, straszna tandeta jak na BMW. W 1100 był konkretny styk a tu takie gówno. Byłem w szoku normalnie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 6 Marzec 2017 Nie ma danych ile W maja swiatla i jak to jest podlaczone... jedno jest pewne te dodatkowe obwody podpina sie przez przekazniki jak juz sie cos dodaje do oryginalnej instalacji. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
GSuberalles 454 Zgłoś ten post Napisano 6 Marzec 2017 Teraz już tak jest. Teraz "wpiołem" się w światła, bo to rozwiązanie z wpięciem się w "start" trochę było wkurwiające. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 6 Marzec 2017 Dnia 2.03.2017 o 18:52, GSuberalles napisał: 1.nie mogę znaleźć nigdzie schematu. Mam gdzieś kawałek schematu z 1150 - mogę Ci wysłać. Jak coś to adres mailowy na PW proszę, Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
GSuberalles 454 Zgłoś ten post Napisano 6 Marzec 2017 dzięki. Mail na priv Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach