Greguar 0 Zgłoś ten post Napisano 27 Lipiec 2017 Hello, Właśnie doświadczyłem nagłych spadków mocy w trakcie jazdy. Wczoraj pojawiały się krótkie - spadki mocy na wysokich obrotach. Moc spadała na pół sekundy i pojawiała się jak by wszystko było ok. Dziś już takie spadki pojawiają się dużo częściej, niezależnie od obrotów. Ze dwa razy spadek był całkowity -tzn. musiałem się zatrzymać i ponownie odpalić motor, żeby ruszyć dalej. Silnik nie zgasł, ale zupełnie nie miał mocy. Te spadki pojawiają się samoistnie. Tzn. nawet jadąc prosto, stałą prędkością, na średnich obrotach. Bez ruszania czegokolwiek łącznie z gazem. Pojawiła się pewna sugestia, że to może być związane z elektryką bo w podobnym czasie zaczął wariować zegar obrotów (co jakiś czas pokazuje dużo wyższe obroty niż faktycznie są- ale nie koniecznie dzieje się to w tym samym czasie co spadki mocy). I jest też problem z kontrolkami - nie wszystkie się świecą/ działają poprawnie. - np. rezerwa pali się praktycznie cały czas niezależnie od ilości paliwa w baku. Brzmi znajomo? Macie jakieś sugestie/ pomysły? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2017 To, że to elektryka to prawie pewne. Rozpoczął bym od najprostrzej czynności czyli sprawdzenia mocowania klemów, ew. ich wyczyszczenia. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 811 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2017 2 godziny temu, Vengosh10 napisał: To, że to elektryka to prawie pewne. Rozpoczął bym od najprostrzej czynności czyli sprawdzenia mocowania klemów, ew. ich wyczyszczenia. A ja zaraz po tym odpaliłbym motek i metodycznie powoli poruszał kablami od lampy i wokół lampy do końców wiązki ( wiązek) obserwując i nasłuchując co się da ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 740 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2017 A ja bym najpierw zrobił co mówi Vengosh a potem to co mówi Jarektaptarapta 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Peterka 5 564 Zgłoś ten post Napisano 28 Lipiec 2017 Może też być układ paliwowy przytkany lub pada pompa paliwa. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Reuel 5 Zgłoś ten post Napisano 31 Lipiec 2017 Miałem podobny problem z obrotomierzem - pokazywal czasem dużo wiecej niż kręcił silnik. Zgaszenie i ponowne odpalenie silnika pomagało. Ponieważ wcześniej wymienilem aku i świece wiec zajrzalem tam jeszcze raz i dokręcilem klemy i łebki na świecach. No i problem zniknął :). Zrobilem to za jednym zamachem więc nie wiem która czynność była tą kluczową 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach