Skocz do zawartości

Recommended Posts

czy słabo to bym dyskutował: 
https://www.scigacz.pl/Benelli,TRK,502,wygodny,turystyk,na,kategorie,A2,30858.html
 
Za 22,5 klocka jest jakaś alternatywa ? 48 koni ma , ładnie wygląda ... . V-strom 250  23,5 klocka goły w ryj i też nie powstał w Japonii , inne wynalazki z 250 ccm raczej lepsze nie będą . Honda CB500X za  28100 czy NC750X za  33200 golutkie to tanio jest ? jakościowo pewnie trochę to odbiega , ale trochę - moja nc700x nie grzeszyła idealnym wykonaniem jak pamiętam . a hamowała zapewne równie "dobrze" jak Benelli a może gorzej  - 220 kilo waży NC750X . tylko opinia w prasie  jest z innej półki bo nie wypada jechać po Japończyku . 
Tu niezbyt entuzjastycznie piszą
http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/benelli/trk-502/2017/

Ciastowate hamulce, zero feedbacku z przedniego zawieszenia, waży tyle co duży GS
O moc mi nie chodzi bo to najmniej ważne

Cena czyni cuda i ladny jest ale... chyba jednak poczekamy na malego GS

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
czy słabo to bym dyskutował: 
https://www.scigacz.pl/Benelli,TRK,502,wygodny,turystyk,na,kategorie,A2,30858.html
 
Za 22,5 klocka jest jakaś alternatywa ? 48 koni ma , ładnie wygląda ... . V-strom 250  23,5 klocka goły w ryj i też nie powstał w Japonii , inne wynalazki z 250 ccm raczej lepsze nie będą . Honda CB500X za  28100 czy NC750X za  33200 golutkie to tanio jest ? jakościowo pewnie trochę to odbiega , ale trochę - moja nc700x nie grzeszyła idealnym wykonaniem jak pamiętam . a hamowała zapewne równie "dobrze" jak Benelli a może gorzej  - 220 kilo waży NC750X . tylko opinia w prasie  jest z innej półki bo nie wypada jechać po Japończyku . 
Tu niezbyt entuzjastycznie piszą
http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/benelli/trk-502/2017/

Ciastowate hamulce, zero feedbacku z przedniego zawieszenia, waży tyle co duży GS
O moc mi nie chodzi bo to najmniej ważne

Cena czyni cuda i ladny jest ale... chyba jednak poczekamy na malego GS

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Znaczy to chińskie czy indyjskie 300 ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Tu niezbyt entuzjastycznie piszą
http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/benelli/trk-502/2017/

Ciastowate hamulce, zero feedbacku z przedniego zawieszenia, waży tyle co duży GS
O moc mi nie chodzi bo to najmniej ważne

Cena czyni cuda i ladny jest ale... chyba jednak poczekamy na malego GS

taptarapta

@Marcin N a tego widziałeś?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6932268576


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
11 godzin temu, Marcin N napisał:

(..)

Ciastowate hamulce, zero feedbacku z przedniego zawieszenia, waży tyle co duży GS
(..)
 

Ktoś mógłby mi prosto wytłumaczyć o co chodzi z tym mitycznym brakiem feedbacku z przedniego koła/zwieszenia?

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ale to jest napisane w recenzji

'As we rode the bikes, I never had any idea what was going on – the front end felt distant and failed to instill any confidence.'

taptarapta

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżeli ktoś się zastanawia, to warto na tym Benelli się przejechać i dopiero wtedy ocenić.

To moto kosztuje 22 koła. Nowe. Więc trudno oczekiwać zawiasu podobnego do dużo droższej konkurencji.

Osobiście bardziej bym się obawiał o chiński silnik lub te hamulce własnej produkcji. Zawias można stosunkowo tanim kosztem zmienić na twardszy, no chyba że zupełnie nie nadaje się do jazdy, ale to łatwo zweryfikować.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
10 godzin temu, enlil napisał:

@Marcin N a tego widziałeś?

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6932268576


Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

widziałem widzialem :)

5 godzin temu, artex napisał:

To problem motoru? Bo mi wygląda na problem z kierownikiem :/

pewnie masz racje, a że ze mnie też dupa nie kierowca to opinia innego łosia co nie potrafi jeździć będzie dla mnie miarodajną :)

 

5 godzin temu, enlil napisał:

Jeżeli ktoś się zastanawia, to warto na tym Benelli się przejechać i dopiero wtedy ocenić.

To moto kosztuje 22 koła. Nowe. Więc trudno oczekiwać zawiasu podobnego do dużo droższej konkurencji.

Osobiście bardziej bym się obawiał o chiński silnik lub te hamulce własnej produkcji. Zawias można stosunkowo tanim kosztem zmienić na twardszy, no chyba że zupełnie nie nadaje się do jazdy, ale to łatwo zweryfikować.

nie zastanawiam się :) zbyt "egzotyczny", a przede wszystkim za ciężki, co nie zmienia faktu że ładny :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co można kupić za 22 klocki tak ubranego i z 500 ccm na pokładzie ? nic.

