Skocz do zawartości
Zebra

biały wierny F 700 GS, w dobre ręce

Recommended Posts

Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700 ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 18.02.2018 o 18:01, Zebra napisał:

Nie wykluczam że czegoś nie rozumiem ale sprzedaję 700 a pojemność 798cm3 ???

Bielsko-Biała, Śląskie Dodane o 19:03, 6 lutego 2018, ID ogłoszenia: 412497941 Wyróżnij to ogłoszenie Odśwież to ogłoszenie Oferta od Osoby prywatnej Marka Bmw Rok produkcji 2014 Poj. silnika 798 cm³ Stan techniczny Nieuszkodzony Kraj pochodzenia Polska

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No, nie rozumiesz :)


Wysłane z garażu

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@rutkos mało jeszcze widziałeś...

To będzie szok ale F650GS twin ma silnik 800.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A czyli 800 ma silnik od 1200 czyli 1170 cm³:default_cafe2: dobrze że dzisiaj piątek :default_icon_beer1:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

650 ma silnik od 650. Tylko pojemność jest 800 :D

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia ‎2018‎-‎02‎-‎22 o 13:58, dakarowy napisał:

ESA będzie działać i nie będzie działać :default_laugh: bo

Nie będzie działać bo jej nie będzie, ale również będzie działać, z tym, że to już nie będzie ESA, tylko manualne kręcenie ustawieniami amortyzatora.

Nie wiem jednak jak odczyta to komputer, jak do kostki od ESA nie będzie przyłączona żadna kostka z drugiej strony, czyli od amortyzatora. :default_icon_razz:

Dokładnie tak jak piszesz, na komputerze po odcięciu ESY będzie się wyświetlał błąd, ale można też dokupić jakiś DINGS, który pozwoli komputerowi obejść ten błąd. A amor po tym przeszczepie będzie regulowany ręcznie.

Dnia ‎2018‎-‎02‎-‎22 o 18:40, arthurr napisał:

Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700 ;)

Standardowy amor do 700 i 800 to chyba to samo, a opuścić na lagach i tak będzie trzeba,

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia ‎2018‎-‎02‎-‎22 o 18:40, arthurr napisał:

Amor niski z 700 to będzie już przesada w 800. Wystarczy standardowy amor z 700 i wpuszczenie lag - będzie taka wysokość jak na standardowej 700 ;)

A jednak kolega ma rację. Amor do 800 jest wyższy od standardowego do 700.  W międzyczasie pojawiła się jeszcze opcja założenia sprężyny progresywnej i obniżenia 800 setki o ok 2 cm. Czyli wchodzi w grę sprzedaż obniżanej pełnej obniżanej wersji 700.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po co obniżać 800'kę? Rozumiem, że można założyć niską kanapę- ale total obniżenie, to tak jakby kupić merca AMG i go zdławić- bez sensu. 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam w garażu obniżoną 800-kę. Wytłumaczę ci kiedyś, przy ognisku ;)

Edytowane przez arthurr
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
4 godziny temu, Pszemo napisał:

Po co obniżać 800'kę? Rozumiem, że można założyć niską kanapę- ale total obniżenie, to tak jakby kupić merca AMG i go zdławić- bez sensu. 

Widzis Pszemo.. ogladamy swiat z roznych poziomow. Ja widze co najmniej 2 powody :

1. Lewa noga

2. Prawa noga

noga srodkowa w tym wypadku nie sistotna  ;) 

poza tym obnizenie to nie dlawienie, moze minimalnie zmiejszenie przeswitu/amortyzacji.

 

Edytowane przez żeglarz

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przemciu, a po co kupować osiemsete, żeby jeździć tylko po asfalcie?

Wysłane z bagna

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pszemo widziałeś mnie na żywo ? Jestem żywym powodem obniżania moto ...


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jeżdżąc po czarnym w sumie nie ma problemu z nieco wyższym zawieszeniem, ale jak moto jest mocno doładowane bagażami, to i niestabilne przy prędkościach parkingowych i trzeba się nieraz mocno nogami asekurować - jak zabraknie nogi to kaszanka. W offie też się trzeba nieraz asekurować, w błocie na przykład - jak ktoś nie jest zawodowym rajdowcem, to lepiej mieć nogami bliżej do ziemi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×