Skocz do zawartości

Recommended Posts

Zobaczysz co będzie z Afryczka po tym przebiegu , jak dojedzie :)


Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

"Motor pracuje bez zarzutu, żadnych zgrzytów-nie bierze oleju ale to nie nowość przy tym modelu, skrzynia- każdy bieg wchodzi z łatwością."

Koleś chyba nie jeździł motocyklem BMW :default_laugh:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pszemo, ale w sumie to w czym problem? Jeżdżę teraz Offelsetą i zastrzeżeń do skrzyni raczej nie mam.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Rozwaliła mnie zwyczajnie reklama. 

Dobrze wiemy, że skrzynia wali w 650, 800 i 1200, a jak i zapierdala się w górnym zakresie obrotów to i oleju łyknąć potrafi. Więc niech mi nikt nie opowiada pierół jak w tym ogłoszeniu. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hmmm... ja jeżdżę jak emeryt to może dlatego nie doświadczyłem żadnego brania oleju, a skrzynia wali... no nie wiem, ale też wielkiego porównania nie mam

no może w młockarni rotaxa zbyt wielkiej kultury nie ma, ale jakoś daleki jestem od demonizowania, tym bardziej że elastyczność wynagradza, a skrzynia twinów jest już bardziej kulturalna

poza tym chyba nie ma co oczekiwać zbyt wiele od skrzyń w motocyklach jeśli nie są to DTC cy inne wynalazki, przecież motocyklowe skrzynie nie posiadają synchronizacji

Edytowane przez Marcin N

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Właśnie za to lubię bmw, że są jakie są, ale niech nikt mi nie mówi, że nie puka, nie wali i takie tam pierdoły. 

A 800'ka, jak rotax, też chodzi jak sieczkarnia - albo pokochasz, albo będziesz jeździł japończykiem :D

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, Pszemo napisał:

Właśnie za to lubię bmw, że są jakie są, ale niech nikt mi nie mówi, że nie puka, nie wali i takie tam pierdoły. 

A 800'ka, jak rotax, też chodzi jak sieczkarnia - albo pokochasz, albo będziesz jeździł japończykiem :D

O jakiż to miód na moje uszy, oczy w zasadzie... Po krótkim okresie fascynacji motocyklem, kiedy w zasadzie nie widzi się żadnych wad, przyszedł moment, kiedy zaczęło docierać do mnie, że to nie mój brak należnej uwagi i szacunku, ani brak umiejętności przy obsługiwaniu skrzyni biegów, tylko ta skrzynia jest zwyczajnie głośna. To jest trochę jak chrząstka w salcesonie, dopóki nie zmieniasz biegu jest OK, a przy próbie zmiany wydobywa się chrzęst... No chrząstka :)

Tylko, że do tej obawiałem się tak troszkę, że może to ja coś zepsułem, albo motocykl padlina, a serwis, który mi go przeglądał przed kupnem był ustawiony. No różne takie głupoty mi do głowy przychodziły. A teraz okazuje się, że taki już urok tego motocykla.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
O jakiż to miód na moje uszy, oczy w zasadzie... Po krótkim okresie fascynacji motocyklem, kiedy w zasadzie nie widzi się żadnych wad, przyszedł moment, kiedy zaczęło docierać do mnie, że to nie mój brak należnej uwagi i szacunku, ani brak umiejętności przy obsługiwaniu skrzyni biegów, tylko ta skrzynia jest zwyczajnie głośna. To jest trochę jak chrząstka w salcesonie, dopóki nie zmieniasz biegu jest OK, a przy próbie zmiany wydobywa się chrzęst... No chrząstka
Tylko, że do tej obawiałem się tak troszkę, że może to ja coś zepsułem, albo motocykl padlina, a serwis, który mi go przeglądał przed kupnem był ustawiony. No różne takie głupoty mi do głowy przychodziły. A teraz okazuje się, że taki już urok tego motocykla.
Nie popadajmy w skrajności, w beemce też skrzynia może się rozleciec...
W mojej efce, jak pamiętam, umiejętne zmiany eliminowały hałas w bardzo znacznym stopniu. Nowy olej też.

