mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2020 Paweł a pamiętasz to ? Też piękne nie było ale ... Dzikus był straszliwy . 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 741 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2020 Tutaj zaprotestuję... francuzi potrafią robić piękne samochody ale de gustibus non est disputantumCŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / G650X-Countrytaptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2020 Deesse Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 632 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2020 https://www.facebook.com/groups/188989557906005/permalink/1618685284936418/Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka.Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 975 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2020 Zajebisty motocykl... Lubuskie ..z Bieszczad poza tym ok ..Edit.. doczytałem że... wraca w lubuskie a to już słabo, bo nie jest takie śmieszne Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 632 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2020 Zajebisty motocykl, poza tym ok Jak by się@Vengosh10 do niego dorwal to dopiero byl by zajebisty Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka 1 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2020 1 minutę temu, Pawel napisał: Jak by się@Vengosh10 do niego dorwal to dopiero byl by zajebisty Mojego też już chciał popsuć 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 632 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2020 Jakis wysyp dzisiajhttps://www.facebook.com/groups/188989557906005/permalink/1618864044918542/Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
strażowy 920 Zgłoś ten post Napisano 13 Czerwiec 2020 (edytowane) do wyboru , do koloru , nic tylko rwać jak ktoś lubi pojedynczy garczek Edytowane 13 Czerwiec 2020 przez strażowy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 632 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2020 Taka taka Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 975 Zgłoś ten post Napisano 28 Czerwiec 2020 Łe... bez prawa do restrukturyzacji... nie opłaca się Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 53 632 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 Osiem pięćdziesiąt jeszcze chyba tu nie było. Cesja https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-f-salon-polska-full-opcja-bogato-doposazony-cesja-leasingu-ID6DbDx8.html#7448ee152dWysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
rutkos 8 128 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 A taka ciekawostka https://m.olx.pl/oferta/bmw-f800-gs-2013-rok-tylko-467-km-przebiegu-salon-polska-CID5-IDFxr9J.html?reason= Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 Pytanie (przy założeniu, że nie miał żadnych uszkodzeń, tylko ktoś rzeczywiście ma za dużo kasy), to co trzeba wymienić po takim postoju. Na pewno wszystkie płyny i opony, pewnie uszczelniacze w lagach są dyskusyjne? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 571 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 Warto by wymienić opony, resztę obserwować bo olej wymieniony. No może płyn hamulcowy. Ride, eat, sleep, repeat! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin_Krk 2 163 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 Dokładnie, ja bym jeszcze zerknął na tłoczki w zaciskach, oglądnął wąż do chłodnicy. A tak to jeździć- obserwować Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 @xel, twój rewir, obejrzyj, zdaj relację nawet może ci podejść, jest obniżany 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 (edytowane) 2 minuty temu, arthurr napisał: nawet może ci podejść, jest obniżany A po czym wnioskujesz, że jest obniżony? Edytowane 1 Lipiec 2020 przez KaeS Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 Kanapę ma niską, co do amora właśnie się zastanawiałem. Może rzeczywiście pojadę, obejrzę, daleko nie mam. Te 800 miały w opcji jakieś bajery typu ESA sresa czy coś ponad twina sprzed liftu? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 Teraz, xel napisał: Kanapę ma niską, co do amora właśnie się zastanawiałem. Może rzeczywiście pojadę, obejrzę, daleko nie mam. Te 800 miały w opcji jakieś bajery typu ESA sresa czy coś ponad twina sprzed liftu? Kanapę ma nieco niższą to fakt, natomiast szary kolor amortyzatora nie świadczy o fabrycznym obniżeniu motocykla jak to mi na zlocie sugerował Artur a o tym, że motocykl wyposażony jest w ESA (Electronic Suspension Adjustment). 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 W przedliftowych modelach (do 2012) szary kolor sprężyny jednoznacznie wskazuje krótszy amor. No ale do 2012 w twinach wszelakich esy w ogóle nie bylo. Co do esy czy w ogóle poliftów - nie znam się. Gdybym się interesował, wspomoglbym się kodami wyposażenia, ale już nie muszę, skoro jest pewność że w poliftach szara sprężyna = ESA. Teraz już wiadomo że ten motek ese ma. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 5 minut temu, arthurr napisał: W przedliftowych modelach (do 2012) szary kolor sprężyny jednoznacznie wskazuje krótszy amor. No ale do 2012 w twinach wszelakich esy w ogóle nie bylo. Co do esy czy w ogóle poliftów - nie znam się. Gdybym się interesował, wspomoglbym się kodami wyposażenia, ale już nie muszę, skoro jest pewność że w poliftach szara sprężyna = ESA. Teraz już wiadomo że ten motek ese ma. Też bym o tym nie wiedział i był przekonany do fabrycznej opcji obniżenia gdyby mi tego nie uświadomił @dakarowy. Jakby co, to jego wina. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 Agata chyba nie miała esy a miała szarą sprężynę. I miała fabryczne obniżenie. Słyszałem też (do potwierdzenia) że albo ESA albo obniżenie, nie było obniżonych wersji z ESA. Wniosek: poliftowe 700/800 z szarą sprężyną albo ma ESA, albo jest obniżony. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
KaeS 10 463 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 (edytowane) 5 minut temu, arthurr napisał: Agata chyba nie miała esy a miała szarą sprężynę. I miała fabryczne obniżenie. Słyszałem też (do potwierdzenia) że albo ESA albo obniżenie, nie było obniżonych wersji z ESA. Wniosek: poliftowe 700/800 z szarą sprężyną albo ma ESA, albo jest obniżony. Mój z 2014 roku ma ESA i sprężynę szarą, jedyne jego obniżenie to wygodniejsze akcesoryjne siedzisko TT, które zamontował Piotrusz. Dakarowego osiemsetka również ma ESA i szarą sprężynę. Edytowane 1 Lipiec 2020 przez KaeS Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 1 Lipiec 2020 Wypadałoby wydzielić te amortyzatorowe dywagacje i przerzucić do warsztatu (jeśli nie było), albo na śmetnik. @Pawel, @Jarek, @Dave? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach