Skocz do zawartości

Recommended Posts

Tutaj zaprotestuję... francuzi potrafią robić piękne samochody ale de gustibus non est disputantum

CŽ175 typ 450 -> Honda Shadow 600 -> F650GS -> F650GS Dakar -> Triumph Tiger 800XCX / G650X-Country

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zajebisty motocykl... Lubuskie ..z Bieszczad poza tym ok

..

Edit.. doczytałem że... wraca w lubuskie a to już słabo, bo nie jest takie śmieszne

 

Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach



Zajebisty motocykl, poza tym ok
 
 
 
 


Jak by się@Vengosh10 do niego dorwal to dopiero byl by zajebisty

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, Pawel napisał:

Jak by się@Vengosh10 do niego dorwal to dopiero byl by zajebisty emoji2.png

 

Mojego też już chciał popsuć ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

do wyboru , do koloru , nic tylko rwać ;) jak ktoś lubi pojedynczy garczek

Edytowane przez strażowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taka taka FB_IMG_1593328511203.jpgFB_IMG_1593328508989.jpgFB_IMG_1593328507172.jpgFB_IMG_1593328505406.jpgScreenshot_20200628-091459_Facebook.jpg

Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Łe... bez prawa do restrukturyzacji... nie opłaca się

Wysłane z mojego Hammer_Energy_18x9 przy użyciu Tapatalka

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pytanie (przy założeniu, że nie miał żadnych uszkodzeń, tylko ktoś rzeczywiście ma za dużo kasy), to co trzeba wymienić po takim postoju. Na pewno wszystkie płyny i opony, pewnie uszczelniacze w lagach są dyskusyjne?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Warto by wymienić opony, resztę obserwować bo olej wymieniony. No może płyn hamulcowy.

Ride, eat, sleep, repeat!

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dokładnie, ja bym jeszcze zerknął na tłoczki w zaciskach, oglądnął wąż do chłodnicy. A tak to jeździć- obserwować :default_icon_cool:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@xel, twój rewir, obejrzyj, zdaj relację :)

nawet może ci podejść, jest obniżany ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, arthurr napisał:

nawet może ci podejść, jest obniżany

A po czym wnioskujesz, że jest obniżony?

Edytowane przez KaeS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kanapę ma niską, co do amora właśnie się zastanawiałem. Może rzeczywiście pojadę, obejrzę, daleko nie mam.

Te 800 miały w opcji jakieś bajery typu ESA sresa czy coś ponad twina sprzed liftu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Teraz, xel napisał:

Kanapę ma niską, co do amora właśnie się zastanawiałem. Może rzeczywiście pojadę, obejrzę, daleko nie mam.

Te 800 miały w opcji jakieś bajery typu ESA sresa czy coś ponad twina sprzed liftu?

Kanapę ma nieco niższą to fakt, natomiast szary kolor amortyzatora nie świadczy o fabrycznym obniżeniu motocykla jak to mi na zlocie sugerował Artur a o tym, że motocykl wyposażony jest w ESA (Electronic Suspension Adjustment).

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W przedliftowych modelach (do 2012) szary kolor sprężyny jednoznacznie wskazuje krótszy amor. No ale do 2012 w twinach wszelakich esy w ogóle nie bylo. Co  do esy czy w ogóle poliftów - nie znam się. Gdybym się interesował, wspomoglbym się kodami wyposażenia, ale już nie muszę, skoro jest pewność że w poliftach szara sprężyna = ESA.

Teraz już wiadomo że ten motek ese ma.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 minut temu, arthurr napisał:

W przedliftowych modelach (do 2012) szary kolor sprężyny jednoznacznie wskazuje krótszy amor. No ale do 2012 w twinach wszelakich esy w ogóle nie bylo. Co  do esy czy w ogóle poliftów - nie znam się. Gdybym się interesował, wspomoglbym się kodami wyposażenia, ale już nie muszę, skoro jest pewność że w poliftach szara sprężyna = ESA.

Teraz już wiadomo że ten motek ese ma.

Też bym o tym nie wiedział i był przekonany do fabrycznej opcji obniżenia gdyby mi tego nie uświadomił @dakarowy. Jakby co, to jego wina.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Agata chyba nie miała esy a miała szarą sprężynę. I miała fabryczne obniżenie. Słyszałem też (do potwierdzenia) że albo ESA albo obniżenie, nie było obniżonych wersji z ESA. Wniosek: poliftowe 700/800 z szarą sprężyną albo ma ESA, albo jest obniżony.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 minut temu, arthurr napisał:

Agata chyba nie miała esy a miała szarą sprężynę. I miała fabryczne obniżenie. Słyszałem też (do potwierdzenia) że albo ESA albo obniżenie, nie było obniżonych wersji z ESA. Wniosek: poliftowe 700/800 z szarą sprężyną albo ma ESA, albo jest obniżony.

Mój z 2014 roku ma ESA i sprężynę szarą, jedyne jego obniżenie to wygodniejsze akcesoryjne siedzisko TT, które zamontował Piotrusz. Dakarowego osiemsetka również ma ESA i szarą sprężynę.

Edytowane przez KaeS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wypadałoby wydzielić te amortyzatorowe dywagacje i przerzucić do warsztatu (jeśli nie było), albo na śmetnik. @Pawel, @Jarek, @Dave?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×