Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Ale w Bieszczady na zlocik przyjedziesz Jak będę miała czym...www.dwakolkaispolka.pl Po co płacić amatorom? Było wpaść do Lublina na objazd okolicy.Podobną ocenę tematu wraz z negatywną oceną mojej jazdy na moto właśnie dostałam. Mój motocyklowy kryzys się pogłębił, depresja też, więc czas na sprzedaż motka... może ktoś kupi...www.dwakolkaispolka.pl Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Przesadzasz. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Akurat nie. Żeby wymiatać muszę się cofnąć. Zacząć od podstaw. Wracam do motocyklowego przedszkola...www.dwakolkaispolka.pl Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 573 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Nie maż się. Popraw koronę i do przodu. Ten kto Cię tak zdołował miał jakieś uprawnienia, które go do tego upoważniały?Ride, eat, sleep, repeat! 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
artex 8 447 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Zawsze można spróbować nie potrzebować wymiatać, można też kupić coś z równe/mniej niż 19 z przodu. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Nie maż się. Popraw koronę i do przodu. Ten kto Cię tak zdołował miał jakieś uprawnienia, które go do tego upoważniały?Ride, eat, sleep, repeat!Wiesz... sam mówiłeś że za duży www.dwakolkaispolka.pl 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 700-tka może lepiej by Ci podeszła. Kiedy ja podwyższyłem gs-a za bardzo, to leżałem kilka razy dziennie. Na parkingu, w terenie, w dowolnym miejscu. To nie jest kwestia umiejętności, po prostu bez solidnego podparcia nie utrzymasz motka w pionie, a jeśli przechyli się zbytnio, to nie ma mocnych. To samo w offie, mimo gadania, że jeździ się na stojąco, całkiem często trzeba się podeprzeć i to bynajmniej nie symbolicznie. 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 700-tka może lepiej by Ci podeszła. Kiedy ja podwyższyłem gs-a za bardzo, to leżałem kilka razy dziennie. Na parkingu, w terenie, w dowolnym miejscu. To nie jest kwestia umiejętności, po prostu bez solidnego podparcia nie utrzymasz motka w pionie, a jeśli przechyli się zbytnio, to nie ma mocnych. To samo w offie, mimo gadania, że jeździ się na stojąco, całkiem często trzeba się podeprzeć i to bynajmniej nie symbolicznie. Ani 700 ani 650 twin mi całkowicie nie podchodzą. I też do terenu są "średnie". W ten weekend zawadzałam płytą o przełamania na przeszkodach że aż miło. 650 i 700 wyższe nie będą... A ja mam określony cel i muszę tylko go zrealizować. A to wymaga cofki.www.dwakolkaispolka.pl 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Może i tak. Ja mam u siebie amor z osiemsety i przrobiony przód. No to działaj. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DYROTON 1 627 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Ani 700 ani 650 twin mi całkowicie nie podchodzą. I też do terenu są "średnie". W ten weekend zawadzałam płytą o przełamania na przeszkodach że aż miło. 650 i 700 wyższe nie będą... A ja mam określony cel i muszę tylko go zrealizować. A to wymaga cofki.www.dwakolkaispolka.plCzasami trzeba się cofnąć! Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Np. jak stówka z kieszeni wyleci. 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Vengosh10 13 106 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Włączę się, a co . To nie jest tak, że powinno sprawiać to frajdę? Czapka z głowy za dążenie do perfekcjonizmu i za chęci. Zawsze z zaciekawieniem oglądam Twoje relacje z wszelakich kursów na FB ale może trochę odpuścić i potraktować to bardziej hobbystycznie. Ja do dzisiaj nie ogarniam 650 tki w terenie mimo 8 lat jazdy ale z pewnością nie przesiadłbym się z tego powodu na 125 żeby ogarnąć podstawy. W pewnym momencie wyścig na najzajebistszego rajdera jeżdżącego na najlepszym osprzęcie na wszelkich forach adv zaczął mnie śmieszyć i na te "topowe" z tego powodu nawet nie zaglądam bo ubaw mam taki jak oglądanie "wiadomości" na TVP. Na zawodowstwo nawet Ci najlepiej jeżdżący z nas już nie mają szans więc lepiej cieszyć się przygodą na wyjeździe i nie przejmować się, że idzie nam gorzej niż innym kolegom, z którymi podróżujemy. Jeżeli jest się w gronie ludzi, z którymi warto wyjeżdżać nikt z tego problemu i zagadnienia z pewnością robić nie będzie. 22 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 (edytowane) Niem ma w tej chwili motocykla dla ludzi z krótkimi nogami którym można cokolwiek zrobic w terenie - to się wyklucza . Wiem po sobie że mnie to po prostu przerasta . Jak dożyję końca leasingu to sobie kupie następcę F800GT jak te one w BMW dojrzeją do wyprodukowania . Po prostu na F800ST nie miałem żadnej parkingówki ani zachwiania pod światłami . A terenu nie robię bo mi zdrowie miłe i proszę mnie nie namawiać . ST wjechałem za Pawłem w marcu na szosowych michałach po lodowisku na Przełęcz Jugowską więc dla mnie ten typ motocykla jest powiedzmy "odpowiedni" , bez kombinacji z obniżoną kanapą . Masz terenówkę kup sobie coś na szosę do robienia kilometrów - nie ma co dublować sprzętów w garażu . Crosa zawsze ktoś do błota podwiezie , nie trzeba się pałować na kołach ... . W końcu panowie są uczynni dla pań A , doradcom cofającym Cię do "przedszkola" podziękuj za dobre rady - zapewne genialni są bo całe życie nic innego nie robili ... Edytowane 23 Kwiecień 2018 przez mario2007 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Vengosh nawet zgrabnie to ujął. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Doodek 15 044 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Łooo, ale ożywiona dyskusja www.dwakolkaispolka.pl Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 1 godzinę temu, Doodek napisał: Ani 700 ani 650 twin mi całkowicie nie podchodzą. I też do terenu są "średnie". W ten weekend zawadzałam płytą o przełamania na przeszkodach że aż miło. 650 i 700 wyższe nie będą... A ja mam określony cel i muszę tylko go zrealizować. A to wymaga cofki. Tradycyjnie to trochę cie nie rozumiem :). Jeździłaś na wielu motkach to wiesz, że każde lżejsze enduro jest lepsze w terenie niż 800 czy inne suwy. Kierownik o średnich gabarytach będzie miał z takimi moto zawsze problem, chyba że jest zawodowcem, jak kolesie z reklam ktma ;). To co tam planujesz kupić następnego? 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
DYROTON 1 627 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Chłopaki maja racje! Choć myślałem ze czasami trzeba się cofnąć. Latałaś na moto w miejscach gdzie wielu z nas może tylko pomarzyć! Śmigałaś po paryjach w które kolesie nawet z długimi nogami nie wjechaliby w myślach! Pamietam Cie jak dzisiaj kiedy testowałem dla Ciebie Twoje pierwsze moto! Czy myślałaś wtedy ze zrobisz 100 000 km na moto? Chyba nie! Wprawdzie Rajdu Dakar w kategorii MOTO nie wygrała jeszcze żadna kobieta ale .... ale może ważniejsza jest przyjemność z jazdy niż dakarowy triumf??? Czy mega relacja na fejsie??? Niech MoC będzie z Tobą! A moto z takim przebiegiem trzeba zmienić na nowe! To jest jasne! No chyba ze Oliver gotował i sprzątał gawrę w co wątpię!!!Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 6 minut temu, ARG napisał: Tradycyjnie to trochę cie nie rozumiem :). Jeździłaś na wielu motkach to wiesz, że każde lżejsze enduro jest lepsze w terenie niż 800 czy inne suwy. Kierownik o średnich gabarytach będzie miał z takimi moto zawsze problem, chyba że jest zawodowcem, jak kolesie z reklam ktma ;). To co tam planujesz kupić następnego? Najedzony głodnego i wysoki niskiego nigdy nie zrozumie. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Nie wiedziałem, że jestem wysoki Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Jesteś wielki, to coś więcej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mario2007 2 090 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Mam w firmie kolegę - 195 wzrostu , chudy , żylasty , na moto od 17 roku życia / ma 41.../ prawko od trzech lat . Ostatnie trzy lata pałowania po poligonach jakąś CRF250 - i koniec . Zdrowie nie to , dwa rozwalone kolana - odpuścił i kupił sobie street tripla do latania z kolegami . Mistrzem w motocrosie nie zostanie a zdrowia szkoda ... 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ARG 1 050 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 2 minuty temu, JacekJ napisał: Jesteś wielki, to coś więcej. Tak tak, ale w kwestii gabarytów ridera i motocykla trochę rozeznania mam a w moim komentarzu nie było nic złośliwego 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
JacekJ 8 862 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Nie sugerowałem tego absolutnie. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
gilby 1 115 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 Fajnie czasem coś zmienić, to daje motywacje. Nie ma co sie dołować, tylko cieszyć się, ze zaczyna sie nowa przygoda! A tak zapytam jeszcze, @Doodek ty nie masz jakiegoś liścia? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 573 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2018 3 godziny temu, Doodek napisał: Wiesz... sam mówiłeś że za duży www.dwakolkaispolka.pl Już myślałem, że udowodniłaś, że nie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach