Skocz do zawartości
NorbertT

F650GS Poznań 2000r 50800km na wypasie

Recommended Posts

http://allegro.pl/show_item.php?item=7307012048

Sprzedam motocykl F650GS

Rocznik: 2000
Przebieg: 50800
Przegląd do: 29.04.2018 (być może zrobię do czasu sprzedaży)
Ubezpieczenie do: 24.09.2018
Fabrycznie bez blokad(50koni, 60niutonometrów)

Wyposażenie: bardzo bogate. tj.
- ABS
- Grzane manetki
- Kufer centralny (2 integralne kaski wchodzą)
- Kufry boczne(aluminiowe, żółte, zamykane na klucz)
- Gmole
- Olejarka Scotoiler
- Alarm
- Handbary
- Wysoka Szyba Givi
- Deflektor
- Błotnik dolny przód(seryjnie go nie było)
- stopka centralna i boczna

W ostatnim czasie wymienione:
- Klocki przód (brembo)
- Klocki tył (ferodo)
- olej(Motul 5100) i filtry
- Opona przód (metzeler taurance next -2017r)
- regulacja zaworów
- przewody hamulcowe (wszystkie 3, oplot hel)

+ w poprzednim sezonie:
- Opona metzeler taurance tył(chociaż jest już na wykończeniu - mysle ze za 5tys km będzie trzeba ją wymienić)
- filtr paliwa(tak, ten drogi ze zintegrowanym regulatorem ciśnienia)
- napęd DID + obie zębatki
- olej w lagach (10W)
- łożyska koła tylnego(komplet) - przednie były ok
- Linka sprzęgła (zapobiegawczo - stara działała, ale była postrzępiona)
- Świeca
- plyny hamulcowe i chłodniczy
- akumulator (yuasa) 

Motocykl kupiłem w grudniu 2015 od kobiety(tez z Poznania, przy okazji z forum f650gs.pl link do starego ogłoszenia: http://f650gs.pl/topic/8855-s-bmw-f650-gs-2000r-33300-przebiegu/ ) przy przebiegu około 33000

Wady (motocykl pełnoletni musi jakieś mieć):
- Pęknięta jedna szprycha przednia - już zamówiona, jak przyjdzie to dorzucę
- wygięty gmol (oba były malowane)
- kilka niewielkich otarć (na prawde niewielkich)

Powód sprzedaży: chęć zakupu nowego motocykla (prawdopodobnie vstrom lub f750gs), posiadam też drugi motocykl
Stan techniczny: bdb - (szprycha)
stan wizualny: bdb - (gmol, otarcia)
Motocyklem głównie jeździłem po krajówkach i mieście. Mało terenu. Autostrad też niewiele.

Uprzedzając pytania:
Tarcze ok(minimalne ślady zużycia), wentylator działa (załącza się), nie dymi na niebiesko, zapala bez problemu czy ciepły czy zimny, rozrząd nie chrobocze, olej do olejarki stosowany oryginalny(początkowo stosowałem niebieski, ale przesiadłem się na czerwony), motocykl nie ściąga na boki, lagi nie ciekną, łożysko główki ramy jest ok(sprawdzone przez mechanika), motocykl serwisowany albo samemu(początkowo) później u Cerbola.
Spalanie średnio 4,5 litra na 100km. rekord (najniższe spalanie) oscylował w okolicach 3.5l/100km.
O samym modelu nie będę się rozpisywał bo jak ktoś szuka tego motocykla to wie czego chce. 
Cena nie podlega negocjacji. 10tys zł
 

Edytowane przez NorbertT
opis

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aktualizacja:

Szprycha do mnie dotarła, trzeba ją tylko wymienić

przebieg 51000

przegląd zrobiony

nowa cena: 9000zł

tel 698-trzy-szóstki-336

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość
Ten temat jest zamknięty i nie można dodawać odpowiedzi.

×