Skocz do zawartości

Recommended Posts

Zakupiony od MTBikera. Zestaw startowy:

– sprężyny progresywne Hyperpro
– profesjonalny amortyzator Hyperpro w wersji 461 z zewnętrznym zbiornikiem i pełną regulacja
– wydech LeoVince X3
– filtr powietrza gąbkowy Touratech
– podniesienie kierownicy Touratech
– mały bagażnik
– zbiornik 6.5l Acerbis
– dźwignia hamulca tylnego Touratech
– dźwignia zmiany biegów regulowana Touratech
– przednia felga excel 21″
– akcesoryjne tuleje dystansowe
– duża osłona silnika bashplate.de
– osłona przedniej zębatki/kartera
– prowadzenie łańcucha tylnej zębatki Touratech
– osłony dłoni Zeta XC
– rajdowa owiewka z wykonanym przez poprzedniego właściciela stelażem pod światła i dywanowa deska rozdzielcza
– dwa światła bi-xenon wraz z sterownikiem 35W HID pochodzacym z infiniti FX35
– błotnik Polisport UFX Freeflow
– składane lusterka KTM
– duże śruby kół – KTM – rozmiar 27
– kierunkowskazy LED
– dwa gniazdka zapalniczki 12V na desce rozdzielczej
– mocowanie RAM mount 

14429636_10209458984863863_917619229_n.jpg

 

Przez zimę lekki tunning i serwis:
 

  • nowy akumulator
  • grzane manetki na przekaźniku i oddzielnej wiązce
  • turystyczna kanapa
  • modułowy stelaż wspierający subframe z mocowaniami na rotopaxy
  • olej 15w40
  • filtr oleju
  • czyszczenie filtra K&N
  • kontrola łożysk (i wymiana przednich)
  • olej w lagach + uszczelniacze
  • płyn hamulcowy
  • płyn chłodniczy
  • świece
  • konserwacja elektryki, wyrzucenie gniazd zapalniczek na oddzielną wiązkę z przekaźnikiem, oddzielne bezpieczniki dla każdego światła
  • nowy wąż powietrza
  • nowa tarcza hamulcowa tył

Przed:

16976769_10210927947627014_243614071_n.png?resize=500%2C666

W trakcie:

IMG_20170328_232257-1024x768.jpg

Po:

IMG_20170404_022421-1024x768.jpg

zrobiłem też dodatkową wiązkę na akcesoria z przekaźnikiem pod kanapą plus cwane miejsce na łyżki z kluczami

IMG_20170411_004549-1024x768.jpg

mam też nowy stelaż i kanapę turystyczną:

18341889_10211622346306547_7889638083715817307_n.jpg

a nie mam już płyty z bagażnikiem ani dodatkowego baku Arcebisa.

 

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pięknie ;), dobrze że sprzęt trafił w odpowiednie ręce.
Jaki dokładnie olej lałeś?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

.

Edytowane przez maxiu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Valvoline. świece też dałem zwykłe a nie irydowe. 

w planach mam jeszcze:

  • poszerzenie płyty lub gmole chroniące silnik
  • zakup rotopaxa na wyprawy
  • może poprawię światło przednie tak aby było "za kluczykiem" bo ciągle zapominam je wyłączyć (albo przestanę zapominać)
  • deflektor

Po serwisie zrobiłem na wiosnę jakiś 1000 km. Wszystko bez problemu. Tak więc jedziemy ze Żbikiem w czerwcu na wczasy. ;)

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dla maxia powinieneś napisać: 

Valvoline, Valvoline....... :default_laugh:

A na poważnie, to jak czysty to ładniusi masz ten motorek :default_icon_beer1:i bez dodatkowego zbiornika wygląda dużo lepiej. 

Edytowane przez Pszemo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dla maxia powinieneś napisać: 
Valvoline, Valvoline....... :default_laugh:

Widzę, ze każdy z Tapatalkiem się jąkać zaczął ;)
Innych uczuć na razie nie podejrzewam
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×