Skocz do zawartości
kiziol23

[K] felgę tylną z zabierakiem do F650GS

Recommended Posts

Kupię felgę tylną z zabierakiem do BMW F650GS. Felga musi byc prosta a piasta i gumy zabieraka w dobrym stanie - bez luzów.

Nie zależy mi na oponie, dętce, tarczy ham. 

Gdyby ktoś przy okazji miał tulejki w dobrym stanie i sensownych pieniądzach to także rozważę :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mam:

Felgę: Prosta, ale w piaście są dwie upierdzielone śruby mocujące tarczę (bez łbów, w jedną wbity i urwany torx - trzeba rozwiercać/czarować) - mogę puścić za grosze.

Zabierak: Gumy na 95% w dobrym stanie, sprawdzę wieczorem.

Tulejki też mam.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

będę wdzięczny za dalsze info, może i jakąś fotkę jak te pozostałości śrub się komponują w piaście ;) może być tu, lub na PW jak wolisz, lub na maila: mikolajtomczuk@gmail.com . 
prośba także o foto gum zabieraka

dzięki Xel!  :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

poleciał mail, póki co z kołem

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@xel no nie bądź taki, i pokaż co i jak popsułeś :default_cafe2:

No nie daj się prosić 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pszemo, ja to nawet nie wiem, którą stroną młotek trzymać :-D

Ale kolega, który mi się brał za wymianę tarczy, miał wyjątkowego pecha. Najpierw ujebał dwie śruby, a potem jeszcze torksa w jednej z nich przy próbie wykręcenia :-D5f1663ed17adf9fa5df0d53e1e1d71ba.jpg

 

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, xel napisał:

Pszemo, ja to nawet nie wiem, którą stroną młotek trzymać :-D

Ale kolega, który mi się brał za wymianę tarczy, miał wyjątkowego pecha. Najpierw ujebał dwie śruby, a potem jeszcze torksa w jednej z nich przy próbie wykręcenia :-D

Fakt, że trzeba mieć pecha, żeby nie mieć pod ręką drugiego torksa ;)

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja nie Jarek, ale wiertarka + gwintownik powinny pomóc. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiertło do stali narzędziowej i wiercić, albo rozpleść szprychy aby się dostać od drugiej strony potem wiercić i wybić torxa, albo malutkim wiertełkiem "obwiercić" torxa i wydłubać, albo zanieść jakiemuś doświadczonemu ślusarzowi narzędziowemu, albo .... Nie ma takiej rury, której by się nie dało odetkać, ale trzeba mieć czas, wiedzę, narzędzia i determinację.

Wykręcanie urwanych śrub to standard ślusarski, tutaj jedynym problemem jest pozostałość dość twardej stali z jakiej zrobiony jest torx, ale i takich stalach się wierci przy czyn nie są to wiertła z kastoramy czy innego lidla ... ;)

Czy warto? Zależy .... Z tego co  mi wiadomo to koło proste jest i chyba zabierak z gumami ... ale to pewnie właściciel wie lepiej.

3 minuty temu, Pszemo napisał:

Ja nie Jarek, ale wiertarka + gwintownik powinny pomóc. 

Jarek potrafi się wwiercić w emocje a tego wiertarką i wiertłem ni zrobisz ...:cafe4:

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Z tego co mi wiadomo, to też jest proste, fotki gum wysłałem...

Jarek.jpg

  • Like 1
  • Haha 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×