Skocz do zawartości

Recommended Posts

A rura wydechowa co tak dziwnie dołem idzie?

A o to musisz zapytać inżynierów z Suzuki ;)

Za setem kierowcy a przed pasażera dochodzi rura z drugiego cylindra

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Płyta da radę, zwłaszcza "wielka płyta", na mur - beton wytrzyma ;)

A Ty coś się tak rozbisurmanił ? :lol:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W porównaniu do GS DL naprawdę dużo lepiej się odpycha. W terenie nie mam doswiadczenia

To jednak dwa cylindry. Z drugiej strony, tak szczerze to ja nie lubię szybko jeździć ;-) odpowiada mi osiołkowanie. W terenie też nie mam wprawy ale przypuszczam, że oba są zbyt ciężkie. Przynajmniej takie wnioski nasunęły mi się podczas wypychania GSa z jakichś skarp czy piachu :roll:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No właśnie ja też jeżdżę stosunkowo wolno, zresztą z premedytacja wybieram takie drogi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No właśnie ja też jeżdżę stosunkowo wolno, zresztą z premedytacja wybieram takie drogi.

Bardziej chodzi o przyspieszenie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No dobra, ale pojeżdżę tak jak efką po bocznych drogach, szutrach, błotach itp., czy słabo raczej?

V-stormy często można zobaczyć w relacjach z lekkiego offu w Albanii, Rumunii itd. Nie wiem jak właściciele sobie radzą, ponieważ jest dużo masywniejszy w porównaniu np. do Fki lub małego GSa, ale silnik naprawdę fajnie się zbiera. Taki 1150gs lub 1200gs też dają radę w terenie, a są jeszcze większe i cięższe. Wiadomo im większe moto tym mniej zwinne w terenie, trudniej podnieść i td, ale są też plusy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

V-stormy często można zobaczyć w relacjach z lekkiego offu w Albanii, Rumunii itd. Nie wiem jak właściciele sobie radzą, ponieważ jest dużo masywniejszy w porównaniu np. do Fki lub małego GSa, ale silnik naprawdę fajnie się zbiera. Taki 1150gs lub 1200gs też dają radę w terenie, a są jeszcze większe i cięższe. Wiadomo im większe moto tym mniej zwinne w terenie, trudniej podnieść i td, ale są też plusy.

DL tylko tak masywnie wygląda, masę ma taką samą jak GS singiel

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W tej tabeli zaskoczyli mnie pomiarem własnym masy zatankowanych motocykli

enduro(6)-8432603feef042d607388c519669b164.jpg

Myślałem, że DL650 jest cięższy, choć nie miałem okazji z nim obcować. Natomiast XL650V musiałem kilka razy wyciągać z garażu pod lekką górkę i rękę dałbym sobie wtedy uciąć, że waga na pewno przekracza 220kg i to by się zgadzało, bo im wyszło 216kg, a motki są całkowicie gołe - jak dodać rozbudowane gmole, stelaże, płytę pod kufer, trochę wyposażenia, to się zrobi i ponad 230kg :shock: Zresztą podobnie będzie z DLem, ale spodziewałem się na dzień dobry 230kg, bo na tyle wygląda ;) Pozory mylą. Tabelki danych technicznych producentów widać, że również.

Edytowane przez ArturS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Paweł, a jakie miałeś mniej więcej spalanie w DLu?

Nie pamiętam, ale tragedii nie było. Bandit 1250 i Tiger 1050 paliły pomiędzy 6 z 7 L

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie pamiętam, ale tragedii nie było. Bandit 1250 i Tiger 1050 paliły pomiędzy 6 z 7 L

w teście, który podrzucił Tomaszl z motocykl-online piszą " piecyk V-Stroma – łyka 3,6 l/100 km" :shock:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Grzecznie w trasie przy 90km/h może tak być. Podobnie jak GS, tylko rzadko kto tak jeździ. Oprócz mnie. ;)

Edytowane przez krs
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

w teście, który podrzucił Tomaszl z motocykl-online piszą " piecyk V-Stroma – łyka 3,6 l/100 km" :shock:

Pisza piszą... a jak napiszą, że/................... to? :-D co by było gdyby napisali że pali 7l? :-D trochę dystansu do tych artykułów ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie no, bez przesady :-D

ktoś, kiedyś już mi mówił, że jego V-storm pali 3 i coś tam litry, ale jakoś nie chciało mi się wierzyć :rolleyes: No, ale wiadomo, że wszystko zależy od jazdy.. no i od tego czy rzeczywiście przeliczał realne spalanie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie miałem DL-a, tylko kilka innych i żaden motocykl przy mojej jeździe nie palił mniej od GS-ów, tudzież X-a

Nie pamiętam czasów objazdu Polski i porównania zużycia paliwa w Pawła Dl-u do mojego ówczesnego Dakara, ale później z każdym kolejnym motocyklem moim i Pawła różnice w zużyciu paliwa były tylko większe :-D co mogło mieć wpływ na ten stan rzeczy - nie wiem :-D :beer:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pisza piszą... a jak napiszą, że/................... to? :-D

komuś trzeba wierzyć :) Robią testy, no to zakładam, że mają doświadczenie i jakoś tam sprawdzają, a nie przepisują z danych producenta lub przepisują tymczasowe spaanie z komputera

co by było gdyby napisali że pali 7l? :-D

no więcej ludzi kupowało by Triumphy, bo pali tyle samo, a daje dużo więcej frajdy z jazdy :-D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no więcej ludzi kupowało by Triumphy, bo pali tyle samo, a daje dużo więcej frajdy z jazdy :-D

Bez porównania ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no więcej ludzi kupowało by Triumphy, bo pali tyle samo, a daje dużo więcej frajdy z jazdy :-D

Bez porównania ;)

Tak, dobijajcie mnie dalej. Koledzy. ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×