NorbertT 6 Zgłoś ten post Napisano 22 Kwiecień 2018 (edytowane) http://allegro.pl/show_item.php?item=7307012048 Sprzedam motocykl F650GS Rocznik: 2000 Przebieg: 50800 Przegląd do: 29.04.2018 (być może zrobię do czasu sprzedaży) Ubezpieczenie do: 24.09.2018 Fabrycznie bez blokad(50koni, 60niutonometrów) Wyposażenie: bardzo bogate. tj. - ABS - Grzane manetki - Kufer centralny (2 integralne kaski wchodzą) - Kufry boczne(aluminiowe, żółte, zamykane na klucz) - Gmole - Olejarka Scotoiler - Alarm - Handbary - Wysoka Szyba Givi - Deflektor - Błotnik dolny przód(seryjnie go nie było) - stopka centralna i boczna W ostatnim czasie wymienione: - Klocki przód (brembo) - Klocki tył (ferodo) - olej(Motul 5100) i filtry - Opona przód (metzeler taurance next -2017r) - regulacja zaworów - przewody hamulcowe (wszystkie 3, oplot hel) + w poprzednim sezonie: - Opona metzeler taurance tył(chociaż jest już na wykończeniu - mysle ze za 5tys km będzie trzeba ją wymienić) - filtr paliwa(tak, ten drogi ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia) - napęd DID + obie zębatki - olej w lagach (10W) - łożyska koła tylnego(komplet) - przednie były ok - Linka sprzęgła (zapobiegawczo - stara działała, ale była postrzępiona) - Świeca - plyny hamulcowe i chłodniczy - akumulator (yuasa) Motocykl kupiłem w grudniu 2015 od kobiety(tez z Poznania, przy okazji z forum f650gs.pl link do starego ogłoszenia: http://f650gs.pl/topic/8855-s-bmw-f650-gs-2000r-33300-przebiegu/ ) przy przebiegu około 33000 Wady (motocykl pełnoletni musi jakieś mieć): - Pęknięta jedna szprycha przednia - już zamówiona, jak przyjdzie to dorzucę - wygięty gmol (oba były malowane) - kilka niewielkich otarć (na prawde niewielkich) Powód sprzedaży: chęć zakupu nowego motocykla (prawdopodobnie vstrom lub f750gs), posiadam też drugi motocykl Stan techniczny: bdb - (szprycha) stan wizualny: bdb - (gmol, otarcia) Motocyklem głównie jeździłem po krajówkach i mieście. Mało terenu. Autostrad też niewiele. Uprzedzając pytania: Tarcze ok(minimalne ślady zużycia), wentylator działa (załącza się), nie dymi na niebiesko, zapala bez problemu czy ciepły czy zimny, rozrząd nie chrobocze, olej do olejarki stosowany oryginalny(początkowo stosowałem niebieski, ale przesiadłem się na czerwony), motocykl nie ściąga na boki, lagi nie ciekną, łożysko główki ramy jest ok(sprawdzone przez mechanika), motocykl serwisowany albo samemu(początkowo) później u Cerbola. Spalanie średnio 4,5 litra na 100km. rekord (najniższe spalanie) oscylował w okolicach 3.5l/100km. O samym modelu nie będę się rozpisywał bo jak ktoś szuka tego motocykla to wie czego chce. Cena nie podlega negocjacji. 10tys zł Edytowane 22 Kwiecień 2018 przez NorbertT opis Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
NorbertT 6 Zgłoś ten post Napisano 13 Maj 2018 Aktualizacja: Szprycha do mnie dotarła, trzeba ją tylko wymienić przebieg 51000 przegląd zrobiony nowa cena: 9000zł tel 698-trzy-szóstki-336 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
NorbertT 6 Zgłoś ten post Napisano 17 Maj 2018 sprzedany Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach