Skocz do zawartości

Recommended Posts

https://www.olx.pl/oferta/bmw-f650-gs-CID5-IDvmPDN.html#c630e7ef37

Udało mi się dowiedzieć, że sprowadzony jest ze Szwajcarii, dopiero co przyjechał do Polski. Według pana który go sprowadził działa w porządku. Dziwi mnie baaaaaardzo niska cena tego motocykla. Cło zapłacone. 

- podgrzewane manetki

- wymieniony tłumik (nie wiedział jakiej firmy)

- przebieg 50k

- silnik się nie tłucze, bendix nie wydaje dźwięków dziwnych - do weryfikacji na miejscu jako, że Pan się nie zna

 

Dostępny tylko do końca tygodnia, bo gość wraca do Szwajcarii do pracy. Myślicie, że warto podjechać ogarnąć co to jest? Nawet z wkładem finansowym mogłoby się opłacić, chyba, że silnik jest kaszaną i wbiję się na minę. Co sądzicie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ty nie czekaj na odpowiedź, ale wsiadaj co tam masz i oglądaj, kupuj ... Za chwilę będzie pozamiatane ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba trochę siedzi na tylnym zawiasie

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No, z przodu też lagi wpuszczone. Mnie się podoba :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zawieszenie mnie bardzo boleć w kieszeń nie będzie, więc nie jest to wielka sprawa raczej

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach



Zawieszenie mnie bardzo boleć w kieszeń nie będzie


Ciebie się tylko tak wydaje

Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No dobra. Jak tył jest martwy to wymiana będzie kosztować połowę wartości tego motocykla. Wątpliwości powoduję, że zaczynam kopać na forum. Teraz znam ryzyko.

Ale głęboko w sercu mam nadzieję, że zawieszenie nie jest martwe.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Aż tak to nie , Jarek ma wszystkie szpeje do naprawy tego motka , jak nie ma to jest to chwilowy stan ... . Z Lubania do Szprotawy to ty pieszo możesz ... . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wiem właśnie. Jadę w środę. Jutro się z gościem ugadam i ogarnę przyczepkę motocyklową, bo wieźć go na boku na zwykłej to bieda będzie

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Zobacz koniecznie jak to odpala - jak grzechocze rozrusznik jak wiadro kulek stalowych to sobie odpuść ... . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Co do wysokości zawieszenia: moze jest specjalnie obniżony, te wpuszczone lagi mogą to sugerować. Zobacz na amor i na długość kości w kiwaczce.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
26 minut temu, xel napisał:

Co do wysokości zawieszenia: moze jest specjalnie obniżony, te wpuszczone lagi mogą to sugerować. Zobacz na amor i na długość kości w kiwaczce.

Kości? Kiwaczce? Które to elementy zawieszenia? Poproszę o translację dla laika
Też żeby się odnieść, potrzebowałbym jakie wartości (zakres) będą świadczyły o tym, że zawieszenie jeszcze jest w porządku. Idę kopać na forum.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Google Twoim przyjacielem ;)

Kości standardowe mają ok 85 mm od środka otworu do środka otworu. Obniżające są dłuższe.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Kupiłem go. Wyszło 7650. Sporo zaryzykowałem, bo będzie przy nim trochę pracy, więc zimę pewnie na remontach spędzę. 

-przebieg spory bo 75k

-dokumenty przetłumaczone, cło opłacone, nie rejestrowany w Polsce

-przednie zawieszenie do regeneracji

-olej, świece do wymiany (moto stało rok nie używane)

-ma ABS na tylnym kole ale nie działa (tutaj pewnie będę pomocy na forum szukał)

-muszę sprawdzić stan sprzęgła jednokierunkowego

-chyba nie działa grzanie prawej manetki, muszę sprawdzić jeszcze raz, a wczoraj nie miałem czasu

Doinwestuję i będzie coś z niego.

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, alucard napisał:

-ma ABS na tylnym kole ale nie działa (tutaj pewnie będę pomocy na forum szukał)

To znaczy, że nie ma ABS'u - już nie musisz szukać ;)

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

 

Nie ma abs, bo system nie działa z powodu awarii czy nie ma, bo jest to jakaś przeróbka. Producent raczej nie montuje systemu, który nie realizuje swojej funkcjonalności

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma abs, bo były wersje bez ;-) kontrolka na desce rozdzielczej jest zawsze, tarczka też, bo służy do mierzenia... Prędkości. Przy kierownicy, na półce, pewnie nie masz wyłącznika ABS, co? Plus jakby miał ABS, to zbiornik kompensacyjny od amortyzatora byś miał wypuszczony na wierzch :-)
Chyba nic nie pokręciłem...

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma czujnika w przednim kole = brak ABS.

Podlicz koszty doprowadzenia tego do normalności, wyczuwam brak okazji w tej ofercie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli wypustki na tylnej feldze i czujnik skierowany na te wypustki to? Myślałem, że to od abs, bo tak samo wygląda to w moim aucie, gdzie wymienialem czujniki abs niedawno 

Zrobię sobie wycenę i powoli zacznę pracować nad nim. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, alucard napisał:

Czyli wypustki na tylnej feldze i czujnik skierowany na te wypustki to? Myślałem, że to od abs, bo tak samo wygląda to w moim aucie, gdzie wymienialem czujniki abs niedawno 

Zrobię sobie wycenę i powoli zacznę pracować nad nim. 

 

2 godziny temu, xel napisał:

... tarczka też, bo służy do mierzenia... Prędkości....

Wytapatalkowane z magicznego pudełka
 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bez złośliwości: jeszcze bym się śmiał, jak się okaże, że przez ten wymieniony tłumik nie przejdzie przeglądu, bo nie ma kata :D

Z innej beczki: Obniżony jest na kościach czy ma amortyzator od zwykłego singla?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie słuchaj ich, oni tylko sieją defetyzm :-D
Dobrze kupiłeś i tyle

Wysłane z mojego E6853 przy użyciu Tapatalka

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Paweł dobrze mówi, bo to mądry człowiek jest.

Ja też mam takiego trupa, obniżonego, bez ABSu, nawet starszego i co? I jeżdżę ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Sabotażyści, wszędzie sabotażyści. Życia nie ułatwiają, ale przynajmniej na ziemię sprowadzić mogą. Dobrze, że chodzę po niej pewnie.

Całe życie w błędzie. Trzeba się mechaniki samochodowej nauczyć.

20 minut temu, xel napisał:

Bez złośliwości: jeszcze bym się śmiał, jak się okaże, że przez ten wymieniony tłumik nie przejdzie przeglądu, bo nie ma kata :D

Z innej beczki: Obniżony jest na kościach czy ma amortyzator od zwykłego singla?

Boję się, że to obniżenie jest wynikiem zużycia amortyzatora. Na forum piszecie, że regeneracji tyłu to koszt 500-1000PLN. Z chęcią zobaczyłbym jakiegoś GS'a ze świeżym zawieszeniem żeby mieć porównanie do tego co mam. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Czyli nie mierzyłeś długości kości/nie pytałeś gościa? A masz tam zbiornik kompensacyjny amortyzatora?

BTW @Jarek, czy to nie regler w tym samym miejscu co u mnie? :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×