JakubL 42 Zgłoś ten post Napisano 24 Marzec 2018 Jak w temacie. Prośba. Miałem gdzieś przetłumaczone ale po awarii kompa niestety plik z pulpitu wcięło Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 784 Zgłoś ten post Napisano 24 Marzec 2018 1 BMS Compact ........................................... 20 A 2 Headlight, brake light, turn indicators, horn ........................................................... 15 A 3 Fan............................................................ 7.5 A 4 Heated handlebar grips............................. 7.5 A 1 BMS Compact ........................................... 20 A2 Reflektor, światło hamowania, kierunkowskazy,klakson ................................................. .......... 15 A3 Wentylator ................................................ ............ 7,5 A4 Podgrzewane manetki kierownicy ............................. 7,5 A 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JakubL 42 Zgłoś ten post Napisano 24 Marzec 2018 dzięki bardzo, schemat również (może bardziej czytelny) dla zainteresowanych: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JakubL 42 Zgłoś ten post Napisano 24 Marzec 2018 (edytowane) Za szybko się ucieszyłem. Powyżej opis dla roczników 2000-2003. W roczniku z '04 mam 8 bezpieczników. Edytowane 24 Marzec 2018 przez JakubL Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JakubL 42 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2018 W manual znalazłem ale na 10 bezpieczników; 1 Relief relay 2 BMS relay 3 Diode relay 4 Flasher unit 5 Ignition light switch 6 Brake light switch 7 Multi-function switch, right 8 Multi-function switch, left 9 Clutch switch 10 ABS switch 1 przekaźnik Relief 2 przekaźnik BMS 3 przekaźnik diodowy 4 urządzenie Flasher 5 Włącznik świateł zapłonu 6 Włącznik świateł hamowania 7 Przełącznik wielofunkcyjny, prawy 8 Przełącznik wielofunkcyjny, lewy 9 Włącznik sprzęgła 10 wyłącznik ABS ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 784 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2018 Ale z czym w ogóle jest problem? Jest w ogóle jakiś problem z elektryką czy tak sobie czegoś szukasz w zimne dni? # 1 - Elektronika silnika - 15A# 2 - Tablica przyrządów, gniazdo na płycie, wtyczka diagnostyczna, wtyczka OE - 10A# 3 - Klakson, reflektor - 7,5A# 4 - Reflektor świateł mijania - 7,5 A# 5 - Reflektor świateł drogowych - 7,5 A# 6 - Światło hamowania, kierunkowskazy, oświetlenie tablicy przyrządów, wtyczka OE - 7.5A# 7 - Światło postojowe, światło tylne - 4A# 8 - Podgrzewane manetki (kierownica) - 4A Zanim zaczniesz rozpaczliwie szukać co też to jest wtyczka OE złośliwie wyjaśniam, że: OE = Optional equipment, co oznacza wyposażenie ( wtyczka ) dodatkowe. Wszystko to masz na schemacie! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JakubL 42 Zgłoś ten post Napisano 25 Marzec 2018 (edytowane) E tam, zimne, właśnie rozpocząłem sezon i tu niespodzianka, jak chciałem odpalić. Po 3 tygodniach postoju w garażu nowy akumulator się wyładowuje. Podłączenie szeregowe: (+) do klemy (+) i (-) do akumulatora (+) daje około minuty pomiar ~0,10. Potem chyba spada. Po wyciągnięciu bezpiecznika (2) spada od razu do ~0,03. Poprzedni właściciel coś wspominał, że jak dłgo stoi to pada. Obstawiał na stary akumlator. Wymieniłem akumulator, "obciążyłem" http://allegro.pl/motocyklowe-gniazdo-zapalniczki-quad-12v-usb-5v-i6757957991.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24ANzQwNTcxMAAxMjU2MTIA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=367e650f-8359-4461-82b2-0d7b1036cf1d to chyba to? bo manetki oxford zmodłem wyłączają się po minucie. Dziwne, że jak mierzę to po wyciągnięciu bezpiecznika 2 jest 0,03 (czyli ok) a wydaje mi się że za 30 sekund znowu 0,10 (nok) Wujek google i Ciocia siri dziwnie interpretują: 2- przekaźnik BMS Dzięki za opis bezpieczników. OE "złośliwie" wcale, bo w fce jej nie miałem, rozumiem, że chodzi o małą din. Edytowane 25 Marzec 2018 przez JakubL Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach