kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 11 Lipiec 2018 Kupię felgę tylną z zabierakiem do BMW F650GS. Felga musi byc prosta a piasta i gumy zabieraka w dobrym stanie - bez luzów. Nie zależy mi na oponie, dętce, tarczy ham. Gdyby ktoś przy okazji miał tulejki w dobrym stanie i sensownych pieniądzach to także rozważę Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 11 Lipiec 2018 Mam: Felgę: Prosta, ale w piaście są dwie upierdzielone śruby mocujące tarczę (bez łbów, w jedną wbity i urwany torx - trzeba rozwiercać/czarować) - mogę puścić za grosze. Zabierak: Gumy na 95% w dobrym stanie, sprawdzę wieczorem. Tulejki też mam. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2018 będę wdzięczny za dalsze info, może i jakąś fotkę jak te pozostałości śrub się komponują w piaście może być tu, lub na PW jak wolisz, lub na maila: mikolajtomczuk@gmail.com . prośba także o foto gum zabieraka dzięki Xel! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2018 poleciał mail, póki co z kołem Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 689 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2018 @xel no nie bądź taki, i pokaż co i jak popsułeś No nie daj się prosić Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 12 Lipiec 2018 Pszemo, ja to nawet nie wiem, którą stroną młotek trzymać :-DAle kolega, który mi się brał za wymianę tarczy, miał wyjątkowego pecha. Najpierw ujebał dwie śruby, a potem jeszcze torksa w jednej z nich przy próbie wykręcenia :-D Wytapatalkowane z magicznego pudełka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 13 Lipiec 2018 9 godzin temu, xel napisał: Pszemo, ja to nawet nie wiem, którą stroną młotek trzymać :-D Ale kolega, który mi się brał za wymianę tarczy, miał wyjątkowego pecha. Najpierw ujebał dwie śruby, a potem jeszcze torksa w jednej z nich przy próbie wykręcenia :-D Fakt, że trzeba mieć pecha, żeby nie mieć pod ręką drugiego torksa 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
kiziol23 107 Zgłoś ten post Napisano 13 Lipiec 2018 @Jarek - masz może jakiś pomysł jak można się z tym uporać ? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 689 Zgłoś ten post Napisano 13 Lipiec 2018 Ja nie Jarek, ale wiertarka + gwintownik powinny pomóc. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 13 Lipiec 2018 Wiertło do stali narzędziowej i wiercić, albo rozpleść szprychy aby się dostać od drugiej strony potem wiercić i wybić torxa, albo malutkim wiertełkiem "obwiercić" torxa i wydłubać, albo zanieść jakiemuś doświadczonemu ślusarzowi narzędziowemu, albo .... Nie ma takiej rury, której by się nie dało odetkać, ale trzeba mieć czas, wiedzę, narzędzia i determinację. Wykręcanie urwanych śrub to standard ślusarski, tutaj jedynym problemem jest pozostałość dość twardej stali z jakiej zrobiony jest torx, ale i takich stalach się wierci przy czyn nie są to wiertła z kastoramy czy innego lidla ... Czy warto? Zależy .... Z tego co mi wiadomo to koło proste jest i chyba zabierak z gumami ... ale to pewnie właściciel wie lepiej. 3 minuty temu, Pszemo napisał: Ja nie Jarek, ale wiertarka + gwintownik powinny pomóc. Jarek potrafi się wwiercić w emocje a tego wiertarką i wiertłem ni zrobisz ... 3 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 13 Lipiec 2018 Z tego co mi wiadomo, to też jest proste, fotki gum wysłałem... 1 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach