FALCON 5 924 Zgłoś ten post Napisano 29 Grudzień 2017 Ja również mam Volvo V40 No cóż - współczuje a dyfer tez masz w tym focusie ? Wysłane z garażu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 146 Zgłoś ten post Napisano 29 Grudzień 2017 2 godziny temu, FALCON napisał: Ja również mam Volvo V40 No cóż - współczuje Ja też się cieszę Czyżby to był efekt oglądania mojej tablicy rejestracyjnej ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bishop 1 002 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2018 Dnia 28.12.2017 o 23:23, ZWIERZ napisał: Teraz w Chevrolecie już nie mam tego problemu to już Frotki nie masz?? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 087 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2018 dezele vw wypalają dpf w procedurze 2400-2600 obrotów w cyklu ca 15-minutowym . walenie w palnik nic nie daje poza dalszym zawalaniem dpf-a , niestety internety sugerują co innego i przytkana rura się zapycha do końca . mokre filtry / peugeot-citroen/ mają mniejszy współczynnik upierdliwości - wystarczy dolać płynu jak się kończy /drogi niestety/ i jechać dalej . regenerowany filtr do tech marek też kosztuje tyle co usunięcie w renomowanym podobno warsztacie . przedwczoraj sprawdzałem altankę 1.9 tdi / słynne podobno i znienawidzone BLS / żony , przepalona zgodnie z procedurą na dystansie 50 kilometrów ma wypełnienie dpf na poziomi 1% , przed operacją miała 16 % . robię to raz na 3-4 miesiące , małżonka jeździ krótkie trasy 7-10 kilometrowe i dpf + egr mają się dobrze - nie mam zamiaru tego wywalać , auto jeździ poprawnie , nie ma błędów systemowych . zauważyłem jedną przypadłość - słaby akumulator powoduje zmiany w poprawności pracy silnika i zwiększone zużycie paliwa . ubocznym efektem jest konieczność adaptacji DSG bo zaczyna poszrapywać . słaby czyli niedoładowany - po całkowitej utracie prądu auta mają tyle błędów że przeważnie brakuje ekranu . 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ZWIERZ 9 247 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2018 3 godziny temu, Bishop napisał: to już Frotki nie masz?? Nieee..... maam Chevrolet do kościoła, Frotka do lasu 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2018 Fajna gadka się zawiązała, z której nic nie wyniosłem Dzięki wszystkim za sugestie i opowieści pełne treści - decyzja podjęta - w przyszłym tygodniu wywalam całe to dziadostwo. Niestety, ale koszty zakupu nowych (nie chińskich) gratów lub ewentualna ich regeneracja, przyprawiły mnie o ból głowy. Co do przeglądu, to diagności nie mają i nie będą mieli sprzętu, żeby zdiagnozować wykonanie takiego zabiegu. Owszem zbadają orientacyjnie skład spalin, ale cząstek nie są w stanie sprawdzić. Jak zrobię i pojeżdżę, to postaram się z Wami podzielić wrażeniami. Darz borek 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 087 Zgłoś ten post Napisano 3 Styczeń 2018 (edytowane) Jak to mówią " róbta co chceta " . następne auto kup w innej konfiguracji silnikowej - te silniki isuzu słabo znoszą większe przebiegi przy oszczędnym serwisie . zawsze lepsza będzie prostacka benzyna zaopatrzona w instalację cyklonu / jak się dużo jeździ .../ albo bez tego dodatkowego ciężaru w bagażniku przy małych przebiegach . w razie czego wymiana silnika na sprawny jest tańsza od tej zabawy ze zużytym osprzętem diesla . to się kiedyś musi skończyć i będzie generowało tylko koszty . a na wrażenia chętnie wszyscy poczekamy . sorry - to 1.9 fiata , ale podobnie się kończy ... Edytowane 3 Styczeń 2018 przez mario2007 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2018 No i wywaliłem dziś cały ten syf. Kulturalnie ogarnąłem filtr od góry, że nawet diagnosta nie zauważy Na razie oprócz ciut głośniejszej pracy nie widzę minusów. Zrobię z 1kkm i dam znać co i jak. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 924 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2018 Brawo Ty Wysłane z garażu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ben 5 146 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2018 3 godziny temu, Pszemo napisał: No i wywaliłem dziś cały ten syf. Kulturalnie ogarnąłem filtr od góry, że nawet diagnosta nie zauważy Na razie oprócz ciut głośniejszej pracy nie widzę minusów. Zrobię z 1kkm i dam znać co i jak. Komu to sprzedaż ? