Skocz do zawartości
Majorka636

Nie jestem pewna czy chcę gs650 ;)

Recommended Posts

Witajcie :) jestem Malwina i właśnie poszukuje dla siebie kolejnego motocykla. Dotychczas jeździłam motocyklami mocno sportowymi, z bardzo niewygodna pozycja, mam już dość bolacych nadgarstkow więc szukam czegoś turystycznego, na dłuższe trasy, z wygodną pozycją. Myślę właśnie o gs650 - rocznik 2013 lub 2014. Mam jednak kilka wątpliwości (po przeczytaniu recenzji w świecie motocykli i podobnych) dotyczących tego motocykla i dlatego trafiłam do Was. Przede wszystkim chodzi mi o jego stosunkowo jednak niską moc... Rozumiem że nie ma co liczyć na przyspieszenia motocykla sportowego ale dość mocno zaniepokoila mnie recenzja gdzie pisali że tak do 120km/H się pojedzie i nie szybciej. Czy to prawda? Jeżdżę ze znajomymi w różne, dłuższe trasy, czasem zagraniczne. Jeżeli rzeczywiście 120km/h to nie wyobrażam sobie jechać gdzieś dalej, zarówno pod względem czasu jaki mi to zajmie, jak i tego ze moi znajomi jeżdżą szybciej więc po prostu nie nadaze. Optymalnie w długie trasy jezdzimy ok. 140-150km/h. Także jest to mój podstawowy niepokój i właśnie w związku z nim nie jestem przekonana czy ten model to jest to czego szukam. Mój mąż jeździ obecnie bmw f800 także podoba mi się ogólnie ta Marka motocykla tylko ta moc trochę zastanawia. Podpowiecie :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie oglądaj Telewizji bo bedziesz miała w głowie glizdy :)

Co to za bzdury wyczytałaś?

Mam G650 GS (48 HP) i ostatnio zacząłem jeździć z żoną na dłuższe wyjazdy. I zaskoczę Cię - Moto daje radę, no popatrz...
Na poważnie, nie przejmuj się opiniami ludzi, którzy Moto widzieli na zdjęciu. Spokojnie na autostradzie (eSce) dasz radę polecieć 140-150. Zależy jeszcze jakie wybierzesz opony.
Każdemu radzę - masz wątpliwości - postaraj się przetestować maszynę. Usiądź, pojedź, sprawdź.
Powodzenia :)

Wysłano na Berdyczów...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może się coś powaliło? Jak patrzysz na 2013-2014 i masz na myśli F650GS, to twina? Moja była ten motór katowała po 200 kph na autostradach.

A jeśli singiel, to Piotreo dobrze pisze: 140-150 da się jechać, choć do przyjemności to nie należy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

2013 to singla juz daaawno nie bylo w ofercie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie był jako G? Koleżanka nie napisała, o jakim "GS650" myśli.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Znaczy singla. To tak jak Piotreo napisał. A czemu nie twina (F650 GS/F700 GS)?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A F800GS?

Choć jeśli wolisz szybciej to Triumph Tiger 800 :default_cafe2:

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Albo nie znalazłam albo nie moj zakres cenowy może? Wpisywalam Max. do 23k no i rocznik od 2013.

F800 ma mój mąż. I to jest poza moim zasięgiem cenowym ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Może warto zjechać z rocznikiem do 2012 i popatrzyć na małe twiny?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A mógłbyś przysłać mi przykładowy link żeby wiedzieć czego szukać? Bo w aukcjach zazwyczaj przy nazwie motocykla podaja wszystkie możliwe modele żeby się lepiej wyszukiwalo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
43 minuty temu, Majorka636 napisał:

 

F800 ma mój mąż.

