Skocz do zawartości
Mirogoce

Moto z dobrym sercem F 650 GS

Recommended Posts

a co konkretnie trzeba porobić zeby od od-czernić?

@Mirogoce - ja sobie takiego kupilem co to byl tanszy do porobienia (głownie wizualnie plastiki). I jakby to glupio nie zabrzmialo -przez caly sezon nie udalo mi sie dorwac plastikow w odpowiednim kolorze i ciagle mam "połamanca"

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przepalony wydech po miesiącu od czyszczenia na lustro znowu będzie brązowy - jest przepalony i pudrowanie trupa niewiele pomaga . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

a to nie od wody na gorące rury? u mnie taki czarny jak w tym dakarze nie jest, kolorek już łapie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

plastiki to nie problem, kleiłem nie raz, troszkę mam doświadczenia w lakierowaniu i jakieś zdolności manualne posiadam tylko ze do tej pory robiłem w autach i nigdy żadnego mojego auta do mechanika nie oddałem a i znajomym się też troszkę mechaniki i poprawek robiło. Jeżeli jest silnik przegrzany to po kolei będą lecieć uszczelnienia i z tego wzięła się ta niska cena.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A ja się zastanawiałem dlaczego skreślasz mojego... 

I tak mnie się wydaje, że Ty po prostu szukasz moto, żeby sobie pogrzebać, pokleić, a u mnie wszystko niepopękane, nieprzeciekające, poczyszczone... i to jeszcze za 9 kilo...

To co, kiedy oglądasz?

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, manioora napisał:

A ja się zastanawiałem dlaczego skreślasz mojego... 

I ... i to jeszcze za 9 kilo..

No właśnie ... Twój jest jednak o 300 droższy ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, manioora napisał:

A ja się zastanawiałem dlaczego skreślasz mojego... 

I tak mnie się wydaje, że Ty po prostu szukasz moto, żeby sobie pogrzebać, pokleić, a u mnie wszystko niepopękane, nieprzeciekające, poczyszczone... i to jeszcze za 9 kilo...

To co, kiedy oglądasz?

 

A użytkowałeś zgodnie z przeznaczeniem? Bo jeśli nie to może dlatego i chłopak nim się nie interesuje.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, KaeS napisał:

A użytkowałeś zgodnie z przeznaczeniem? Bo jeśli nie to może dlatego i chłopak nim się nie interesuje.

Znaczy się...no... jak asfalt to jest zgodnie z przeznaczeniem to zdecydowanie tak.

A tak na poważnie, to już wiele razy pisałem, że w moim odczuciu to 650 to za dużo i za ciężko do zabawy w terenie. Na pole walki mam stodwudziestopiątkę i mi to wystarcza...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hehe, niczego nie skreślam, a jak bym chciał się pobawić to kupiłbym sobie klocki lego. Widzę że kolega KaeS jest albo chciałby być psychologiem i snuje ciekawe teorie :cafe4:

Napisałem ze posiadam mniejsze czy większe zdolności manuale a tu od razu może polecicie zestaw DIY do samodzielnego złożenia, 

Edytowane przez Mirogoce

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kaes patrz , niby nowy a już Cię rozpracowal :)


Wysłane z garażu

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, FALCON napisał:

Kaes patrz , niby nowy a już Cię rozpracowal :)

