andman 1 Zgłoś ten post Napisano 11 Marzec 2011 Witam czy ktoś ma zamontowaną taka oto szybkię??? http://bmwmoto6.webd.pl/sklep/index.php ... ucts_id=43 szukam czegoś wysokiego do dakarka 07. ;) Pozdro. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 19 Kwiecień 2011 No ja mam takową zamontowaną, niestety nie miałem mniejszej. Gs-kę kupiłem już z taką i nie wiem jaka jest różnica. A o co dokładnie Tobie chodzi? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zakała 23 Zgłoś ten post Napisano 19 Kwiecień 2011 andman-na allegro firma LOSTER( jest w porzo) za 160 zetów kroi na miarę szybki jakie tylko zechcesz. Sam kupiłem,trochę było z tym kłopotów,ale jak już się zdecydujesz,to zażądaj szyby bez fabrycznie wykonanych otworów(lubią nie pasować), sam je wypalisz-nic trudnego. Teraz z tą wysoką szybą pojeżdżam sobie i jestem zadowolony-warto się na nią załapać. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2011 Zakała, a jest różnica pomiędzy wysoką a niską szybka w jeździe? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ReddyS 265 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2011 Też muszę pomyśleć o szybie bo mi wieje w ryja :D Mam 178cm i wieje, sprawdzałem ręką to na wysokości szyi jest lepiej, czyli musiałbym mieć jeszcze wyższą :?: Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
słowik 4 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2011 Tylko jakość wykonania szyb przez firme LOSTER daje wiele do życzenia, mam takową w F650 tą turystyczna i niestety jest za wąska, co powoduje straszne turbulencje, dopiero po "zabiegu" skrucenia o około 8 cm jest cicho. Wysoka szyba musi być dobrze wyprofilowana i musi mieć odpowiednią szerokość , bo jeżeli nie to ci zrobi się z mózgu galareta po dłuższej jeździe. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
waflo 21 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2011 Ja u siebie mam (miałem) zamonterowaną szybkę od Looster`a z allegro. Co do otworów to faktycznie nie są najlepiej spasowane, jednak dało się założyć, a najlepiej leży na oryginalnej szybie - bez przerabiania otworów. Dodatkowo szyba od LOOSTER`a haczyła u mnie o lusterka i handbary ( w zależności od wyprostowania do pionu). Musiałem ją trochę przerobić - zeszlifować boki. Szyba dzięki temu stała się trochę węższa, a krawędź boczna bardziej regularna. Fotki poniżej po przerobieniu. Postawa sprzedającego jednak jest na wysokim poziomie wbrew temu jak wyglądają jego aukcje :D. Po moim telefonie sprzedający mówił że nie ma problemu przyjmie zwrot, bądź dopasuje, ... ja jednak wybrałem wariant własnej przeróbki. Chciałem ją "na już". :) Co do samej zasadności wysokiej szyby. Wszystko zależy od wzrostu, wysokości kanapy oraz pochylenia szyby. Szyba Loostera ma coś koło 42cm wysokości, ja mam 186cm i najniższą kanapę w GSie. ...i wytrzymałem z wysoką szybą 4 godziny jazdy. owszem w klatę nie wiało, ale wszystko skumulowane łapałem na ryja - wrażenie takie jakby ktoś młotkiem walił mi w kask - być może byłoby lepiej gdybym miał dodatkowo deflektor. Ale jeśli wymienię kanapę na wyższą to pewnie nawet deflektor nie pomoże. Poza tym dochodzi jeszcze kwestia widoczności. W terenie wysoka szyba wręcz przeszkadza a i na asfalcie wolę jej nie mieć przed oczyma patrząc na drogę. Swoją drogą nie wiem, czy już nie wypowiadałem się gdzieś na forum na jej temat. :? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
ReddyS 265 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2011 Dlatego mam dylemat, czy kombinować czy dać sobie spokój. Jednak w trasie, cholernie mi to przeszkadza. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
słowik 4 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2011 Do szyb LOSTERA lepiej nie montować deflektora, gdyż jest zbyt miękka i się ugina. Ja już miałem 3 szyby, ostatnio zamówiłem GIVI lecz dopiero bedzie po 4 maja w Polsce. Na szybko uciołem Lostera i jest o niebo lepiej. Nic nie daje deflektor zamontowany do zawąskiej szyby, wystarczy spróbować podczas jazdy zmieniac połozenia głowy wzgledem szyby w przód i tył, lub góra i dół, a zobaczysz w czym problem. Po skróceniu co prawda trochę wieje w okolice szyji, ale jest przynajmniej cisza w kasku, wolę to niż nieustanny łomot od 70 km/h Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
słowik 4 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2011 Kolego waflo widze na twoich zjęciach zamontowane etui da navi, jak to się sprawdza w deszczu i w słońcu- czy jest czytenle i czy navi zbyt nocno nie drży? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
waflo 21 Zgłoś ten post Napisano 20 Kwiecień 2011 Kolego waflo widze na twoich zjęciach zamontowane etui da navi, jak to się sprawdza w deszczu i w słońcu- czy jest czytenle i czy navi zbyt nocno nie drży? W deszczu nie sprawdzałem i raczej nie zamierzam :D . Etui zapewnia ochronę tylko na pojedyncze krople. W słońcu w futerale jak i bez widać tak samo kiepskawo, ale drogę, którą masz jechać widać bez większych problemów. O dziwo trzyma się dość stabilnie i pewnie jak na sposób mojego zamonterowania. Reasumując - za te pieniądze nie znajdziesz nic lepszego i polecam w 100% 8-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Zakała 23 Zgłoś ten post Napisano 21 Kwiecień 2011 Trochę późno wróciłem do tego wątku-przepraszam. Moją szybę Lostera zamontowałem bez przeróbek(oprócz wypalenia nowych otworów) natomiast przerobiłem...ramiona lusterek tak,że to zgięcie pręta lusterka jest tuż przy jego mocowaniu a w pręt wspawałem ten ucięty koniec i ramię trochę zmieniło geometrię,ale jest w tym samym położeniu,co przed przeróbką. Ufffff,alem to opisał( qźba,wnerwia mnie to wstawianie fotek z innego serwera,inaczej wstawiłbym fotkę a inne też moich samoróbek i po sprawie) teraz prawie w ogóle pręty lusterka nie zahaczają o szybę podczas skrajnych skrętów. Sam mam 184 cm wzrostui i wyraźnie czuję różnicę na korzyść lesterowskiej szyby w stosunku do org. Zrobiłem jeszcze jeden myk z tą szybą, a mianowicie wstawiłem kawałek styropolu pomiędzy szybę a plastykową obudowę reflektora,zmieniając lekko kąt naporu(jest teraz bardziej w pionie oraz jest bardzo sztywna) i pomykam całkiem,całkiem przyjemnie. Na dalsze wyjazdy(a kombinuję coś w tym sezonie dosyć dalekiego) zakupiłem deflekor od forumowicza z Africa Twin o nicku wd60 i wtedy będzie jak u mamusi-milutko i przyjemniutko. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Bajer 6 242 Zgłoś ten post Napisano 18 Maj 2011 Więc przetestowałem jazdę bez szyby... NIGDY WIĘCEJ :evil: Wieje mi w mordę że ujechać nie idzie, juz za bardzo przyzwyczaiłem się do jazdy z szybą ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
elektrician 722 Zgłoś ten post Napisano 6 Czerwiec 2011 polecam szybę firmy z-technik http://shop.ztechnik.com/cgi-bin/ztech/ ... del=bm-035 mam taka szybę mam wzrostu 185 i była jeszcze trochę za niska strumień znad szyby wali mi prosto w kask ale na trasę zakładam deflektor i jest miodzio a dla kogoś kto mierzy mniej cm będzie idealna. Widziałem że są już w Polsce cena około 400 PLN. O tu w dziale deflektor wszystko ładnie widać viewtopic.php?f=21&t=851&start=20 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
krzysioslaw87 0 Zgłoś ten post Napisano 10 Sierpień 2011 Ok to ja znowu odświeżę temat ... właśnie się szykuje na szybke od LOSTERA i mam pytanie jaki kolor wybrać czy taka przyciemniana jest w miare dobra ? Czy lepiej wybrać po prostu przeźroczystą :lol:? Wole zapytać bo powiecie mi ( mam nadzieje ;) ) plusy i minusy z doświadczenia ;) ... aha no i ponoć lepiej zabrać tą wzmocnioną co ma 4 mm bo jest bardziej sztywna ale to wlasnie ktos wcześniej juz pisał ... do F-ki z 2003 roku koszt wzmocnionej to 250zł + przesyłka jedyna 20 zł :) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
TataKazika 1 384 Zgłoś ten post Napisano 9 Maj 2012 Do szyb LOSTERA lepiej nie montować deflektora, gdyż jest zbyt miękka i się ugina. Ja już miałem 3 szyby, ostatnio zamówiłem GIVI lecz dopiero bedzie po 4 maja w Polsce. Na szybko uciołem Lostera i jest o niebo lepiej. Nic nie daje deflektor zamontowany do zawąskiej szyby, wystarczy spróbować podczas jazdy zmieniac połozenia głowy wzgledem szyby w przód i tył, lub góra i dół, a zobaczysz w czym problem. Po skróceniu co prawda trochę wieje w okolice szyji, ale jest przynajmniej cisza w kasku, wolę to niż nieustanny łomot od 70 km/h Witam odświeżę temat, mam pytanie do kolegi jak w cytacie: czy pchać się w tego lostera czy dołożyć i kupić szybę GIVI, kolega pisał że już miał lostera i zamawia GiVI ( sądząc po zdjęciach z allegro chyba ostateczne na F-ce jest szyba GIVI ) , więc jestem ciekaw opinii. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 989 Zgłoś ten post Napisano 9 Maj 2012 Witam odświeżę temat, mam pytanie do kolegi jak w cytacie: czy pchać się w tego lostera czy dołożyć i kupić szybę GIVI, kolega pisał że już miał lostera i zamawia GiVI ( sądząc po zdjęciach z allegro chyba ostateczne na F-ce jest szyba GIVI ) , więc jestem ciekaw opinii. Nie wiem jak z Losterem ale po powyższej opinii i po obejrzeniu na żywo szyby Lostera w Kacie kumpla, doszedłem do wniosku że niech stracę i wydam podwójną cenę i zamawiam GIVI co prawda do Kawy ale też szybę ;) Kumpel od Kata powiedział że gdyby jeszcze raz miał kupowac szybę to na pewno nie wziąłby teg Lostera ;) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach