Skocz do zawartości
Marcin N

[S] F650GS Dakar zwany też Drakar

Recommended Posts

BMW F650GS Dakar

Rok produkcji 2007
Przebieg ok. 61 000km, ale cały czas go użytkuję więc rośnie.
Ubezpieczenie i przegląd do kwietnia 2018
Dakar wyposażony we wszystko co potrzebne, ale bez zbędnych pierdół:
- ABS z możliwością wyłączenia
- podgrzewane manetki
- światła awaryjne
- handbary
- centralna stopka
- wysokie gmole HEED
- kufer centralny BMW
- kufry vario BMW (wszystko obsługiwane jednym kluczykiem)
- tankbag BMW
- dodatkowe gniazdo zapalniczki
- błotnik przedniego koła – jadąc w deszczu wkurzała mnie fontanna spod koła przed reflektorem
- akcesoryjna szyba z deflektorem
- akcesoryjne, składane lusterka
- skarpety na lagach

- scottoiler
- żelowy akumulator
- serwisowany na bieżąco
Przy przebiegu ok. 40 000km wymieniona pompa wody.
Przy przebiegu 54 000km wymiana oleju, filtrów, klocków itp.
Przy przebiegu 58 000km robiony serwis przedniego zawiasu i wymiana łożysk główki ramy (KOYO).

Przez te 3 sezony przejechałem nim ponad 20 000km. Motocykl całkowicie bezproblemowy i niezawodny. Jedyna „awaria” to przebita dętka podczas ubiegłorocznej trasy do Chorwacji.

Motocykl w 99% jeździ po asfaltach, reszta to jakieś szuterki jak się przydarzą po drodze. W głęboki teren nie wjeżdżam, bo motocykl za ciężki, ma szosowe opony, a ja już za stary jestem.

UWAGA! Motocykl posiada ślady użytkowania.
Motocykl nie jest odpicowany do sprzedaży, bo jeżdżę nim na co dzień.
Jak się nie sprzeda też nie będę płakał, tylko nim dalej cieszył.

link do ogłoszenia

link do relacji z trasy jaką zrobił rok temu

Cena... gdzieś w wątku - pewnie gdzieś na końcu .... Czytaj uważnie, albo pisz PW i zapytaj jak sprawa wygląda "na teraz"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

myślisz że na otomoto będzie więcej chętnych?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie wiem ilu będzie chętnych
Jak się sprzeda to się sprzeda jak nie to nie będę płakał. Wiem co mam.
Jestem może mniej ortodoksyjny niż Vengosh ale uwielbiam te single. Bądź co bądź kupiliśmy kolejnego miesiąc temu

taptarapta


Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przypomniałem sobie że sprzedaję ;)

I że jestem skłonny do negocjacji :)


Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Korzystając z pięknej pogodyd8ec26dc9756b3e9af6d0e252cbbd929.jpg8c6bf52dcc9bae23c1810374e7ea1ce9.jpgea9ff651b23ea335d863db47c701e7d3.jpg3145852867557085953d7f57e073d968.jpgccf491b272ab9d7f7cb5ff491ace8fc8.jpg3e0c51ddbbec0e966607b3277ed76c09.jpg27cc04b791146d98d26d90f12e32ce54.jpg5243adfc920feba88e8c208c85f6c97d.jpgf5d68107ef09f296a35adf75b2b1bb52.jpg

Niestety mie ma możliwości edycji pierwszego postu
Cena 14 500zł


  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ostatnio jakoś tak zaczynam myśleć, w sumie jedyny argument to środek ciężkości i związana z tym łatwość podnoszenia z gleby, bo niezmiennie wypierdalam się sporo, a moja jednak jak źle mi upadnie, to mam duży problem żeby podnieść. Zadowolony jestem bardzo z przesiadki na dużą teresę z małej, pod każdym w zasadzie względem, oprócz własnie tego jednego czynnika. Zwykły mały GS do moich celów też by się nadał, ale Dakar jednak zawieszeniowo jest dużo lepszy, nie wiem tylko jak z tym podnoszeniem go z gleby tak naprawdę jest. Może ktoś potwierdzić/zaprzeczyć czy bez większych problemów da się go podnieść? Nie śmiem prosić nikogo o to, żeby mi pożyczył na chwilę, żebym mógł się sam wyglebić w warunkach naturalnych i podnieść :)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dakara nie będzie się podnosić lepiej niż 650.  Generalnie moim zdaniem jeżeli moto musi być duże i ciężkie to olej 650 i szukaj 800. Co prawda to nie ten zakres cenowy ale i moto lepsze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

800 odpada, ze względu na cenę i na zastosowanie, odpowiednik 800 mam teraz, tylko 20 lat starszy i 20 tysięcy tańszy, nawet na nim nie bardzo mam czas jeździć, więe zakup 800 dla samego faktu jej posiadania mija się z celem. 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po glebie na skrzyżowaniu w stresie i ze wstydu Dakara podnioslem jedną ręką :) Dla porównania latwiej go dźwignąć niż Afrę i wg mnie lepiej daje radę w terenie. Od osmiu lat jeżdżę małymi GSami i jest ok. Żadne moto nigdy nie bylo u mechanika a drobne naprawy ogarnia się przy pomocy forum. Części zamiennych w necie nowych i używek do bólu. Ceny Dakarów co prawda wysokie, ale przez ostatnie lata praktycznie nie tracą na wartosci. No i pali tyle co skuter. Dakar to dobry wybór.

 

 

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
5 godzin temu, greg001 napisał:

Po glebie na skrzyżowaniu w stresie i ze wstydu Dakara podnioslem jedną ręką :) Dla porównania latwiej go dźwignąć niż Afrę i wg mnie lepiej daje radę w terenie. Od osmiu lat jeżdżę małymi GSami i jest ok. Żadne moto nigdy nie bylo u mechanika a drobne naprawy ogarnia się przy pomocy forum. Części zamiennych w necie nowych i używek do bólu. Ceny Dakarów co prawda wysokie, ale przez ostatnie lata praktycznie nie tracą na wartosci. No i pali tyle co skuter. Dakar to dobry wybór.

 

 

kumpel ostatnio kupił Dakara z 2004 r, stan niezły za ok. 9000 pln, ceny jednak robią się niższe

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na razie to sam sobie nim pojeżdżę więc jeśli Seb chce czekać to obie strony powinny być zadowolone ;)


taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Seb ja sprzedałem tigera 800 bo nie mogłem go podnieść :default_cool: , f700gs podnoszę lekko i samodzielnie - wypieprzyłem się dwa razy od zakupu , typowe parkingówki . 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Skoro się tak rozkręcamy w wątku nie na temat to i ja dorzucę coś ... 800 podnosiłem raz z gleby i tez trochę w stresie wiec dość łatwo poszło, ...ale sytuacji gdzie musiałem ja utrzymać w dużym przechyle było kilka i tu już są spore problemy, choć w teorii to tylko 20 kg w praktyce różnic jest znaczenie większa, ... Dakar odczuwalnie był co najmniej o 50 kilo lżejszy i dużo poręczniejszy poza asfaltem ... no, ale nie ma rzeczy uniwersalnych i idealnych do wszystkiego;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Seb, jak @gural podnosił efkę, to i Ty dasz radę :default_laugh:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
55 minut temu, Pszemo napisał:

Seb, jak @gural podnosił efkę, to i Ty dasz radę :default_laugh:

Potwierdzam, dobrze mieć gurala w pobliżu 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Seb jak chcesz sprawdzić swoje mięśnie na dakarze to może w przyszłym tygodniu go wygrzebie i spotkamy się gdzieś na miękkim terenie to sobie poćwiczysz?

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×