No co zrobić? Ja po prostu czasami lubię się podłubać w moim moto.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@Mirogoce - pewnie jeszcze nie przeczytałeś wszystkiego co napisano na tym forum na temat porad zakupowych. Jest to powtarzane nagminnie i do znudzenia. Nie da się wiarygodnie ocenić stanu motocykla po zdjęciach i opisie. Nie da się od-segregować w sposób jednoznaczny pewnych wad, ani też ocenić wartości. Podobnie jak przebiegu, który przy kilkunastoletnich motocyklach statystycznie wynosi 30kkm co w zdecydowanej większości jest co najmniej wątpliwe. Motek wyglądający zewnętrznie świetnie - wręcz idealnie może mieć różne wady w silniku, zawieszeniu - np w wahaczu .... - nie widać, a czasem nie słychać. Może też być tak idealny jak jego wygląd - może, ale nie musi. Tak jak nie musi motek o słabej estetyce mieć problemy mechaniczne - nie musi, ale może. Nic nie zastąpi osobistej wizyty i dokładnego obejrzenia sprzętu tak jak nic nie zastąpi własnej oceny ... Każdy z na może mieć inne kryteria i założenia. Wszystko co da się zrobić to tylko zmniejszyć ryzyko złego zakupu, ale całkowicie wykluczyć się go nie da - nawet przy najlepszej woli sprzedającego i kupującego. Czasem coś się psuje i już. Było już też o tym, że tanio może być drogo, a drogo tanio, ale tak to już jakoś jest, że potencjalny krajowy nabywca zazwyczaj szuka najniższej ceny i chce wierzyć, że kupuje ideał tylko sprzedający nie wiedział, że ma takie cudo warte wiele więcej. Czasem coś się takiego trafi, ale niezwykle rzadko - raczej loteria.

I jeszcze jedno: często ludziska rejestrują się na tym forum, aby zasięgnąć opinii forumowiczów na temat motka "x" i chcą wierzyć w wiarygodność takiej opinii, ale jak forumowicz sprzedaje motek i mówi co i jak to i tak mu się nie wierzy, nie jedzie obejrzeć tylko szuka pyta dalej ... - pewnie, że należy być ostrożnym i kupować dobrze dla siebie, ale co do zasady to taka logika wiary i niewiary jest zastanawiająca.

 

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
20 godzin temu, Mirogoce napisał:

nic nie zastąpi oględzin "face to face", ale Wasze sprawne oko i doświadczenie uchwyciło choćby nie oryginalne kierunkowskazy

No przeca napisałem :default_blink:

Nie oczekuję od forumowiczów odpowiedzi w 100% -tach na dany motocykl bo takie rzeczy to tylko w erze :) a całego forum jeszcze nie przeczytałem z pewnością ale w każdej wolnej chwili czytam ile tylko mogę. Jak już wiadomo, pieniądze na drzewie nie rosną a każdy ciężko zdobyty grosz się szanuje ( przynajmniej ja tak robię ) i chcę wybrać to co mi będzie odpowiadać bo chcę być zadowolony z własnej decyzji w której Wasze zdanie może a nie musi mnie nakierować. A jak już na samym początku napisałem - mam jeszczę troszkę czasu na zakup motocykla i nie stawiam wszystkich kart na jeden egzemplarz :default_icon_e_geek: Czytam, proszę o poradę i opinie forumowiczów, nic nie jest obowiązkowe i na nikogo nie napieram aby dał mi najlepiej na tacy cały raport z danego motka. 

Drogi Jarku, każdy chce dla siebie jak najlepiej, a życie mnie nauczyło ze tanio nie zawsze znaczy dobrze, bo czasami tylko bogatych stać na tanie rzeczy:D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Pierd.... nie , wydech w singlu zawsze z czasem czernieje wystarczy sie pobawić i będzie jak nowy


Wysłane z garażu

No sorry, ja przed pimpem nie miałem nawet 1/3 takiego nalotu na wydechach jak ten dakar ze zdjęcia. Fachowiec internetowy się znalazł motyla noga!
.. Możesz mieć rację że przegrzany - być może pan lubił zapier... autostradą do roboty . Single nie bardzo to kochają . 

Albo długo jeździł z awarią pompy wody. Czasami jeżdżę szybko np. na zlot z takimi kolegami jak Jezier albo Dakarowy ;-) i jeszcze nigdy silnika nie przegrzałem.


Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, Vengosh10 napisał:


No sorry...

Czasami jeżdżę szybko np. na zlot z takimi kolegami jak Jezier albo Dakarowy ;-) i jeszcze nigdy silnika nie przegrzałem.

No sorry, ale jak się jeździ szybko to silnik szybko się chłodzi - zatem masz szczęście, że masz takich kolegów jak Jezier i Dakarowy. To dobre dla Twojego motocykla :)

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
No sorry, ale jak się jeździ szybko to silnik szybko się chłodzi

Powiedział Jarek, największy zapierdalacz forumowy
zatem masz szczęście, że masz takich kolegów jak Jezier i Dakarowy.

Oj jakie to ja mam szczęście! W tej intencji zaliczę chyba rajd katyński w 2018


Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, Vengosh10 napisał:

W tej intencji zaliczę chyba rajd katyński w 2018 emoji1.png

To musisz uważać bo może Ci się przegrzać nie tylko silnik ... ;)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
18 minut temu, Jarek napisał:

To musisz uważać bo może Ci się przegrzać nie tylko silnik ... ;)

Sugerujesz że chodzi tylko o .. dekiel? :default_cafe2:

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Obawiam się o to co już się dzieje "pod deklem" - takie plany .... no no ... cza ściepkę zrobić na flagę z frędzelkami :cafe4:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
12 godzin temu, Jarek napisał:

@Mirogoce - pewnie jeszcze nie przeczytałeś wszystkiego co napisano na tym forum na temat porad zakupowych. Jest to powtarzane nagminnie i do znudzenia. Nie da się wiarygodnie ocenić stanu motocykla po zdjęciach i opisie. Nie da się od-segregować w sposób jednoznaczny pewnych wad, ani też ocenić wartości. Podobnie jak przebiegu, który przy kilkunastoletnich motocyklach statystycznie wynosi 30kkm co w zdecydowanej większości jest co najmniej wątpliwe. Motek wyglądający zewnętrznie świetnie - wręcz idealnie może mieć różne wady w silniku, zawieszeniu - np w wahaczu .... - nie widać, a czasem nie słychać. Może też być tak idealny jak jego wygląd - może, ale nie musi. Tak jak nie musi motek o słabej estetyce mieć problemy mechaniczne - nie musi, ale może. Nic nie zastąpi osobistej wizyty i dokładnego obejrzenia sprzętu tak jak nic nie zastąpi własnej oceny ... Każdy z na może mieć inne kryteria i założenia. Wszystko co da się zrobić to tylko zmniejszyć ryzyko złego zakupu, ale całkowicie wykluczyć się go nie da - nawet przy najlepszej woli sprzedającego i kupującego. Czasem coś się psuje i już. Było już też o tym, że tanio może być drogo, a drogo tanio, ale tak to już jakoś jest, że potencjalny krajowy nabywca zazwyczaj szuka najniższej ceny i chce wierzyć, że kupuje ideał tylko sprzedający nie wiedział, że ma takie cudo warte wiele więcej. Czasem coś się takiego trafi, ale niezwykle rzadko - raczej loteria.

I jeszcze jedno: często ludziska rejestrują się na tym forum, aby zasięgnąć opinii forumowiczów na temat motka "x" i chcą wierzyć w wiarygodność takiej opinii, ale jak forumowicz sprzedaje motek i mówi co i jak to i tak mu się nie wierzy, nie jedzie obejrzeć tylko szuka pyta dalej ... - pewnie, że należy być ostrożnym i kupować dobrze dla siebie, ale co do zasady to taka logika wiary i niewiary jest zastanawiająca.

 

Witam

Ja trafiłem na forum dlatego, że to motor dwa miesiące temu mnie znalazł...:D. Przygodę z motocyklami zakończyłem dawno temu i nie przypuszczałem, że jeszcze do tego wrócę. Kolega, który stwierdził mimochodem, że ma do sprzedania F650GS w dobrym stanie rozwiał moje podstawowe dylematy co do zakupu kilkunastoletniego motoru, czyli co się kupuje ? Co to znaczy w dobrym stanie ? Wiem co w moim było zrobione w tym i w ubiegłym roku, a na przebieg w sprowadzonym motocyklu to nie ma chyba co patrzeć. A co do najlepszej woli sprzedającego, to każda używana rzecz kiedyś kończy swoje życie... przy zakupie zrobiłem próbną jazdę i wszystko ok. - przywiozłem do siebie i już nie odpalił - zakup nowego akumulatora :(. Teraz przeczekać zimę i jak zacznie się jeździć to się dopiero okaże co w motorze tak naprawdę siedzi.

Mirogoce myślę, że trochę cierpliwości, a coś godnego uwagi się znajdzie.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×