Skocz do zawartości

Recommended Posts

pytanie jakby w temacie - ile mniej więcej powinien kosztować zadbany Sertao 2013 z malym przebiegiem (ponizej 10kkm), kuframi? I czy warto się interesować w ogóle jako upgrade z singla 2005, czy jednak celować w coś większego, typu 800ka, żeby za chwilę znowu nie zmieniać? Mam potencjalną ofertę w Norwegii, i próbuję ją spozycjonować względem polskich ofert. Tyle że z tymi słabo jest. 

Na co ewentualnie umyślnie patrzeć przy tym motocyklu? Doczytuje dopiero, kojarzy mi się że czytałem kiedyś krytyczne opinie. 

Użytkowo dla mnie zapewne wystarczy, skoro jakoś daję radę na sinlgu, mam natomiast wątpliwości, czy współczynnyk fanu będzie odpowiedni po takiej zmianie ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To tak jak z maluchem: czym się różni zwykły od wersji el? Tak i tu, ja po singlu już w singla bym nie szedł, z różnych przyczyn. A prawda jest taka, że pomiędzy f/g650gs (single) a f650/700/800gs jest przepaść technologiczna...... Ale każdy robi jak uważa ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
To tak jak z maluchem: czym się różni zwykły od wersji el? Tak i tu, ja po singlu już w singla bym nie szedł, z różnych przyczyn. A prawda jest taka, że pomiędzy f/g650gs (single) a f650/700/800gs jest przepaść technologiczna...... Ale każdy robi jak uważa 
Chyba nikt nie wrócił do singla po zmianie na coś innego

Wysłane z Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Pawel napisał:

Chyba nikt nie wrócił do singla po zmianie na coś innego

Jak się miało 126p twina to już nigdy! :D

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Jak się miało 126p twina to już nigdy! 
Ja to mailem 126p rzędową dwójke :-D

Wysłane z Tapatalka

  • Like 1
  • Haha 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
19 minut temu, Pszemo napisał:

To tak jak z maluchem: czym się różni zwykły od wersji el? Tak i tu, ja po singlu już w singla bym nie szedł, z różnych przyczyn. A prawda jest taka, że pomiędzy f/g650gs (single) a f650/700/800gs jest przepaść technologiczna...... Ale każdy robi jak uważa ;)

Pełna zgoda. Różnica tylko w większym kółku z przodu. Kształt lampy, zegarów i plasticzków to pomijalne użytkowo bzdety. Zmianę najbardziej odczujesz... na zdjęciach :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Też właśnie mam takie wątpliwości, nie mniej chciałbym to również ocenić technicznie i finansowo. Jeździć i hałasować będzie identycznie, tyle że będzie sporo nowszy. Ale to z kolei niekoniecznie będzie miało znaczenie przy moich przebiegach i relatywnie spokojnym użytkowaniu. Plus sprzęt niekoniecznie będzie łatwo sprzedawalny, przynajmniej w PL, bo przeciętny użytkownik będzie wolał kupić starszy większy, niż drogi mniejszy. Hmm..

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, Pawel napisał:

Ja to mailem 126p rzędową dwójke :-D

Też jako bazę miałem coś takiego, ale moja lubiła przechodzić z 2 garów na jeden … i wtedy tak fajnie bujało biodrem :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I pewnie noga tez cierpła


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zmiana bez sensu. Celuj w F650GS Twina lub 800

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, Pawel napisał:

Chyba nikt nie wrócił do singla po zmianie na coś innego

Wysłane z Tapatalka
 

Nie no, ja wróciłem, wróciłem do bycia singlem, ale fakt, na krótko, niedługo potem znów się ożeniłem :D 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Chyba nikt nie wrócił do singla po zmianie na coś innego

Wysłane z Tapatalka

Byś się zdziwił.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Byś się zdziwił.
Dawaj

Wysłane z Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

no ja po DLu miałem dwa single, zresztą cały czas mam singla :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 minut temu, gilby napisał:

no ja po DLu...

No to cię tłumaczy. Absolutnie :D

  • Like 9
  • Thanks 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, Pawel napisał:

Pewnie, że się da. Są też sprzęty z 1kkm bez ogłoszenia na portalach :)

Takie 1kkm z 2012, to na dzień dobry "nówki" opony trzeba wyrzucić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niby z Bielska ale Niemiec płakał jak sprzedawał :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak taki motek spadasz z Wielkiego Kanionu a później na szybko leczysz pod sprzedaż to tak to wygląda :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, SPS napisał:

To , że ja nie umiem jeździć to wiem ale żeby tak zjebać motopo 400km to trzeba mieć talent :

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-gs-bmw-f800-gs-adventure-jak-nowy-400km-przebiegu-ID6BQhFP.html?

No ale on 400 pokonał w pionie, nie tak jak inne, w poziomie :default_laugh: sam pisałeś o tej materii ale w innym wątku wczoraj chyba, było powiązać fakty  :default_laugh:

Edytowane przez dakarowy
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja może jestem ślepy i nie widzę, ale co z tym motkiem jest nie tak?

Wytapatalkowano z magicznego pudełka

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×