Większość sprzętów do 500 ccm  nie  jest produkowana w krajach dalekiego wschodu i nie myślę o Japonii :D. czy to je dyskwalifikuje ? nie . 

Loncin produkuje silniki dla BMW ? tak . czy to je dyskwalifikuje ? nie .

F650GS singiel ma jakiś feedback ? ... nie odpowiem :D .

Czy napis bybre to to samo co brembo ? nie . hamuje jak brembo ? nie . pisali że guma w ktm-ach ? pisali . sprzedaje się na świecie ? jak cholera :D

 

Może trochę zdrowego rozsądku i pozytywnego myślenia - single BMW wieczne nie są i na coś się będzie trzeba przesiąść , w tych pieniądzach to ja widzę kolejkę do dealera . Tylko niestety jedna wada - słaba sieć na dzisiaj , we Wrocku i okolicach niet . Ale to nie jedyna marka której nie  ma :D. Suzuki też już nie ma bo dealer sprzedał plac deweloperowi i w 2018 będą apartamenty na miejscu salonu Suzuki , Kia i Hyundaia . 

 

18 godzin temu, Marcin N napisał:

Tu niezbyt entuzjastycznie piszą
http://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/benelli/trk-502/2017/

Ciastowate hamulce, zero feedbacku z przedniego zawieszenia, waży tyle co duży GS
O moc mi nie chodzi bo to najmniej ważne

Cena czyni cuda i ladny jest ale... chyba jednak poczekamy na malego GS

taptarapta
 

Piszesz o G310GS ?  To dopiero będzie miało feedback :D . może po dołożeniu turba ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

oj mario, ale o co tu bić pianę? :)

myślę o motocyklu dla mojej Ani, ze sprzętów nowych, o "turystycznym" zacięciu, w podobnym cenowym przedziale i takich na których sięgnie nogami do ziemi wielkiego wyboru nie ma.

A żeby jeszcze ważyło to poniżej 180kg to już praktycznie nic nie zostaje.

a że Benek wyskoczył mi w ogłoszeniach, ładnie się zaprezentował przed oczami, to wrzuciłem jako ciekawostkę, a nie żeby rozpętywać burzę w szklance wody

a dołożenie turba do 310 gs może spraiwć że przednie koło nie tylko nie da żadnego feedbacku to w ogóle straci kontakt z podłożem :default_laugh:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

wyjdzie KTM 390 ADV ,  tylko nikt nie wie kiedy - może nigdy . zdjęcia już trzeci rok krążą po necie . to jest najnowsze , tylko ceny nikt nie zagwarantuje na tym poziomie :default_icon_e_biggrin: . tegoroczny salon motocyklowy zaczyna być godny odwiedzin - może jakąś ekipę zmontujemy ???

cw1216-ktm-390-adventure-spy-photo-006.j

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

miałem taki pomysł wsadzenia w 125 silnika z rozbitka 390 , ale nie mogłem nic trafić w rozsądnych pieniądzach i sprzedałem . po 12 tysiącach żłopał olej i już nie osiągał prędkości z instrukcji obsługi :D . taka trochę jednorazówka . 390 to mały wariat jest , to prawda . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A już myślałem że ten benelli wywróci mój świat... A potem dojrzałem wagę i wymiar przedniego kółka. Zostaje czekać na nową yamahę, a potem jeszcze aż się zestarzeje :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak brak możliwości zarejestrowania tzn, że go gdzieś pewnie zajumali.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niekoniecznie. Styknie, że przywieźli nie pilnując kwitów, teraz kwit już nie do odzyskania to i zarejestrować się nie da. Albo wyzłomowany za granicą z adnotacją w kwitach - też nie do zarejestrowania. Oczywiście trzeba pytać o potwierdzenie legalności jakieś..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z fb

Witam. Tylko dla grupy. BMW F 650 GS 2011r. Przebieg 14 tys. km. Ubezpieczenie i OC
do 2018r. Full wypas a nawet więcej. Tylko turystyka szosowa. Bez wypadek. Więcej informacji dla osób zdecydowanych pod 663 209 031. Proszę nie pytać czy olej wymieniony bo to śmieszne. Motor przeznaczony dla osób wysokich ze względu na wymianę amortyzatora centralnego. Oryginalny BMW. Obecna cena dla grupy to 27.500zł. Posiadam również dodatkowy zbiornik paliwa Touratech o wartości 5.300zl który nie wchodzi w rachubę. Jeżeli ktoś nie lubi długie tankowanie przez 1000 km. To polecam ten zbiornik. Pozdrawiam.

 

21765013_832197493609724_578937029508381

 

21559118_832197526943054_268980751147692

 

21617696_832197556943051_373542240614884

 

21687614_832197583609715_751945897405739

 

21617618_832197636943043_759739153390770

 

21751761_832197660276374_809398330647089

 

21617719_832197690276371_796013220978610

 

21617977_832197730276367_795855772471644

 

21752232_832197776943029_149188664659304

 

21765013_832197493609724_578937029508381

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×