Skocz do zawartości
Zaq

Kilka trudnych pytań.

Recommended Posts

Db killer + jakas wata do środka tak coś mój znajomy kiedyś robil z tego co pamiętam. Moge się mylic. Wysokość chyba po wymiarach. Albo rozkoduj vin ja tak zrobiłem i się dowiedziałem bo nie miałem porownania z innym moto.

21 godzin temu, FALCON napisał:

189 cm i kupiłeś obniżone Moto ? Brawo Ty :)


Wysłane z garażu

Maly ale wariat. ;p pozycja jest wygodna szeroka kanapa i wgl. Dziwnie chyba tez nie wyglądam przez te szerkonie zbiorniki. Tak mi się wydaję ^^. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miarka i ściana i po 2 min wiesz jakie jest zawieszenie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

vin rozkodowałem z linków na forum, ale nie znalazłem chyba niczego specjalnego, pomijając ze po niemiecku wiec teges. Sa podane cztery opcje, z czego dwie jakieś dziwaczne w ogóle. Przeglądam teraz papiery czy cos może jest tam napisane. Probuje doczytać czy jest założone ograniczenie na moc, bo są dołączone jakieś umyślne papiery, tylko jeszcze nie rozszyfrowałem czy to jest na założenie ograniczenia, czy na jego zdjęcie. Ale to spoko, zbiorę zestaw pytań do kupy, i założę swój wątek, żeby nie plątać tutaj.

W mojej rurze nie ma zaślepki na końcu, ale w srodku jest prawie zamknięte (zwężenie rury z małymi szparami).

Co do wysokiej kanapy na niskim motocyklu, to mimo wszystko różnica jest - wysoka kanapa zmienia trochę pozycję względem podnóżków, nie tylko ziemi. A w tym konkretnym przypadku być może zbiorniki wymuszają inne ułożenie kolan.

Edytowane przez BrunoJ

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 26.06.2017 o 12:26, Zaq napisał:

2. Któryś z poprzednich wlascicieli wywalił ta zaslepke z lewego tłumika (DB killer?) gdzie to kupić i jak to założyć? (sąsiedzi sie skarżą;p)

Standardowo w GS spaliny przechodzą z silnika przez lewy tłumik i potem lecą do prawego. Z tym że w lewym jest zwężony wylot i to prawym tłumikiem wylatuje większość spalin.

W poliftowym zdaję się, że lewa strona była całkowicie zaślepiona.

gs_exhaust.jpg

U Ciebie toś usunął z tłumika przegrodę odpowiedzialną za tłumienie dźwięku.

Tak jak na foto:

 Baffle3.jpg

Najlepiej będzie jak kupisz samą lewą nieprzerobioną stronę, albo w ogóle wstawisz coś innego, bo ten oryginalny złom waży ponad 6kg ;)

3. Mój gs wyszedł z fabryki z obniżonym zawieszeniem (tak wnioskuje po nr. Vin) czy jest możliwość przywrócenia mu normalnej wysokości nie wydając przy tym 3 tys. Zł. Zawadzam dołem o krawężnik.

Sprawdź kości tylnego zawieszenia i numery, które są na nich nabite. O ile GS'a nie miałeś obniżanego w fabryce to może być też coś takiego jak Kouba Link (chyba wszystkie są żółte). Po ich wymianie na standard będzie już normalna wysokość tyłu, bo amortyzator jest ten sam. Możliwe tylko, że będziesz musiał jeszcze przedłużyć stopkę boczną, lub wstawić tę z nieobniżonego.

W lagach pewnie nowy komplet sprężyn + dystanse. Przy tej cysternie :D na przodzie lepiej wziąć coś twardszego niż standardowe które w same w sobie są dość miękkie. Są też dostępne progresywne od Wilbersa albo Hyperpro (coś koło 500zł)

4. Ostatnie pytanko. Czy spotkał sie ktoś z dodatkowymi zbiornikami paliwa touratech'a ? Poprzedni właściciel mówił o zasięgu na pełnych zbiornikach 1000+km. Nie mogę żadnych informacji na ten temat znaleźć. Jakiś schemacik bym prosił w miarę możliwości bo wiszą tam dwa wolne wężyki i cos mi sie wydaje ze nie powinny wisieć. 

TT39 od touratecha, po 11 litrów na stronę co daje całkowicie 39litrów. Przy spalania 4l/100 daje prawie 1000km zasięgu.

Już nie mają ich w ofercie, więc musiałbyś napisać do nich o instrukcję.

http://faq.f650.com/GSFAQs/AftermarketFuelTankFAQGS.htm#Touratech Tank

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 29.06.2017 o 10:59, BrunoJ napisał:

vin rozkodowałem z linków na forum, ale nie znalazłem chyba niczego specjalnego, pomijając ze po niemiecku wiec teges. Sa podane cztery opcje, z czego dwie jakieś dziwaczne w ogóle. Przeglądam teraz papiery czy cos może jest tam napisane. Probuje doczytać czy jest założone ograniczenie na moc, bo są dołączone jakieś umyślne papiery, tylko jeszcze nie rozszyfrowałem czy to jest na założenie ograniczenia, czy na jego zdjęcie. Ale to spoko, zbiorę zestaw pytań do kupy, i założę swój wątek, żeby nie plątać tutaj.