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dmieszcz 100 Zgłoś ten post Napisano 20 Styczeń 2018 No i wywaliłem dziś cały ten syf. Kulturalnie ogarnąłem filtr od góry, że nawet diagnosta nie zauważy Na razie oprócz ciut głośniejszej pracy nie widzę minusów. Zrobię z 1kkm i dam znać co i jak. Mam nadzieję że nie trafię za Ciebie w korku żeby wdychać ten syf który wyprodukujesz. Stare Diesle że sprawnym wtryskiem mniej syfią niż te nowe z usuniętym filtrem. Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 924 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2018 @Pszemo jedyne korki jakie zna to korki od butelek Wysłane z garażu 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2018 Dmieszcz, no nie rozśmieszaj mnie - stare diesle mniej kopcą Chciałem Ci powiedzieć, że pozbyłem się DPF'u ale katalizatorów nie ruszałem i jakoś auto nie kopci. A jeżeli chodzi o korki, to napisz petycję do komunikacji miejskiej, że z ich autobusów z euro 5 kopci się jak z elektrowni węglowej. Możesz również zwrócić się do użytkowników BMW, VW itp, którzy to jeżdżą pojazdami z "oszukaną emisją spalin" Dla zainteresowanych powiem że: auto lżej odpala, poprawiła się dynamika w całym zakresie obrotów, żadnego zapachu spalin w kabinie ani w komorze silnika, dziwne, ale ładowanie wzrosło z 13,5 na 14,2V (pomiar z BC). Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 780 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2018 W tym wypadku nie chodzi o szkodliwość kopcenia. Po usunięciu EGR'a najbardziej szkodliwe jest to czego nie widać ... To podobnie jak z azbestem - nie płyty czy nawet rury wodne są szkodliwe, a mikro włókna w powietrzu, których zupełnie nie widać, a są tak małe, że przedostają z płuc poprzez ścianki do krwi i sobie krążą ... Dym, sadza ... nie jest zdrowa, ale cząsteczki są na tyle duże, że można je .... ( odksztusić ... ) - wypluć z pod serca Te małe już nie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dmieszcz 100 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2018 W tym wypadku nie chodzi o szkodliwość kopcenia. Po usunięciu EGR'a najbardziej szkodliwe jest to czego nie widać ... To podobnie jak z azbestem - nie płyty czy nawet rury wodne są szkodliwe, a mikro włókna w powietrzu, których zupełnie nie widać, a są tak małe, że przedostają z płuc poprzez ścianki do krwi i sobie krążą ... Dym, sadza ... nie jest zdrowa, ale cząsteczki są na tyle duże, że można je .... ( odksztusić ... ) - wypluć z pod serca Te małe już nie.Dla tego napisałem że syfią, nie że dymią. Podobnie jak Jarek rozumiem konsekwencje usuwania filtra. Nie mam zamiaru do nikogo pisać, ale jeśli sobie rozmawiamy, to szczerze mówię co myślę o truciu siebie i innych w ramach oszczędności. W zakresie szkodliwych cząstek stałych: Stare Diesle pracowały na innych parametrach. CO2 emitowały więcej innych rzeczy mniej. Tych pyłów o których pisałem ja i Jarek, akurat mniej. Przy zwiększonym ciśnieniu doładowania i sprężania, nawet benzyniaki zaczęły emitować tlenki azotu i cząstki stałe. Dla tego od września wszystkie benzyny z turbo będą już miały katalizator NOx i filtr DPFWysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
FALCON 5 924 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2018 Pszemo jedz do Krakowa tylko załóż halogeny Wysłane z garażu 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Centrino 3 764 Zgłoś ten post Napisano 21 Styczeń 2018 Za usunięciem EGR`a są zdania podzielone. Jedni twierdzą, że silnik spala nie czyste powietrze inni, że to zbędny element. Ja EGR`a u ojca w Toyocie czyściłem 2 razy (przy 60 i 120tyś). Robota łatwa, środki do czyszczenia kosztują około 20zł. Jakoś jestem zwolennikiem naprawy/czyszczenia niż usuwania/zaślepiania. Jeżeli chodzi o DPF to jak na razie nie mam zdania. Nie musiałem tego robić. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach