Skocz do zawartości
Pawel

F850GS - idzie nowe?

Recommended Posts

Seb - bo to jest tak...

Wprawdzie tak było lata temu jak miałem kontakt w dużym biurek konstrukcyjnym, że w każdej nowej wersji danej modernizacji czy nowego projektu konieczne było podanie ( to szło także do państwowych statystyk ) ile zyskano na wadze z tytułu tych nowszych rozwiązań. I każdy konstruktor czy grupa konstruktorów takie dane musiała podawać i były wpisywane w formularz. W praktyce nikt tego nigdy nie sprawdzał, ale każdy konstruktor miał swoją plamę na suficie i z niej odczytywał ubytek wagi. Pamiętam jak przy jakieś okazji rozmawiając w dużą grupą "onych" śmiali się, że gdyby ktoś na przestrzeni tych lat przez które oni pracują liczył te ubytki wagi, to te wielotonowe maszyny na papierze byłyby lżejsze od powietrza ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

nie mogę już słychać tego stękania na forach na to i na tamto, i że ludzi nie słuchają. Prawda jest taka, że oni doskonale wiedzą, co zrobić, żeby się sprzedawało. I będzie się sprzedawało dobrze.

Po co czekać na jakieś cuda, których nigdy nie będzie. Jest husqa 701 - super silnik, waga i moc idealna. Minimalne dostosowanie i sprzęt ponadprzeciętnie uniwersalny. 

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 minut temu, gilby napisał:

nie mogę już słychać tego stękania na forach na to i na tamto, i że ludzi nie słuchają.

Seb - dlaczego chodzisz po innych forach i narzekasz? My Ci już nie wystarczamy? ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może się mylę, ale ta huska nie ma subframe z tyłu więc jej możliwości przewożenia bagażu są "nieco" ograniczone. Nie żebym narzekał, bo generalnie masz racje. Te motki są projektowane pod zachodniego klienta i większość nigdy nie wjedzie w off.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Może się mylę, ale ta huska nie ma subframe z tyłu więc jej możliwości przewożenia bagażu są "nieco" ograniczone. Nie żebym narzekał, bo generalnie masz racje. Te motki są projektowane pod zachodniego klienta i większość nigdy nie wjedzie w off.
Ale że Husky 701 na zachodzienie wjedzie w off czy F850 ?

Sent from my SM-G950U using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem na myśli 850, afryki, tigery etc ... i offroad = brak drogi

Edytowane przez ARG

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@ARG obawy o bagaż na 701 są niepotrzebne. Kilku moich znajomych jeździ z bambetlami i nic złego się nie dzieje. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
nie mogę już słychać tego stękania na forach na to i na tamto, i że ludzi nie słuchają. Prawda jest taka, że oni doskonale wiedzą, co zrobić, żeby się sprzedawało. I będzie się sprzedawało dobrze.
Po co czekać na jakieś cuda, których nigdy nie będzie. Jest husqa 701 - super silnik, waga i moc idealna. Minimalne dostosowanie i sprzęt ponadprzeciętnie uniwersalny. 

Się zgadzam. I tu chyba jest mój target....

Wysłano na Berdyczów...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
6 godzin temu, dakarowy napisał:

Faktycznie 230 kg i 15l bak nie napawa optymizmem, a jak dodać jeszcze do tego bak w tradycyjnym miejscu, to już wogóle kupa do jazdy w terenie... :default_wink:

ciekawe jakie będzie spalanie, to faktyczne?

A pisząc wczesniej o rewolucji afrykańskiej miałem wlaśnie na myśli że to kopia nowej/już starej afryki

... i ta przednia szyb(k)a :default_wink:

A czytałem gdzieś pare miesięcy temu, że zrobili nowy silnik także dlatego ze w starym rozrząd był wysoko i chcieli środek ciężkości obniżyć. Może tylko po to aby bak na górę przenieść. :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Taka kosmetyka trupa...

Ale jakoś wartości dodanej nie widać.

Wysłano na Berdyczów...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Panowie, ględzicie jak stare baby. Czego się spodziewaliscie? 150 kilowa wyprawowke na zawiasach Ohlinsa lub ewentualnie WP. Z niskim siedzeniem wysokim skokiem zawieszenia i mechanika tak prostą, żeby Wania w Kazachstanie bez problemu naprawił wszystko mlotkiem i śrubokrętem.

Dla mnie motocykl wygląda jak bym się mógł spodziewać. Na pewno lepiej niz KTM czy Tenere 700 z bakiem z lat 70 tych. Rozczarowaniem jest większa masa, ale tutaj możemy podziękować wymogom emisji spalin i bezpieczeństwa. Czekam kiedy się przejade. Chociaż i tak jestem zdecydowany na Rallye. Myślałem o AT, ale zegary na których nic nie widać nie pomogły mi w podjęciu decyzji

Sent from my SM-G950U using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, looksgoodinblack napisał:

150 kilowa wyprawowke na zawiasach Ohlinsa lub ewentualnie WP. Z niskim siedzeniem wysokim skokiem zawieszenia i mechanika tak prostą, żeby Wania w Kazachstanie bez problemu naprawił wszystko mlotkiem i śrubokrętem.

i ja jeszcze poproszę spalanie poniżej 3 litrów/100km i cenę poniżej 10 tysięcy złotych i jakiś dobry kask mogliby dołożyć ...

  • Like 10

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dziadzia, celuj w Rometa adv :-D

z Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Generalnie wystarczyłoby nie psuć tego co było dobre, a poprawić to co niedomagało, wystarczyła by ewolucja, a nie rewolucja (bo w tym wypadku to definitywnie krok wstecz) :default_wink:

Wystarczyło dodać w pełni regulowane zawieszenie PW przód i tył, normalne felgi, w sensie żeby się nie gięły od patrzenia, być może zwiększyć trochę pojemność baku, albo obniżyć spalanie (które i tak jest małe), wstawić z porządnego materiału tuleje kół i tyle.... albo aż tyle, wizualnie każda poprawka będzie dobra, a wchodzenie z wagą z pierwotnie 207kg na 230kg to strzelanie sobie w kolano - tak uważam.

Finalnie warunki dyktuje klient który ma kase i to kupi, a nie my biedni forumowicze :default_cafe2:

  • Like 6

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 minut temu, Dziadek napisał:

i ja jeszcze poproszę spalanie poniżej 3 litrów/100km i cenę poniżej 10 tysięcy złotych i jakiś dobry kask mogliby dołożyć ...

Kask mogą Ci dać co nie pasuje - zażądaj pakietu medycznego i rabatu od tych 10 ... ;) Tylko się nie ugnij i jak coś to tupaj ... :default_tongue:

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
17 minut temu, dakarowy napisał:

Generalnie wystarczyłoby nie psuć tego co było dobre, a poprawić to co niedomagało, wystarczyła by ewolucja, a nie rewolucja (bo w tym wypadku to definitywnie krok wstecz) :default_wink:

Wystarczyło dodać w pełni regulowane zawieszenie PW przód i tył, normalne felgi, w sensie żeby się nie gięły od patrzenia, być może zwiększyć trochę pojemność baku, albo obniżyć spalanie (które i tak jest małe), wstawić z porządnego materiału tuleje kół i tyle.... albo aż tyle, wizualnie każda poprawka będzie dobra, a wchodzenie z wagą z pierwotnie 207kg na 230kg to strzelanie sobie w kolano - tak uważam.

Finalnie warunki dyktuje klient który ma kase i to kupi, a nie my biedni forumowicze :default_cafe2:

Zacytuję klasyka :D

11 godzin temu, dakarowy napisał:

 

Każdy pierdoli tak samo, a hitem sprzedaży i tak zostanie GS :default_laugh:

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
24 minuty temu, Pawel napisał:

Dziadzia, celuj w Rometa adv :-D

z Tapatalka
 

Ale kasku nie chcą dołożyć, a jak już to bez interkoma. To ja nie biere.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
22 minuty temu, dakarowy napisał:

regulowane zawieszenie PW

Chcesz coś ode mnie? :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
19 minut temu, Jarek napisał:

Kask mogą Ci dać co nie pasuje - zażądaj pakietu medycznego i rabatu od tych 10 ... ;) Tylko się nie ugnij i jak coś to tupaj ... :default_tongue:

 

Ale pakiet musi uwzględniać endoprotezy stawu biodrowego, a rabat to się samo przez się rozumie. W sumie może być wycieczka do Rabatu.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Vengosh10 napisał:

Zacytuję klasyka :D

Myślałem, że coś napiszesz o tym klasycznym hydraulicznym kolanku przy tłumiku? A tu tak ot po prostu cytujesz klasyka. Jestem nieco zawiedziony.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 minut temu, KaeS napisał:

Myślałem, że coś napiszesz o tym klasycznym hydraulicznym kolanku przy tłumiku? A tu tak ot po prostu cytujesz klasyka. Jestem nieco zawiedziony.

Wszystkim się nie dogodzi, może chociaż klasyk będzie zadowolony....:default_happy:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 minuty temu, Vengosh10 napisał:

Wszystkim się nie dogodzi, może chociaż klasyk będzie zadowolony....:default_happy:

Mnie dogodziłeś, a klasyk będzie zadowolony bo to człek inteligentny j jako jedyny ma zwiechy PW  - dlatego nie może Cię dogonić ... :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a jeszcze odnośnie podobieństw do hondy, jak patrzyłem na prezentację i na scenie stały k1600, nowy skuter c400x z gmolami i nowy f850gs to wyglądało jakby stał goldwing, x-adv i AT

new-bmw-k1600-eicma-9.jpg

bmw-c400x-scooter-7.jpg

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Filmik z EICMA. 2:47 - nowe Rallye?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, Pawel napisał:

Chcesz coś ode mnie? :D

Przecież napisałem, że przez PW, to dlaczego piszesz tu, tak oficjalnie? :default_cafe2:

Godzinę temu, Jarek napisał:

Mnie dogodziłeś, a klasyk będzie zadowolony bo to człek inteligentny j jako jedyny ma zwiechy PW  - dlatego nie może Cię dogonić ... :D

Ty nie bądź taki do przodu, bo jak Ci wynajdę Twoje miodkowe posunięcia, to znowu zanurkujesz na miesiąc w garażu :default_cafe2:

P.S. Z premedytacją napisałem PW bo WP 8setka już ma :default_icon_razz:

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×