Skocz do zawartości
przemekdab

Opony 205R16C Brigestone Dueler H/T 840 komplet 4 szt.

Recommended Posts

Bardziej z frotki, nissan chyba chodził na 225.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja bym wciągnął do samuraja, ale też 15"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
17 minut temu, ZWIERZ napisał:

A na jakich jeździsz?  Ja na Bfg A/T.

AT Toyo country 195R15 - szkoda,ze już nie do kupienia

Edytowane przez Pszemo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
25 minut temu, przemekdab napisał:

tak, z NP 300

Jeździłem tym dzisiaj, qu....wa, jaka padaka :default_laugh: 

Długie, ciężkie, moc 0. Kto to projektował. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 godzin temu, Pszemo napisał:

Jeździłem tym dzisiaj, qu....wa, jaka padaka :default_laugh: 

Długie, ciężkie, moc 0. Kto to projektował. 

przesadzasz, przejeździłem takimi ze 300 tyś km, to jest bardzo dobry samochód do miasta, wzbudza dużą uprzejmość u innych kierowców

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

NP 300? Totalnie nieprzyjemny samochod dla kierowcy, moze jskies wlasciwosci terenowe ma ale jezdzic tym to porazka. Zdecydowanie przyjemniej jezdzi sie Izuzu D'max em ale i tak naj lepszym samochodem typu pickup jest toyota hilux. Pracuje na tych wozach od 7 lat i to naj lepiej sprawdza sie w terenie.

A opony? Absolutny min to BFGoodrich All Terrain T/A ale lepiej BF Goodrich MUD Terrain T/A :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A jeździłeś na BF Goodrich MUD Terrain po asfalcie? Przecież przy 60/h radia nie słychać ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jezdzilem i 100, moze czas na nowe radio? A tak serio to nie opony na asfalt podobnie jak te samochody.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chłopaki, co Wy tu pieprzycie o niewygodzie NP 300, jeździłem kiedyś Starem 29, gaźnikowa benzyna, bez synchronizacji skrzyni biegów i bez wspomagania ukł. kierowniczego i hamulcowego. Można się skłonić do opinii, ze nie był bardzo wygodny

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak porownywac to samochody z tych samych lat. Postaw go przy hiluxie np.

Siedziales na tylnej kanapie w tym nissanie? Total niewypal :p

Ja sie zawsze bronie aby tylko tego w pracy nie dostac.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, raby napisał:

Jak porownywac to samochody z tych samych lat. Postaw go przy hiluxie np.

Siedziales na tylnej kanapie w tym nissanie? Total niewypal :p

Ja sie zawsze bronie aby tylko tego w pracy nie dostac.

@Raby, NP300 nie jest taki bardzo zły:

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@raby Ty i te Twoje przekonanie o nieomylności. Porównaj cenę NP300 i Hiluksa - to ras, dwa to kup furę za 30 koła i wsadź ją w krzaczory, błoto, zamarznięte koleiny itp., trzy to nie ma być wygodne tylko wół roboczy do pracy. Jeżdżę od 6 lat Fronterą z 94r., dałem 6koła i złego słowa nie powiem, opony BFG A/T są zajebiste i nie boję się tego powiedzieć, od 5 lat użytkuję, przejechałem ok 70-80 kkm, zużywają się powoli, nie zmieniam lato - zima - jesień - wiosna i dają radę.

 A w pracy przy służbowym aucie to i ja bym powybrzydzał co dobre a co lepsze i że z tyłu nie wygodnie. A le jak trzeba kupić coś samemu do "zarzynania" w lesie to zmienia się radykalnie punkt widzenia.

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba sam masz jakies przekonania...

Ja mowie co mysle. Na podstawie doswiadczen nie kupil bym tego co przetestowalem i nie potrzebuje niczego kupowac bo mam za free do wyboru, do koloru. A do zarzynania sa jeszcze zily 131 6x6.

Prywatnie mam 4x4 ale wersje asfaltowa i mi to styknie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
19 minut temu, raby napisał:

1fcba4081c58d03ae428a6b22ddae9f2.jpg

Jak by był służbowy to z chęcią bym się potaplał w błocie, bo pewnie przy codziennym użytkowaniu do pracy kieszeń by bolała.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Służbowego to mógłbym mieć i poloneza - i pewnie latałby po koleinach jak Land Cruiser. Jest tylko ale... niech naprawia go właściciel a nie użytkownik :default_laugh:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 minut temu, ZWIERZ napisał:

Jak by był służbowy to z chęcią bym się potaplał w błocie, bo pewnie przy codziennym użytkowaniu do pracy kieszeń by bolała.

Sluzbowy i mega na wypasie bo ma klime. Jakies 30L diesla/100. 

Ale mamy tez bardziej terenowe pojazdy :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Pszemo napisał:

Służbowego to mógłbym mieć i poloneza - i pewnie latałby po koleinach jak Land Cruiser. Jest tylko ale... niech naprawia go właściciel a nie użytkownik :default_laugh:

Pierwszego (nie liczę Jawy TS350) do lasu miałem Maluszka i dawał radę, potem daw Polonezy (okularnika i carówkę) stuningowane - popodnoszone i też latały, ale niestety sam musiałem remontować.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×