Skocz do zawartości

Recommended Posts

Serdecznie witam jak nowy użytkownik zarówno forum jak i gs'a

Moto mam od niedawna i można powiedzieć że wybór był nieprzypadkowy. Chciałem coś na 1 moto z założenia miało być relatywnie tanie w eksploatacji oraz pozwolić na zdobycie doświadczenia i obycia w jeździe ma moto. Po dłuższej analizie różnych wariantów wybór padł na f650gs

 Po dalszej analizie już tego konkretnego modelu i uparłem się na dakar i najchętniej poliftowego czyli z lat 2004-2007 choć kolorystycznie bardziej podoba mi się grafika tego niebieskiego 2000-2003.

Po długich poszukiwaniach udało się upolować bestie 170 km od domu. Byłem po moto 3x

1 obejrzeć

2 wpłacić zaliczkę 

3 odebrać

Na moto przyjechałem do domu i wszystko jest ok. Mam już przerejestrowane i mogę zacząć nabijać km ku mojej ogromnej radości z jazdy. Zrobiłem już profilaktycznie serwis:

Wymiana napędu, łożyska główki ramy, filtr powietrza (na szczęście bez filtra paliwa), luzy zaworowe i inne drobiazgi. Ogólnie mechanik powiedział że moto bardzo fajne wszystkie plastiki i śrubki całe i oryginalne. Widać że nic nie było przy moto dłubane

Niestety nie udało mi się usunąć 2 sprawiajacych mi kłopot awarii.

1) falujace obrotu - na szczęście tylko w obrotomierzu no silnik chodzi wzorcowo.

2) problem z abs nie działa i świeci się kontrolka. W załączniku zdjęcia błędów

W obu przypadkach mechanik rozłożył ręce i kazał szukać pomocy gdzie indziej. Mam nadzieję że może ktoś z forum mi pomoże. Chętnie wstawię zdjęcia tylko widzę że jest limit pojemności. 

Ogólnie moto bardzo fajne i super mi się na nim jeździ choć szczerze powiedziawszy nie mam porównania z innymi. Jedyny minus to trochę brakuje mocy. Nie żebym szalał ale jednak dynamiki trochę więcej mógłby mieć. Narzekać mógłbym jeszcze na kulturę pracy silnika ale mam świadomość że to specyfika singla więc pomijam ten temat ;)

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i do zobaczenia na trasach albo zlotach

Alek

 

Resized_20171009_155037_5386.jpeg

Edytowane przez Alek
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj!

Wysłane z mojego D2303 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć!

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, Alek napisał:

 W załączniku zdjęcia błędów

Gdzie ten załącznik?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej ! Do zobaczenia na trasie :default_moto1:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Cześć

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No siema.

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Prawie taki ładny jak mój default_icon_e_wink.gif

 

Falujące obroty czy skakająca wskazówka obrotomierrza?

Jeśli to drugie to sprawdziłbym klemy czy nie są za luźno przykręcone

 

A jeśli chodzi o kulturę to jak na singla to prawdziwy dżentelmen

 

taptarapta

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 31.05.2018 o 16:34, Alek napisał:

Serdecznie witam jak nowy użytkownik zarówno forum jak i gs'a

Moto mam od niedawna i można powiedzieć że wybór był nieprzypadkowy. Chciałem coś na 1 moto z założenia miało być relatywnie tanie w eksploatacji oraz pozwolić na zdobycie doświadczenia i obycia w jeździe ma moto. Po dłuższej analizie różnych wariantów wybór padł na f650gs

 Po dalszej analizie już tego konkretnego modelu i uparłem się na dakar i najchętniej poliftowego czyli z lat 2004-2007 choć kolorystycznie bardziej podoba mi się grafika tego niebieskiego 2000-2003.

Po długich poszukiwaniach udało się upolować bestie 170 km od domu. Byłem po moto 3x

1 obejrzeć

2 wpłacić zaliczkę 

3 odebrać

Na moto przyjechałem do domu i wszystko jest ok. Mam już przerejestrowane i mogę zacząć nabijać km ku mojej ogromnej radości z jazdy. Zrobiłem już profilaktycznie serwis:

Wymiana napędu, łożyska główki ramy, filtr powietrza (na szczęście bez filtra paliwa), luzy zaworowe i inne drobiazgi. Ogólnie mechanik powiedział że moto bardzo fajne wszystkie plastiki i śrubki całe i oryginalne. Widać że nic nie było przy moto dłubane

Niestety nie udało mi się usunąć 2 sprawiajacych mi kłopot awarii.

1) falujace obrotu - na szczęście tylko w obrotomierzu no silnik chodzi wzorcowo.

2) problem z abs nie działa i świeci się kontrolka. W załączniku zdjęcia błędów

W obu przypadkach mechanik rozłożył ręce i kazał szukać pomocy gdzie indziej. Mam nadzieję że może ktoś z forum mi pomoże. Chętnie wstawię zdjęcia tylko widzę że jest limit pojemności. 

Ogólnie moto bardzo fajne i super mi się na nim jeździ choć szczerze powiedziawszy nie mam porównania z innymi. Jedyny minus to trochę brakuje mocy. Nie żebym szalał ale jednak dynamiki trochę więcej mógłby mieć. Narzekać mógłbym jeszcze na kulturę pracy silnika ale mam świadomość że to specyfika singla więc pomijam ten temat ;)

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i do zobaczenia na trasach albo zlotach

Alek

 

Resized_20171009_155037_5386.jpeg

Resized_20180615_075550_2926.jpeg.daa11802084b22c9f91352b9601c6f10.jpeg

Takie błędy. Może ktoś wie gdzie mogę szukać pomocy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Witaj na forum , z opisu wynika, że może być uszkodzona pompa ABS. Czy próbowałeś hamować awaryjnie żeby sprawdzić czy ABS działa?

 

Edit: ok już doczytałem, że nie działa , to jeszcze sprawdź jaki masz rozmiar przedniego koła.

 

Wysłane z mojego moto x4 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 15.06.2018 o 08:06, Vengosh10 napisał:

Witaj na forum emoji106.png, z opisu wynika, że może być uszkodzona pompa ABS. Czy próbowałeś hamować awaryjnie żeby sprawdzić czy ABS działa?

 

Edit: ok już doczytałem, że nie działa emoji6.png, to jeszcze sprawdź jaki masz rozmiar przedniego koła.

 

Wysłane z mojego moto x4 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Rozmiar kola przód 21"

Mam już pewność bo sprawdziłem nagrania. Jak kupowałem moto dioda abs ciągle mrugała a od jakiegoś czasu stale się świeci. Może to coś komuś zasugeruje.

Podsumowując czy zna ktoś jakoś warsztat na Śląsku który mógłby skutecznie zdiagnozować i usunąć ta usterkę. Najchętniej nie w  salonie ASO BMW - wiadomo $$$

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×