Zabierz mu:D

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ma 190cm a ja 168cm i nie chce sie zgodzić na obniżenie ;P jeździłam parę razy ale czuję się niepewnie przy takiej wysokości ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Obniżone f800gs albo f700gs - może nawet z niskim siedzeniem . Sertao bedzie za wysokie , g650gs da radę jechać  stale 130 ale 150 to ja nie sądzę :D . Rutkos sie wypowie .  Tiger 800 /nie koniecznie xc .../ leci 150 non stop bez problemu  i w niezłym komforcie , moim zdaniem wyższym niż f700/800gs . Olivier spełnia wszystkie chyba cechy ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 godzin temu, Majorka636 napisał:

Ma 190cm a ja 168cm i nie chce sie zgodzić na obniżenie ;P jeździłam parę razy ale czuję się niepewnie przy takiej wysokości ;)

Przy tym wzroście jest szansa, że da radę ogarnąć 800 na obniżonej kanapie, zresztą całkiem wygodnej. Ale F800GS przestaje być komfortowe przy prędkości powyżej 140 km/h :). F700GS powinien być jeszcze lepiej dopasowany wysokościowo.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
35 minut temu, ARG napisał:

Ale F800GS przestaje być komfortowe przy prędkości powyżej 140 km/h :). 

 

Gadasz :D wtedy dopiero się zaczyna zabawa. 

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
9 godzin temu, Majorka636 napisał:

Ma 190cm a ja 168cm i nie chce sie zgodzić na obniżenie ;P jeździłam parę razy ale czuję się niepewnie przy takiej wysokości ;)

Powiedz mu że jak pozwoli obniżyć i przekaże w Twoje dobre ręce, to będzie mógł sobie kupić jakiś inny fajniejszy. Zobaczysz, że sie zgodzi :)

Edytowane przez BrunoJ
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2013 to singla juz daaawno nie bylo w ofercie. 

Single były w produkcji do 2015 roku, jako model "G" i takiego mam.

Wysłano na Berdyczów...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

tak, juz wczesniej zostalo wyprostowane. Moja kulpa. Jako posiadac starego singla moge tylko potwierdzić ze 150 to on nie bardzo. Chociaż może tylko u mnie, bo ja sam, to pewnie jak koleżanka z pasażerem razem ;-)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Umówmy się mały GS to nie sprzęt do zapierdzielania :D powyżej 150km/h standardowa pozycja przestaje już być wygodna i trzeba się chować za owiewką aby przejechać dłużej niż 30 minut pewnie można nawet dołożyć do pieca i lecieć 190km/h pytanie tylko PO CO ? Nie do tego jest stworzony ten motor nie widzę również przyjemności poruszania się tym sprzętem po autostradach . Ja omijam takie drogi również wszystkie eSki ,czerwone krajówki np. DK1 itd. Wtedy banan wraca na facjatę :D zresztą arthurr może coś więcej powiedzieć w tym temacie Niech żyją szutry ! 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Se wypraszam. Wczoraj jechałem autostradą. 15 minut. Z tego 10 - 140 :D starczy mi na bliżej nieokreślony czas :D

 

Di jazdy ze znajomymi z takimi prędkościami szukaj czegoś innego - choćby Triumpha tigera xr.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
16 godzin temu, Majorka636 napisał:

...Jeżdżę ze znajomymi w różne, dłuższe trasy, czasem zagraniczne. Jeżeli rzeczywiście 120km/h to nie wyobrażam sobie jechać gdzieś dalej, zarówno pod względem czasu jaki mi to zajmie, jak i tego ze moi znajomi jeżdżą szybciej więc po prostu nie nadaze. Optymalnie w długie trasy jezdzimy ok. 140-150km/h. Także jest to mój podstawowy niepokój i właśnie w związku z nim nie jestem przekonana czy ten model to jest to czego szukam. ...

zapytaj Bawarkę o prędkości przelotowe na dłuższych trasach na f800...fajne to były czasy...:default_moto1::default_icon_mrgreen:

przy Twoim wzroście ogarniesz i f800 i f700.

Kwestia długości nóg, a nie wzrostu. Kobiety mają pod tym względem przewagę.

Zawsze pozostaje dobór kanapy, zawieszenia, owiewki, deflektora..

Najlepiej przejedź się jednym i drugim z ustawieniem kanapy pod własne cztery litery.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×