W mojej rurze nie ma zaślepki na końcu, ale w srodku jest prawie zamknięte (zwężenie rury z małymi szparami).

Co do wysokiej kanapy na niskim motocyklu, to mimo wszystko różnica jest - wysoka kanapa zmienia trochę pozycję względem podnóżków, nie tylko ziemi. A w tym konkretnym przypadku być może zbiorniki wymuszają inne ułożenie kolan.

1. Wysokość możesz sprawdzić porównując numer amortyzatora tylnego z opisem na bmw store. Chyba że moto to jakaś rzeźba.

2. Zdławione moto ma inny ogranicznik na przepustnicy. Koszty tego elementu niewielkie a na forum powinny być z porównaniem jak wyglądają.

3. Wydech masz prawdopodobnie zupełnie normalny.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kosci na amortyzatorze sa srebrne maja takie same wymiary jak w normalnym gs(sprawdzalem u znajomego). Raczej wyszedł obnizony z fabryki. Co dają sprezyny progresywne ? I o jakich dystansach mowa ?

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1. Wysokość możesz sprawdzić porównując numer amortyzatora tylnego z opisem na bmw store. Chyba że moto to jakaś rzeźba.
2. Zdławione moto ma inny ogranicznik na przepustnicy. Koszty tego elementu niewielkie a na forum powinny być z porównaniem jak wyglądają.
3. Wydech masz prawdopodobnie zupełnie normalny.
 

1. Sprawdzę w wolnej chwili. Myślałem ze jest jakaś chłopska metoda typu pomiar odległości od ziemi do np wlewu paliwa. Albo odległość od ziemi do silnika. Generalnie mam ponad 180cm, bez problemu stawiam stopy z obu stron ale przy ciut nierównym terenie ten zapas natychmiast znika. Musiałbym z kimś porównać, ale użytkowo wysokość mi odpowiada.

2. Rownież zajrzę przy okazji. Wg papierów oraz dodatkowej naklejki znamionowej jest redukcja mocy założona przez firmę Alfa Technik w Niemczech. Jest pełny TUV z nowymi parametrami silnika oraz dokładny opis z obrazkami co zostało wymienione. Tyle ze to ograniczenie jest do ... 35kW. Wiec nie do końca rozumiem z czego niby redukowano. Z 37? Czy może jednak z 25? Taka redukcja ujemna. skłaniam sie ku temu ze po prostu operacja zmiany mocy zawsze jest nazywana w papierach redukcją do konkretnej wartości. Wyglada ze Niemiec wydał sporo kasy za to, co na forum ludzie robią w cenie flaszki ;-)

3. Trafiłem w końcu w necie na zdjęcia tłumika z kapslem. Z dwoma dziurkami chyba jednak ładniej. ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Daj fotki obrazków z TUV -będzie wiadomo co ci tam wkręcili ale jak znam życie to jakiś odbojnik skracający skok rollgazu. Tak, redukowali z 37 KW te 35 to jakaś "papierowa" granica (zresztą u nas też).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Tak wyglada właśnie, ze wstawiony jest ogranicznik. Tutaj link do sklepu:
https://shop.alphatechnik.de/shop/index.php?main_page=product_cvs_info&products_id=26750

Faktycznie te 35kW to granica na A2. Z fabryki wyjechał chyba z pełna mocą a po kilku latach ktoś dołożył redukcje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Udało mi trafić w dobre światło i zrobiłem fotkę lewego wydechu. Jest bez  zewnętrznej zaślepki, ale w środku prawie zamknięte. Nie ma śladów okopcenia tak jak z prawej strony, więc jeśli coś przepuszcza to minimalnie.

 

IMG_5408a.jpg

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zobacz jak masz zapierta linke gazu na przepustnicy . Sa dwie możliwości.


Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 godzin temu, FALCON napisał:

Zobacz jak masz zapierta linke gazu na przepustnicy . Sa dwie możliwości.


Wysłane z garażu

Zapięta i nie zapięta? ... czyli za palec? :default_laugh:

Edytowane przez dakarowy
  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Zapięta i nie zapięta? ... czyli za palec? :default_laugh:

Oki Danielu :) sa dwa miejsca do zapięcia :)


Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 minuty temu, FALCON napisał:


Oki Danielu :) sa dwa miejsca do zapięcia :)


Wysłane z garażu

Pierwsze i drugie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiem o co chodzi tylko jeszcze nie mialem okazji rozkręcić i sprawdzić.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej. Dopiero przeczytałem posta. zasięg rzeczywiscie Ok. 1000. Jak wrócę to poszukam w mailach. Kiedyś dostałem schemat od TT. Albo zrób zdjęcie o jakie wężyki chodzi. Zerknę u siebie to powiem co to


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z wwzykami juz sobie poradzilem. Zakupilem takie zbrojone jak oryginalnie od zbiornika ida

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


Teraz jestem na etapie poszukiwania amortyzatora tyl znalazlem jeden na aledrogo cena kolo 300 zl ale czy bedzie sprawny ?
Czy moze lepiej zima sie za to zabrac

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Teraz czas na jeżdżenie . Masz 1000+ do zrobienia .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli zima. O ile kręgosłup mi wczesniej nie padnie

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak Ci amorek nie trzyma to rób bo to bezpieczeństwo


Wysłane z garażu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×