markret 44 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2017 Nie wiem czy dobry wątek, ale mam nadzieje, ze uzyskam odpowiedzi na nurtujące mnie pytania. 1. Czy to normalne, że jedynka w tym modelu wchodzi z głośnym chrupnięciem, a dwójka co prawda ciszej, ale też słyszalnie? 2. Poniżej 2500 obr./min., na każdym biegu, innym niż pierwszy, słyszalnie szarpie łańcuchem. To naturalne zjawisko? 3. Czasami, rzadko ale zdarza się, przy odpuszczeniu gazu strzela tłumik. Co to może być? 4. Czy możecie mi polecić jakiś dobry warsztat w województwie warmińsko-mazurskim? Chodzi mi o przeglądy, przygotowanie do sezonu, wymianę płynów, napędu, etc. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2017 dla mnie wszystko prawie ok . skrzynia w bmw łupie na jedynce , chyba w każdym modelu poza krążownikami 1600 szarpanie łańcuchem może wynikać ze zużycia napędu albo dużego luzu , w nowym szarpie lekko poniżej 2000 - przy 2500 nie szarpie . mój f700gs też sobie czasem piernie w wydech , ale to miłe . 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2017 Popieram przedmówcę. Ewentualnie sprawdź napęd czy aby nie styrany, reszta normalnie - przywykniesz Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
BrunoJ 978 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2017 W temacie dwójki, to ewentualnie warto popracować nad sposobem zmiany biegów. Generalnie biegi w górę wchodzą bardzo płynnie, ale jeśli się jakoś mniej zręcznie noga ułoży to dwójka potrafi chrupnąć. Nie potrafię wytłumaczyć na czym polega różnica, ale raz na ileś mi się nie udaje. Jedynka bez komentarza, co ciekawe wchodzi bez najmniejszego odgłosu gdy motocykl się toczy (np. przy redukcji z w dół) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2017 No dobra: im szybciej zmieniasz w górę, tym lepiej (jak w sporcie), w dół warto poćwiczyć "międzygaz" - po dniówce treningu masz obcykane i 0 problemów ze skrzynią. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 929 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2017 Szarpanie może tez byc spowodowane wyrobionymi gumami na zabieraku@zeglarz cos o tym wie Wysłane z garażu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2017 Żeglarzowi pukało a nie szarpało - ale kto Was tam wie, coście poczyniali jak mnie nie było Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
markret 44 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2017 W sumie, to właśnie bardziej uderzanie łańcucha niż szarpanie. Ale ja znowu wychodzę z założenia, ze nawet jeżeli uderza, to robi to w wyniku szarpania. Może rzeczywiście jest to bliżej 2000 niż 2500. W każdym razie zaniepokoiło mnie to. Przed zakupem motocykla zleciłem jego przegląd w serwisie BMW i jedynym zastrzeżeniem był stan napędu, z zapewnieniem, ze ten sezon mogę jeszcze śmiało przejeździć. Wystraszylem się, ze może coś zdołałem popsuć w trakcie oswajania się z motocyklem. Tym bardziej, ze to moja pierwsza poważna maszyna, po miesięcznej przygodzie ze 125. Skoro twierdzicie, ze taki jest urok tego motocykla, to znaczy, ze trzeba przywyknąć Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 2 Sierpień 2017 @markretkup cały nowy napęd, poskręcaj go jak trzeba i ciesz się jazdą. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
żeglarz 1 021 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2017 u mnie to raczej prozaiczny problem byl - lancuch zabrudzony do tego stopnia ze sie zginac nie chcial, i tlukl sie strasznie. a te braki guny na zabieraku @FALCON zdiagnozowal jakby przy okazji , poprawil guma ze zuzytej tasmy tasmociagowej , majstersztyk! tzw. 2 pieczenie na 1 ogniu. jeszcze kilka zlotow i moj motur bedzie I-G-Ł-A 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 4 Sierpień 2017 Sondę sobie sprawdź lepiej w tym dieslu :p 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
markret 44 Zgłoś ten post Napisano 7 Sierpień 2017 Myślę, że najlepiej będzie jak wymienię zestaw napędowy. Rzuciło mi się gdzieś w oczy, że można założyć zębatki od F800GS, Waszym zdaniem warto, czy więcej z tego będzie kłopotów niż pożytku? Możecie polecić jakiś konkretny zestaw napędowy, czy jakość pomiędzy poszczególnymi firmami jest zbliżona? No i ponawiam pytanie o polecanego majstra do motocykla na terenie Mazur, ewentualnie Warmii Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 7 Sierpień 2017 (edytowane) Tylko sprawdź na jakie śruby jest przykręcona tylna zębatka (bo były dwa rodzaje) żeby Ci odpowiednią dobrali. A zestaw to standard: did + sunstar. Edytowane 7 Sierpień 2017 przez Pszemo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 7 Sierpień 2017 Ja mam u siebie zestaw z 800-ki. Przez to motocykl jest dynamiczniejszy. Niby różnica niewielka, ale w praktyce o wiele bardziej mi to pasuje od oryginału. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
markret 44 Zgłoś ten post Napisano 7 Sierpień 2017 14 minut temu, Pszemo napisał: Tylko sprawdź na jakie śruby jest przykręcona tylna zębatka (bo były dwa rodzaje) żeby Ci odpowiednią dobrali. A zestaw to standard: did + sunstar. 10 minut temu, JacekJ napisał: Ja mam u siebie zestaw z 800-ki. Przez to motocykl jest dynamiczniejszy. Niby różnica niewielka, ale w praktyce o wiele bardziej mi to pasuje od oryginału. Sumując Wasze odpowiedzi wyszedł mi ten zestaw http://allegro.pl/zestaw-naped-owy-did-sunstar-bmw-f800gs-2008-2016-i6800044071.html Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 7 Sierpień 2017 Na to wychodzi. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 690 Zgłoś ten post Napisano 7 Sierpień 2017 Tylko jeszcze raz spr śruby 8,5 lub 10,5 - żeby nie było lipy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
markret 44 Zgłoś ten post Napisano 7 Sierpień 2017 10 godzin temu, Pszemo napisał: Tylko jeszcze raz spr śruby 8,5 lub 10,5 - żeby nie było lipy. Ha, dobrze powiedziane, sprawdź śruby. Ale jak? Z moich umiejętności, to ustaliłem, ze śrubę odkręca się kluczem 13, czy to już coś mówi? Internet podaje, ze trzynastka jest do śrub M8, więc to pasuje do podanej przez Ciebie 8,5. Zgadza się? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 243 Zgłoś ten post Napisano 7 Sierpień 2017 Zgadza się Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
markret 44 Zgłoś ten post Napisano 7 Sierpień 2017 Dziękuje bardzo. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach