Skocz do zawartości
blind.one

Pompa do hamulca noznego

Recommended Posts

Kupię pompę do nożnego (F650GS, 2006). Moja się rozsypała.

Edytowane przez blind.one

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ciekawe co tam takiego mogło się rozsypać, że trzeba nową pompę kupować? 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No pisze, że pompa. Mnie jak na ten przykład rozsypie się cukier to też kupuję nowy, a rozsypany wyrzucam ... ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie znam się na tym. Mechanik powiedział, że jest od środka skorodowana i się blokuje. Wg. niego nie da się tego dobrze naprawić. Jest ktoś na forum kto się tym zajmuje i można mu np. wysłać pompę a on ją robi za stosowną opłatą? Bo nowa kosztuje ponad 500. A używanej z niepewnego źródła boję się brać, żeby nie kupować dwa razy.

 

No, ja cukier naprawiam a pompy akurat wyrzucam ;)

Edytowane przez blind.one

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Powiedz temu mechanikowi aby poszukałby sobie innego zajęcia, na przykład może zamiast pojazdów mechanicznych cukier naprawiać. 

 

Edytowane przez KaeS

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
23 minuty temu, KaeS napisał:

Powiedz temu mechanikowi aby poszukałby sobie innego zajęcia, na przykład może zamiast pojazdów mechanicznych cukier naprawiać. 

 

Przekażę mu Twoje pozdrowienia ;)

BTW czy to: https://www.olx.pl/oferta/pompa-hamulcowa-tyl-bmw-g-650-gs-rok-9-15-CID5-IDjptuU.html#b9f4dc6e80 będzie pasować? Bo chyba wyjdzie szybciej kupić coś takiego i poprzekładać dobre części a cena też jest dobra.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
7 godzin temu, Jarek napisał:

No pisze, że pompa. Mnie jak na ten przykład rozsypie się cukier to też kupuję nowy, a rozsypany wyrzucam ... ;)

Mrówki byś nakarmił ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach