Skocz do zawartości
Reniaaa

czyszczenie i smarowanie łańcucha

Recommended Posts

1 minutę temu, KaeS napisał:

Ja myślę, że we Wrocku większość tubylców pochodzi "z za Buga" :D

A to nie wiedziałem, że Bug przepływa przez Berlin ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiem, że o religii i wierze na tym forum nie rozmawiamy ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 minut temu, Jarek napisał:

Wiem, że o religii i wierze na tym forum nie rozmawiamy ;)

Tak mi się skojarzyło ;)

FB_IMG_1491403363208.jpg

  • Like 8

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
23 godziny temu, ben napisał:

13567241_2063508250540193_846578155435793058_n.jpg

Renia , jeździsz w krótkim rękawie i nie masz tatoo na przedramieniu ?  U nas na forum każdy ma . Taki forłumowy ;)

Mam na drugim ;)

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, przemekdab napisał:

od ponad 2 lat w ogóle łańcucha nie czyszczę, czynność zupełnie bez sensu

Umyj blendę , to ma sens  :default_icon_e_biggrin:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Tak mi się skojarzyło
FB_IMG_1491403363208.jpg.ea292c8b954c18893bd51284846cf1f9.jpg

Kroczył qrwa, kroczył powinno być

Wysłane z bagna.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teee... Hamuj piętą... Tu som kobiety bydlaku!

Wysłane z bagna.

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hm wrzucę coś w temacie hehehe moje takie tam trzy grosze.

Czyszczę łańcuch no raz w roku jak chcę zobaczyć jak wyglądał jak był nowy, ale smaruję regularnie zgodnie ze starym powiedzeniem "kto smaruje ten jedzie"

I kolejne ale, smaruję zawsze smarem do OFF Roadu, a to dlatego że ma on właściwości wyrzucania syfu na zewnątrz i izolowania przed syfem i wodą łańcucha przynajmniej tak piszą na opakowaniu heheheh i co najważniejsze jest bezbarwny. lub lekko zielonkawo nie przeszkadzający jak w przypadku motula nie zabagnia łańcucha koła i wszystkiego dookoła białym czymś co trudno nazwać, a poz atym zdarza mi się śmignąć po szuterkach hihihihi .

Podsumowując smaruję mój łańcuch średnio co 800-1000 km lub jak zaczyna piszczeć, tak bywa wcześniej niż  ten przebieg gdy jest dużo opadów..

Łańcuch przeżywa u mnie w/w pielęgnacji około 30000-35000 km myślę że to wystarczy. ,

Pozdrawiam wszystkich :D

Edytowane przez elektrician
  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Biały smar valvoline do doop..  kosza, wszystko się do niego przylepia, łe :(   chyba wrócę do castrola, ale wypróbuję jeszcze ten do off roadu, @elektrician dzięki za opinie

Edytowane przez Reniaaa
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie do końca potrafię rozgryźć kiedy ten gość żartuje, a kiedy nie, ale z testu wychodzi, że najlepszym smarem do łańcucha jest zwykły olej 75W90:

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie chce mi się oglądać całości, ale przez ile gość kręcił tym łańcuchem?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeszcze kręci.

  • Like 1
  • Haha 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chcesz smarować łańcuch w 1200 żeby nie wyglądał jak klocki? :P

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z testu wynika, że smar jest w ogóle nie potrzebny a co jest potrzebna to ochrona oringów aby smar fabryczny został jak najdłużej?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Poświęciłem się i obejrzałem. Wrzuciłbym to jednak do kategorii "żarty" ;)

Tzn zapewne wyniki są uczciwe, natomiast co do wniosków...

Swoją drogą gdzieś na necie spotkałem się z opinią, że łańcuch musi być nasmarowany, żeby było mniejsze tarcie, żeby się mniej grzał, a co za tym idzie, wolniej wyciągał. Ale to były też chyba porównania, że więcej się wydaje na smar w okresie życia łańcucha, niż gdyby się miało szybciej ten łańcuch wymienić.

Edytowane przez xel
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
45 minut temu, artex napisał:

Z testu wynika, że smar jest w ogóle nie potrzebny a co jest potrzebna to ochrona oringów aby smar fabryczny został jak najdłużej?

To, i jeszcze ochrona przed rdzą.

 

28 minut temu, martab99 napisał:

Kupcie se porządny motocykl i tyle :default_icon_mrgreen:

Żeby to wszystko było takie proste...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bodek już zaczął kupno porządnego motocykla, póki co ma już opony i tylne klocki :D

Choć w temacie porządności motocykli ja się chyba nie powinienem wypowiadać :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Smarowniczka, do tego hipol i łańcuchy starczaja na trochę dłużej

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
39 minut temu, Marcin N napisał:

Smarowniczka, do tego hipol i łańcuchy starczaja na trochę dłużej

taptarapta
 

W moim przypadku 70 tyś. :D

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

^ było.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×