Skocz do zawartości

Recommended Posts

22 godziny temu, Wojtaso napisał:

Witam:default_icon_beer1:! Zaczynam poszukiwania F650GS, najlepiej po 2004 roku, dla amatora przydałby się też ABS. Dlatego może od czasu do czasu coś tutaj wrzucę i wspomożecie wiedzą ;) Mój pierwszy egzemplarz na celowniku:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-abs-gwarancja-perfekcyjny-stan-serwis-aso-oryginal-ID6yE8V5.html

Zauważyłem lekko skorodowany prawy dekiel silnika -czy to normalne w tych modelach? Za wszelkie rady i spostrzeżenia z góry dziękuję :default_icon_beer:

Nie kupuj u nich. Ja kupiłem swój w zeszłym roku i nie było warto.

Edytowane przez atomik

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzieki za ostrzeżenie, będę miał to na uwadze:default_icon_arrow: Mam tylko nadzieję, że do wiosny znajdę coś dla siebie :default_blink: Kiedy niema gotówki wybór zawsze jest! Jak trzeba coś wybrać wszystkie super oferty znikają :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

goły w ryj poza szybą turystyczną . wygląda na nie walony ale zdjęcia są za  słabej jakości do jakichś wywodów . poproś o vin - w serwisie triumpha coś bliższego powiedzą co do przebiegu i przeglądów . zapytaj co to komplet dokumentów - dla mnie to również książka serwisowa z wpisami . opis dość oszczędny w słowach .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
18 godzin temu, mario2007 napisał:

goły w ryj poza szybą turystyczną . wygląda na nie walony ale zdjęcia są za  słabej jakości do jakichś wywodów . poproś o vin - w serwisie triumpha coś bliższego powiedzą co do przebiegu i przeglądów . zapytaj co to komplet dokumentów - dla mnie to również książka serwisowa z wpisami . opis dość oszczędny w słowach .

Książki serwisowej nie ma, są natomiast jakieś papiery z przeglądów oraz umowa kupna z niemiec na której wpisany jest przebieg. Podobno była tylko lampa uszkodzona.

Trochę goły ale przez to cena bardziej atrakcyjna.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach


Trochę goły ale przez to cena bardziej atrakcyjna.

Nie zawsze to atut. Plusy to, że zrobisz wg. gustu, minusy - będzie bolało ;)

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

RBX będę tamtędy leciał w piątek,  jak chcesz to looknę. 

Tylko powiedzcie mi, bo gdzieś słyszałem,  że po dzwonie rama mu pęka w jakimś specyficznym miejscu - gdzie to? 

Edytowane przez Pszemo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jezier wybadał, że przy lampie, ale ja tam się nie znam :default_icon_mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

rama jest pancerna przy główce . pod reflektorem jest wspornik w postaci płyty zrobionej z jakiegoś odlewu alu-podobnego . on lubi pęknąć /używanych brak , nowy 750 pln / i wygina mocowanie które jest częścią ramy . pooglądaj golenie górne , one się łatwo rysują przy przewrotce , ludzie odwracają rysami do środka bo nie widać . zobacz czy mocowanie błotnika do dolnych goleni jest całe /lubi pęknąć przednie ucho od "dotknięcia" / , zobacz czy nie ma pęknięć lakieru na podstawach tylnych podnóżków  , są częścią ramy i się gną po przewrotce - widać pękniecie lakieru na spawie . no i poza tym standard oględzin . na tej ramie wszystko widac , jest na wierzchu . kolor i struktura lakieru utrudniają malowanie więc gołym okiem widać czy "nasi byli" .  ogólnie motor jest fajny , po założeniu arrow-a nawet zajefajny :default_icon_beer: , mocy nie brakuje . szpeje są drogie , przydatne rzeczy to osłony łap /450 oryginał/ i grzane manetki /Paweł ma doświadczenie w kupowaniu / . płyta pod kufer i w ogóle mocowania i kufry są w triumphie drogie , kufry są ogólnie małe w środku więc nie ma co kupować . ja do mojego dokupiłem tylko "bunkier" heed-a i to mi uratowało dwa razy lakier na motku . polecam . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale fajny. Żadnych, wszystko spokojnie znajdziesz na allegro.

Wysłane z mojego Lenovo B8000-H przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, Koyac napisał:

Jakie są potencjalne problemy z przerobieniem na "osobówkę" GS 650 z policyjnym zadupkiem?

Czy chodzi tylko o kanapę? 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-szwajcar-stan-idealny-ID6yzPp9.html

Kanapa to pikuś, 8 km dziennie przez ostatnie 14 lat  to nie wiele jak na policyjny patrol :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo Szwajcaria Panie, jak wiadomo, to kraj neutralny a ludzie chodzą w krawatach:)

A klient w krawacie.....

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
16 minut temu, Pawel napisał:

Kanapa to pikuś, 8 km dziennie przez ostatnie 14 lat  to nie wiele jak na policyjny patrol :D

w Polsce radiowozy też miały limity paliwa. A przebieg jest allegrowo-poprawny :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
58 minut temu, Koyac napisał:

Bo Szwajcaria Panie, jak wiadomo, to kraj neutralny a ludzie chodzą w krawatach:)

A klient w krawacie.....

 

A świstak siedzi za sreberka :default_laugh:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A czemu on ma tylko 45 kucy? Gdzie 5 zrobiło patataj patataj? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 godzin temu, Koyac napisał:

Jakie są potencjalne problemy z przerobieniem na "osobówkę" GS 650 z policyjnym zadupkiem?

Czy chodzi tylko o kanapę? 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-650-gs-szwajcar-stan-idealny-ID6yzPp9.html

A jak to wygląda z dokumentami? Teraz bodajże jest zarejestrowany na jedną osobę, a co będzie z rejestracją na dwie?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę, że z tym nie byłoby żadnego problemu. Odpowiednie badanie techniczne o zmianę w tej kategorii i papier od diagnosty załatwiłby sprawę. No, tylko dowód rejestracyjny trzeba by było wymienić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jesteś pewien, że to takie proste i, że diagnosta wypisze taki dokument "bo tak"?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie, na wniosek wnioskującego. A jak się załatwia papiery jeśli zmieniasz silnik na "o większej mocy"? Tak samo. Odpowiednia stacja diagnostyczna, najczęściej typu wojewódzkiego, ze specjalnymi uprawnieniami, za odpłatą na wniosek właściciela pojazdu przeprowadza obliczenia i wydaje zaświadczenie. Myślę, że z taką drobnostka jak zmiana siedzenia wystarczy zaświadczenie ze stacji okręgowej, a jeśli nie to z wojewódzkiej.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepisy zmieniają się w takim tempie, że to co "wczoraj" było oczywiste jutro może być nieosiągalne. Przy rejestracji nowego sprzętu producent musi dostarczyć np. kwit z homologacji zbiornika paliwa, ale nie wytrzymałości .... tylko o "parowaniu paliwa przez ścianki baku" ... tak tam unijne ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×