Skocz do zawartości
rafix7

Sprzedam prawie członka rodziny ;) BMW F650/KTM

Recommended Posts

Cześć!
Z bólem serca sprzedaje (tak mi się wydaje) moją BMW z którą jestem razem od ponad 7 lat! Nigdy mnie nie zawiodła a zwiedziła kilka krajów w Europie, bywała 2000 km od domu.
Motocykl jest o tyle ciekawy, że postanowiłem zmienić przednie zawieszenie które kompletnie mi nie odpowiadało więc kupiłem lagi półki i kierownice (nową) od KTMA LC4 2004r z męskim kołem 21" i tarczą 320mm. Przy tym pozbyłem się tego okropnego błotnika (rzecz gustu oczywiście jeżeli komuś się podoba to nie mam nic przeciwko ;) ) Motocykl jest utrzymany w bardzo dobrym stanie ale wiadomo jest to 1995 rok produkcji więc "są widoczne ślady użytkowania" ;)  Kiedyś był czerwony teraz jest beżowy. Jest bezpieczny bo dobrze go słychać ;) Silnik chodzi naprawdę ładnie nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków pali od "dotyku" jak to się mówi. :default_icon_beer1:W moich rękach jeździł na motulu wymieniany co sezon. (chociaż w sezonie robiłem jakieś max 2500km).

LINK DO OGŁOSZENIA: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-f650-st-gs-rr-kufry-nowe-opony-zawieszenie-ktm-ID6yPaR1.html

Co mamy na pokładzie:
- Motocyklowa nawigacja GPS
- Napęd w bardzo dobrym stanie: łańcuch wzmacniany DID + zębatki SUPERSPROX
- Przednie lagi wraz z półkami firmy WP - KTM LC4 2004 rok.
- Przednie koło KTM 21"
- Przedni błotnik KTM.
- Kierownica Magura KTM
- Przedni zacisk BREMBO 4 tłoczkowy + tarcza 320mm KTM.
- Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
- Akcesoryjna aluminiowa osłona silnika.
- Gniazdo 12v 2szt. pod siedzeniem.
- Kufry 2xBMW + kufer centralny. 
- Nowe opony, przód: motoz tracula 80/90/21, tył: MITAS C0 2 130/80-17. (drapią  jak szalone)
- Dwuletnie opony Enduro Metzeler. (sezon jeszcze na upartego dadzą radę) ;) 
- Akcesoryjna długa szyba. (dla delikwenta powyżej 180cm).
- Dodatkowy wentylator w przypadku awarii tego pierwszego. (Tak przytrafiła mi się taka sytuacja na forum szukałem wiatraka ;) )
- Nowe akumulator kupiony w tym sezonie. 

To żeby nie było zbyt kolorowo to co nie działa lub mogło by zostać zrobione.
1. Prędkościomierz nie jest podłączony. Nie był mi potrzebny bo jeżdżę na nawigacji zresztą komu to potrzebne ważne, że jest obrotomierz :D 
2. Kabelek ze stacyjki się ułamał, stacyjka jest kompletna ale została chwilowo zastąpiona przyciskiem start stop :D - czyli włącznikiem ;) 
3. Prawa klamka zgięta (wygodnie się tak jeździ więc zostało :D 
4. Tylny wahacz chciałby zostać pomalowany proszkowo.
5. Lewy kierunek tylny pęknięty (ale działa i się trzyma dzielnie).

6. Do pełni szczęścia należałoby wymienić tylny amor (a jak ktoś chce grubiej to wahacz i koło na 18"), ponieważ obecny gdy jeździec jest prędki czujemy wyraźny brak kontaktu okolic tyłka motocykla z podłożem kiedy przód cały czas pięknie wybiera nierówności  ale to już pozostawię przyszłemu właścicielowi żeby też miał na co trwonić pieniądze. Na coś trzeba bo jak wiadomo BMW się nie psuje (przynajmniej moje) ;)
7. Jedna owiewka jest pomalowana w "błysk" a reszta w mat bo nie mogłem się zdecydować ;) i zostało tak bo okazało się, że fajnie wygląda :D 


P.S Może moje ogłoszenia trochę brzmi jak żart ale może to dlatego, że sam nie wiem czy chce sprzedać ten motocykl czy nie ;) (z drugiej strony ile można jeździć tym samym motocyklem chociaż mam jeszcze jeden - moto guzzi v50 nato ale mowa o bmw).  A i jeszcze jedno nie chciałbym żeby kupił go jakiś przygłup łączy mnie z nim wiele pięknych podróży, wspomnień  ;) 

Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak nie chcesz, to po co sprzedajesz?

Wysłane z bagna.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I kłamczuszek, w sezonie 2500 max, a 2000 tys od domu ;) No chyba, że wyprawa wielosezonowa ;)

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W jedną stronę na lawecie. ;)

Ride, eat, sleep. REPEAT!

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

7900 po raz trzeci... Sold!

Wysłane z bagna.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, Filip napisał:

Zębatka pomalowana proszkowo na rudo? ;-)

Supersprox ignorancie! :)

Znalezione obrazy dla zapytania supersprox

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

3 godziny temu, Filip napisał:

Zębatka pomalowana proszkowo na rudo? ;-)

Byś się wstydził! :P Tak jak kolegi pisze niżej to jest supersprox topowa zębatka do bmw i ona ma tak wyglądać :P

 

13 godzin temu, agreSorek napisał:

I kłamczuszek, w sezonie 2500 max, a 2000 tys od domu ;) No chyba, że wyprawa wielosezonowa ;)

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka
 

Może się źle wyraziłem cały wypad nigdy nie przekraczał 2000 km nie przesadzajmy w końcu to singiel ;p do tego 500 wokół komina mało jeżdżę za dużo pracuje. Tak swoją drogą dajcie spokój o czym tu kłamać o sprzęcie za kilka tysięcy :default_icon_e_biggrin:

 

13 godzin temu, Seb napisał:

Jak nie chcesz, to po co sprzedajesz? emoji3.png

Wysłane z bagna.
 

