Skocz do zawartości
JakubL

jak podwyższyć małego gsa?

Recommended Posts

Jak w temacie, Pacjent po lifcie. Chyba kupiłem fabrycznie obniżonego.  co może być nie tak, że chyba stopką centralną czasem szurnę po leżących policjantach, ogólnie zawieszenie jakieś takie niskie. Rozmiem, że to nie dakarowskie ale w fce tego nie miałem a kolega z przedliftówką się też dziwi. Macie jakieś pomysły? ( nie zmieniać zawieszenia z dakara default_icon_e_wink.gif )Pozdr.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już mi doradzili, wymiana kości i podwyższenie kierownicy. Mogę prosić może jakieś namiary?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najpierw podaj wysokość siedzenia do ziemi

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 minuty temu, raby napisał:

Najpierw podaj wysokość siedzenia do ziemi

Też, ale zdjęcie "z profilu" motka i siedzenia też nie zaszkodzi.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Temat chyba zamknięty, dam znać jak wymienię kości i przy okazji podwyższę kierownicę (przewody zmienię) bo chyba mam wersję fabrycznie obniżoną

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, Jarek napisał:

Też, ale zdjęcie "z profilu" motka i siedzenia też nie zaszkodzi.

Dokładnie to napisałem na chacie boxie.

Kierownica nie ma nic do wysokości motocykla. Wiesz w ogóle po co się ja podnosi?

Zamiast kupować co popadnie podaj wymiary motka, później wymiary kości a się dowiesz co masz zrobione.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kierownice chce podnieść bo się lekko garbie i kręgosłup boli przy nawet krótkich trasach. W fce tego nie miałem. Jak podnieść, jakie kości już wiem i chyba mam dobry plan. Temat więc tu zamykam z podziękowaniem za zainteresowanie i chęć pomocy

Edytowane przez JakubL

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zamykam, otwieram. Tylko przeciąg z tego będzie.

  • Haha 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie dasz sobie pomóc. @Jarek i @raby dobrze prawią. Wymiana samych kości i podwyższenie kiery nie dadzą zadowalajacego efektu wg mnie, jeżeli jest to obniżona wersja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

To mnie przerasta :default_blink:

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, greg001 napisał:

Nie dasz sobie pomóc. @Jarek i @raby wg mnie, jeżeli jest to obniżona wersja.

Chyba pisałem, że już na to wpadłem ;)

Dlaczego podwyższenie kiery (mniej zgarbiony będę i w tym miejscu kręgosłup przestanie mne łupać ) nie pomoże?

Kości podwyższą przynajmniej na tyle, że nie będę już szorował centralką o leżących policjantów... dobrze kombinuję?

Dodatkowy wydatek będzie mnie czekał podobno na centralkę od dakara bo i prześwit większy. Chyba że tylko trochę krótsze kości (mam wymiarówki)

3 godziny temu, raby napisał:

Zamykam, otwieram. Tylko przeciąg z tego będzie.

Chyba też nie ogarnę tematu bo na forum bmw 650 gs na facebook'u inaczej... tu inaczej. 

Jak będę przy kompie to skopiuje i wkleje cytaty to może coś rozjaśni ;p

Edytowane przez JakubL

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Przyjmując, że jest to obniżona wersja to oprócz innych kości są prawdopodobnie zamontowane krótsze lagi więc grzebanie  przy samym tyle nie wiele zmieni. Przywracając moto do wersji standard trzeba myśleć o stopce bocznej i o centralce (na pewno nie od Dakara) Odnośnie pozycji za kierownicą GS to wygodny motek. Podwyższenie kiery głównie odczuwa się podczas jazdy na stojąco. Na plecy też ma wpływ odległość pomiędzy siedziskiem a podróżami. Nisko stojący motocykl to też czasem wina tylnego amortyzatora. Ale to tylko moja wersja. Może Facebook prawdę Ci powie. :)

 

  • Thanks 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Brzmi logicznie. Dzięki.  Czekają mnie chyba spore wydatki albo sprzedam tego i kupię dakara. Na wymarzonego 1150 jeszcze nie czas

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A może wróćmy od początku. Zanim wydasz zeta albo sprzedasz motór  to wrzuć parę zdjęć i pomierz dokładnie. Jest tu sporo osób które mają pojęcie w temacie i coś wydumaja.

 

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ok, wiem... dlatego od dawna z Wami jestem ;) po vin nie wystarczy sprawdzić jaka wersja? 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pewnie można. To tak jak sprawdzać czy dziewczyna 14 lat temu była dziewicą. Zdjęcia dawaj. :)

 

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

heheh.. dziś ciemno, jutro.
Miałem nadzieję, że opis koleżanki, która to robiła ( w sensie podwyższenie   ) mi wystarczy, ale widzę, że chyba grbusza sprawa.
Nic, nrazie dorzucam cytat, bo obiecałem. Może ktoś coś doradzi.... czy tą drogą...: "

"Lucyna: Standard to 85mm obniżające mają 96mm i Moto idzie o 1cal w dół myślę że podobnie będzie w drugą stronę albo gruby plaskownik i zrobić najpierw szablon ja tak robiłam. Przymiarka z plaskownikiem i dopiero potem przerabianie kości. A najlepiej na forum 650gs dopytać coś tam było pro po takich przeróbek  ;)

Lucyna: Jak za bardzo wydluzylam to dobijalo A w drugą stronę jak przedobrzysz  ;/

Lucyna: Na lagach z reguły się opuszcza A nie wymienia"

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Już kolejna osoba mi tak mówi. @greg001 pisał, że jak podniesienie kierownicy w moim nic nie da to rozumiem, że w dakarze pozycja chyba  podobna i że nadal kręgosłup na nim będzie mnie bolał . Przyzwyczaiłem się może do fki.

Wolał bym od razu na 1150 zasiąść ale czy do mojego trybu jazd ( praca-dom 20km, 10 km w drugiej pracy po mieście, wciskając się chodnikami i parkując przed klatkami... trasy~ 2 rocznie po 150 km) to chyba raczej nie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Każdy kupuje motek jaki chce. Chcesz 1150 to jaki problem. 

Kierownice można zawsze podnieść, na początek można spróbować bez wymiany linek.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

myślę.. przemęczę się może z moim do końca sezonu... może podwyższę, jeśli koszty nie duże i na wszelki wypadek potencjalny kupiec będzie miał wybór...

"linek" holowniczych? ;) , jak drwił ze mnie kolega przy zadaniu tego pytania. Na 90% słyszałem, że trzeba.

Ide zrobić zdjęcie profila moto i wymierzyć wysokość od ziemi do siedziska...

https://drive.google.com/drive/folders/1TpHqVa3Og68xXfVd2cOnBnm7lANkWlCe?usp=sharing

~76cm

 

Edytowane przez JakubL

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Faktycznie niski, a amorkiem kręciłeś? Może to coś pomoże. 

A Dakar - ja mam 185 i nic mnie na nim nie bolało, super pozycja do jazdy.

Ja zrobiłbym tak, że nie inwestował bym nic, tylko podkręcił amor. Później znalazł w okolicy Dakara żeby się przymierzyć. 

I wtedy ostatecznie decyzja. 

I jak coś, to zawsze możesz w odp. dziale zamienić "kości obniżone na zwykłe" ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Obniżony i jeszcze kanapa wygląda na niską. Nie czujesz się jak na psie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, raby napisał:

Obniżony i jeszcze kanapa wygląda na niską. Nie czujesz się jak na psie?

a jak to jest na psie? podziel się wrażeniami  :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×