Skocz do zawartości

Recommended Posts

Tylko te nowe tarcze.. przy tym przebiegu.. a przebieg przy tym roczniku ktoś tam płakał

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W 17 letnim motocyklu lepiej mieć nowe hamulce niż stare, przynajmniej ja wolę

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pewnie że lepiej.. lepiej też być nie oszukanym.. tak czysto hipotetycznie
A to wszystko podobnie jak z tymi chińskimi przysłowiami, gdzie "lepiej być zdrowym i bogatym, niż chorym i boednym"
P.s. jak się tak przyjrzeć bliżej.. nawet tym fotkom.. to wcale w dobrym stanie (wizualnym) ten motocykl nie jest.. taka jest moja opinia.

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To samo pomyślałem o tym przebiegu w zestawieniu do tarcz i klocków wcześniej ale co ja będę znajomego dołował. Moim szerszeniem z 2014 mam nakręcone około 65 kk i na tarczach zużycie jest minimalne, że o oryginalnych klockach z przodu wcale w dobrym stanie tylko napomknę. Prosił to wrzuciłem. Jestem w tym wypadku tylko pianistą a do pianisty się nie strzela.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Pewnie że lepiej.. lepiej też być nie oszukanym.. tak czysto hipotetycznie
A to wszystko podobnie jak z tymi chińskimi przysłowiami, gdzie "lepiej być zdrowym i bogatym, niż chorym i boednym"
P.s. jak się tak przyjrzeć bliżej.. nawet tym fotkom.. to wcale w dobrym stanie (wizualnym) ten motocykl nie jest.. taka jest moja opinia.

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka


Za dwie dychy miał być cukierek?

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, Pawel napisał:

W 17 letnim motocyklu lepiej mieć nowe hamulce niż stare, przynajmniej ja wolę emoji2.png

Jak to powiedział 6na9, nowy właściciel będzie mógł mu wyprawić osiemnastkę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, KaeS napisał:

To samo pomyślałem o tym przebiegu w zestawieniu do tarcz i klocków wcześniej ale co ja będę znajomego dołował. Moim szerszeniem z 2014 mam nakręcone około 65 kk i na tarczach zużycie jest minimalne, że o oryginalnych klockach z przodu wcale w dobrym stanie tylko napomknę. Prosił to wrzuciłem. Jestem w tym wypadku tylko pianistą a do pianisty się nie strzela.

1200 z pompą abs ze wspomaganiem elektrycznym inaczej hamuje jak 700/800 , moje r1200st wymagało wymiany po 90 tysiącach bo żyletki były zamiast tarcz i nie miałem sumienia :D ani odwagi . Z kolei R1200R miało przy 60 tysiacach wymieniony komplet hamulców w serwisie BMW pomimo zwykłej pompy ABS . Tu wiele zależy od sposobu jazdy , albo hamujesz biegami albo rączką . Wspomagane systemy hamują przodem i tyłem i to ciągnie po tarczach i obciąża mocno tylny hamulec , to widać przy wymianie płynu - u mnie był z tyłu czarny . 

 

Edytowane przez mario2007
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W starszym motocyklu bez historii cena i przebieg zawsze była częścią umowną transakcji.

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie no jasne.. w sumie to swego rodzaju okazja .. chciałoby się rzec
Dla mnie już po samych zdjęciach to sztrucel, w końcu i cena nie bierze się z niczego, ale co kto woli.

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Historia jest w serwisie BMW - jak ktoś nawet nie serwisował jakoś szczególnie to darmowe wymiany pomp paliwa czy zabieraka robił bo były za darmo - a jak robił to w systemie zawsze to jest . Po tym można zweryfikować czy jest właściwy przebieg czy już jedynka z przodu . Poza tym korekta nie polega na wpięciu w OBD i podłubaniu w systemie - coś wiem o tym bo kupiłem kiedyś coś z podmienionym "migającym" licznikiem i wiem co trzeba zrobić żeby nie migał . Z 9,5 nagle zrobiło się 23 tysiące właściwego przebiegu ale to trochę zabawy jest z odczytaniem , czyszczeniem pamięci w liczniku , wpisaniem tego co jest właściwe w sterowniku ABS i silnika do licznika itp itd . I cennik nie jest jak za golfa IV .  I niekoniecznie  w tym miejscu do opowiadania :default_dry: . 

Edytowane przez mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, mario2007 napisał:

 - u mnie był z tyłu czarny . 

 

rasista :)

Ja wierze Danielowi, był ze mną oglądać motocykl i dobrze gadał, bo go nie kupiłem :D  Swoją drogą to tamten też był sztrucel picowany.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nowe są po stówce, każdy ma prawo wyboru 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 20.03.2023 o 09:41, KaeS napisał:

Ogłoszenie grzecznościowe. Znajomy prosił o wystawienie.

Świeżo sprowadzone R1200GS, z Belgii rok 2006, ABS, przebieg 79999 km, kufry Vario, nowe opony, tarcze hamulcowe i klocki, cena 23 000 zł.
Obecnie motocykl znajduje się w Augustowie, telefon kontaktowy: 609_766_422

 

1200_1.jpeg

Sprzedany bez marudzenia, ogłoszenie nieaktualne.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No.. bez marudzenia.. tylko będzie zaraz na forum jakie to gówniane te bmw majo

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Do sprzedania moja stara 800'ka.... ale chyba nie polecam, bo przez czas jak go sprzedałem zrobił wg obecnego właściciela 7k no i znalazłem taki post typa.... 

Cześć, Kupię dolną półkę i sztycę do F800GS 2008 (może też być komplet z górną półką). 

Co oni Ci zrobili.... :default_sad: biedna Pcoła :default_wacko:

No moja bejbe jak nic.... 18ee5c29a00168bc2e944d6398e40aee.jpg9d1a3a91667c5bfdef67e02d772dd336.jpg

Wysłane z mojego S96Pro przy użyciu Tapatalka

  • Sad 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Raczej 21 na dole jest oznaczenie. Także okf7e70f4ba9ab862f767d39bd889a81db.jpg

ride eat sleep repeat

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Musze zmienić okulary :default_laugh:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepicowany, przeplakowany i 5k droższy niż ja wziąłem za mojego cztery lata temu... A. no i zdjęcia przehadeerowane :D

Kurde, fajny. 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli ogólnie prze...

ride eat sleep repeat

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak prze, to może i coś się z tego urodzi :D

Lusterka chyba oryginalne, za to ktoś kiedyś z niego pewnie benzynę chciał ukraść :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Czyli ogólnie prze...

ride eat sleep repeat


..chuj jakby to Radosław powiedział

Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

(...)
Ponoć o gustach się nie dyskutuje , ale zdecydowanie człowiek poprawia humor

„Mam do zaoferowania mojego Geesa, o którym bez ogródek mogę napisać, że jest jedynym egzemplarzem tak spersonalizowanym. Żartobliwie pisząc, w wersji dla "wolniej myślących" dodam, że nigdzie nie spotkasz drugiego takiego egzemplarza na ulicy. Kupiłem go w polskim salonie w 2020 roku w malowaniu HP i jak dotąd przejechałem 11500 km. Uprzedzam pytanie, tak jest serwisowany. To typowa jak na ten motocykl wersja ze wszystkim, co proponuje BMW. Dodatkowo zostały zamontowane akcesoryjne (BMW) obudowy głowic, pokrywa przodu silnika, lusterka, podnóżki i kufry boczne Vario ( nie montowałem ich do zdjęć, ale są na wyposażeniu motocykla). Sam zakup tych elementów to ponad 18000 zł. Do tego wszystkiego doszła jeszcze cała masa akcesoriów zakupionych w sieci oraz zaprojektowanych, wykonanych i zamontowanych przeze mnie. Nie licząc nawet złotówki za moją robociznę, to kolejne 15000 zł. Z widocznych na zdjęciach elementów wymienię dodatkowe halogeny w liczbie 6 sztuk, obrysówki boczne, obrysówki przód i tył, które służą także jako światła do jazdy dziennej, podświetlenie boczne logo połączone z kierunkami, dodatkowe światła stop, przednia lampa nad błotnikiem, lampy ostrzegawcze, uchwyt z ładowarką do telefonu, dwie kamery ( przód, tył) z rejestratorem jazdy, wypełnienie tylnej piasty koła kufer centralny o pojemności 58 litrów (bez trudu mieszczą się dwa kaski) i wiele innych, o których opowiem komuś zainteresowanemu. Co do wyglądu motocykla, to już się przekonałem, że istnieją trzy grupy ludzi wypowiadających się na jego temat. Ci, którzy zdecydowanie go nie lubią. Ci, którzy się z niego śmieją, ale wyraźnie bez własnego zdania oraz tacy, którzy doceniają włożoną pracę, a tym samym im się podoba. Zazwyczaj pozytywne zaciekawienie przeradza się w miłą rozmowę. Oczywiście szanuję każde zdanie i nie mam nikomu za złe, że myśli tak jak myśli. Można jednak dostrzec pewną nieoczekiwaną i niezamierzoną poprawność w zachowaniu wszystkich grup. Motocykl przyciąga uwagę ludzi, bez względu na ich przynależność do wspomnianych wcześniej grup. Szczególnie widać to na zlotach, na których się pojawiam. Jednak bez względu na rozbieżności zdań muszę przypomnieć, że to moja inwencja twórcza i absolutnie nie musi się wszystkim podobać. Byłoby nawet trochę dziwnie, gdyby tak było. Zamieściłem to ogłoszenie z ciekawości, jaka i czy będzie reakcja? Możliwe, że nie będzie chętnych na zakup motocykla za wymienioną kwotę, ale może na tyle komuś się spodobają moje rozwiązania, że zdecyduje się zlecić mi ich wykonanie w swoim motocyklu i niekoniecznie musi to być Gs. Nie naprawiam motocykli, bo uważam, że od tego są serwisy.”

https://www.facebook.com/groups/490334524408839/permalink/6060934740682095/FB_IMG_1684352535371.jpgFB_IMG_1684352532930.jpgFB_IMG_1684352530506.jpgFB_IMG_1684352527907.jpgFB_IMG_1684352525136.jpg

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Niezła choinka.

ride eat sleep repeat

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×