Wysłane z mojego wc

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ostatnio przymierzałem się do nowej Afryki. Zimny silnik, jedynkę wbijam, a tam chrup!!!

Nawet nie wiecie jak mnie to ubawiło i ucieszyło zarazem :default_icon_e_biggrin:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, greg001 napisał:

Ostatnio przymierzałem się do nowej Afryki. Zimny silnik, jedynkę wbijam, a tam chrup!!!

Nawet nie wiecie jak mnie to ubawiło i ucieszyło zarazem :default_icon_e_biggrin:

Eee. jedynka wszędzie chrupie, jak jest moto zatrzymany - po prostu koła zębate się w ogóle nie kręcą i jest stuk - nawet w japońcach ;) 

Zmieniać biegi w górę to każdy umie, gorzej z redukcją... - ostatni się mię syn pyta, czemu jak dojeżdżam do skrzyżowania robię przegazówki, takie krótkie.... to go uświadomiłem po co.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak umiejętnie zmienię bieg to nic mi nie chrupie. Nawet jak to robię bez sprzęgła, niezależnie góra czy dół

Nie mówię o jedynce, oczywiście
Nie wiem czym wy jeździcie

taptarapta


  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Marcin N napisał:

Jak umiejętnie zmienię bieg to nic mi nie chrupie. Nawet jak to robię bez sprzęgła, niezależnie góra czy dół

Nie mówię o jedynce, oczywiście
Nie wiem czym wy jeździcie

taptarapta
 

 

E no nie chrupanie a stuk...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może kliknięcie bardziej

taptarapta

Może i tak, ale jakbym wybecylował 56 koła to pewnie by mnie to wkuwiało.
 
To napiszę jeszcze raz:

SKRZYNIE BIEGÓW W MOTOCYKLACH NIE POSIADAJĄ SYNCHRONIZATORÓW
choćby kosztował i 150000zl

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 godzin temu, Marcin N napisał:

Może kliknięcie bardziej

taptarapta
 

To napiszę jeszcze raz:

SKRZYNIE BIEGÓW W MOTOCYKLACH NIE POSIADAJĄ SYNCHRONIZATORÓW
choćby kosztował i 150000zl

taptarapta
 

Na forum staram się pisać o swoich spostrzeżeniach i tylko tyle. Miałem dotąd trzy małe GSy i kulturę pracy silnika jak i skrzyni biegów w nich dobrze znam. Podczas przymiarki do Afryki przy jedynce chrupnęło, zgrzytnęło i szarpnęło kołem nie mniej jak w moim dziadku Dakarze.Piszę tylko dlatego, że jeździłem też innymi motocyklami (powiedzmy enduro) i zapinanie jedynki nawet na zimnym w niektórych było bardziej kulturalne. To wszystko w tym temacie.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, greg001 napisał:

...Podczas przymiarki do Afryki przy jedynce chrupnęło, zgrzytnęło i szarpnęło kołem nie mniej jak w moim dziadku Dakarze...

Tandeta. Kup sobie skuter z wariatorem. :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
16 godzin temu, Moto Troter napisał:

Tandeta. Kup sobie skuter z wariatorem. :D

Troter zluzuj trochę te buty na rzepy ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a te kierunki z przodu to tak mają czy już się cos spierdoliło ? :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, Marcin N napisał:

czy słabo to bym dyskutował: 

https://www.scigacz.pl/Benelli,TRK,502,wygodny,turystyk,na,kategorie,A2,30858.html

 

Za 22,5 klocka jest jakaś alternatywa ? 48 koni ma , ładnie wygląda ... . V-strom 250  23,5 klocka goły w ryj :D i też nie powstał w Japonii , inne wynalazki z 250 ccm raczej lepsze nie będą . Honda CB500X za  28100 czy NC750X za  33200 golutkie to tanio jest ? jakościowo pewnie trochę to odbiega , ale trochę - moja nc700x nie grzeszyła idealnym wykonaniem jak pamiętam . a hamowała zapewne równie "dobrze" jak Benelli a może gorzej :D - 220 kilo waży NC750X . tylko opinia w prasie  jest z innej półki bo nie wypada jechać po Japończyku . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×