Tak jak jak pisałem zamierzam sprzedać bo wystawiłem go na sprzedaż ;)  a to czy się sprzeda to zupełnie inna sprawa nie mam noża na gardle nie muszę go sprzedawać ale mam drugi motocykl a bardzo mało czasu na jazdę, w przypadku sprzedaży BMW kupię prawdopodobnie dużego GSa bo Moto Guzzi V50 nato trochę się nie nadaje na dalekie podróże :P (tzn. wiadomo można na wszystkim nawet na osiołku no ale wiecie.. ;) )

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żarcik! ;-)

Sam bym kupił na cioranie w terenie za te piniendze, bo ma super lagi, a mojego mi szkoda! Ale musiał bym chyba zamieszkać z motkami w garażu, bo kobieta mogła by tego nie zrozumieć...

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
35 minut temu, Filip napisał:

Żarcik! ;-)

Sam bym kupił na cioranie w terenie za te piniendze, bo ma super lagi, a mojego mi szkoda! Ale musiał bym chyba zamieszkać z motkami w garażu, bo kobieta mogła by tego nie zrozumieć...

abo zmienić kobietę

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, przemekdab napisał:

abo zmienić kobietę

Podobno kobietę trzeba trzymać krótko...

Rok góra dwa...

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, przemekdab napisał:

abo zmienić kobietę

Mawiaja ze to niczego nie zmieni...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kupić drugie moto w trakcie wymiany kobiet ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak, gdzieś to słyszałem:

"Kobieta postawiła mi ultimatum: ja, albo motocykl!    Cóż...

Czasem mi jej brakuje..."

:default_moto1:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam pytanie (a właściwie 3):

1. Jak się jeździ z 21" z przodu nie zmieniając tylnej zawiechy ?

Pytam bo.... ja zmieniłem przód na USD do aprilki. Jest o niebo lepiej w stosunku do oryginału - ale WP to nie są:D. Jeżdżę na 19'' feldze a i tak musiałem nieco tył podnieść. Geometria był mocno zachwiana!!! A na 21"?

Jak u Króla zaplatałem 19" exel-owską to zastanawiałem się nad 21". Ale Król odradzał do tego moto, ze względu na geomerię. O ile ten WP jest dłuższy od standardu ? Bo widzę że masz go ustawionego max (nie jest wpuszczony na półkach). 

2. Co to za obręcz ? Jakie ma wymiary ? (ok, nie doczytałem - oryginał KTM-a)

3. Jeśli byś go chciał niekoniecznie w całości, to tą zawiechę przednią chętnie od Ciebie odkupię (w rozliczeniu mogę Ci dać oryginał w bardzo dobrym stanie). Oczywiście kwestia ceny.

Edytowane przez pawelST

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 godzin temu, pawelST napisał:

Mam pytanie (a właściwie 3):

1. Jak się jeździ z 21" z przodu nie zmieniając tylnej zawiechy ?

Pytam bo.... ja zmieniłem przód na USD do aprilki. Jest o niebo lepiej w stosunku do oryginału - ale WP to nie są:D. Jeżdżę na 19'' feldze a i tak musiałem nieco tył podnieść. Geometria był mocno zachwiana!!! A na 21"?

Jak u Króla zaplatałem 19" exel-owską to zastanawiałem się nad 21". Ale Król odradzał do tego moto, ze względu na geomerię. O ile ten WP jest dłuższy od standardu ? Bo widzę że masz go ustawionego max (nie jest wpuszczony na półkach). 

2. Co to za obręcz ? Jakie ma wymiary ? (ok, nie doczytałem - oryginał KTM-a)

3. Jeśli byś go chciał niekoniecznie w całości, to tą zawiechę przednią chętnie od Ciebie odkupię (w rozliczeniu mogę Ci dać oryginał w bardzo dobrym stanie). Oczywiście kwestia ceny.

Cześć!
Powiem szczerze, że przydałoby się "pójść do góry" z tyłem w planach była wymiana wahacza z kołem 18" ale, że nabyłem drugi motocykl odpuściłem temat i zostawiam to przyszłemu użytkownikowi. Ale brałem to pod uwagę przy szukaniu zawieszenia więc nabyłem z supermoto znawcą ktmów nie jestem ale są to chyba najkrótsze dostępne lagi wp w tej wadze motocykla oczywiście. Co do jazdy mi odpowiada,  jeździłem w górach w zakrętach i było ok fakt, że wtedy miałem lekko wpuszczone lagi ze względu na dużą obciążenie tyłu przez bagaż. Ale żeby ocenić trzeba się samemu przyjechać. Co do zamiany to powiem szczerze, że nie powróciłbym już do oryginału zawieszenia w życiu, pierwszych kilometrów nie zapomnę nigdy czułem się jak bym jechał jakimś poduszkowcem :D może to była wina źle dobranego oleju w seryjnych lagach przez poprzedniego właściciela tego nie wiem. Jeśli motocykl się nie sprzeda w całości  to dostanie u mnie dożywocie i któregoś pięknego dnia zmienię mu wahacz z kołem a może i zrobię takiego czorta: :D
BMW%20F650RR%20%20%201.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×