Jarek 22 812 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2018 16 minut temu, xel napisał: BTW @Jarek, czy to nie regler w tym samym miejscu co u mnie? U Ciebie to wszystko jest wyjątkowe ... 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alucard 12 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2018 (edytowane) Gościu totalny laik, więc więcej o tym motocyklu się dowiedziałem oglądając i to było jedyne źródło informacji. To co z bratem udało nam się zauważyć uwzglednilem kupując. Niestety specem w mechanice motocyklowej nie jestem, a forum jest na tyle obszerne, że jeszcze nie poznałem wszystkich wątków związanych z Dakarem, sporo rzeczy mogło mi umknąć. Godzinę temu, xel napisał: Czyli nie mierzyłeś długości kości/nie pytałeś gościa? A masz tam zbiornik kompensacyjny amortyzatora? BTW @Jarek, czy to nie regler w tym samym miejscu co u mnie? Nie mierzyłem. Zrobię to jak się za niego zabiorę. Dzięki za przypomnienie, bo wylecialo mi to z głowy. Zbiornika kompensacyjnego nie widziałem, ale nie wiedziałem gdzie szukać i czego, ten wątek mi pomoże. Jego brak świadczy o zmienionym amortyzatorze na amortyzator ze zwykłego GS'a, tak? Wnioskuję z tego co wcześniej wyczytałem Edytowane 30 Sierpień 2018 przez alucard Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
xel 3 490 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2018 Tak, świadczy. Nic, tylko żebyś w takim razie włożył w niego mniej niż 2k na remont tych wszystkich rzeczy I to co wszyscy mówią: jeździć! No, pod warunkiem, że hamulce i opony sprawne poza tym wszystkim, co wymieniłeś Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 975 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2018 Dla ścisłości ... amor może być od Dakara A zbiornik kompensacyjny może być gdzie indziej schowany jeśli fabrycznie nie było abs-u, wtedy powinien być mniej więcej w miejscu pompy abs Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alucard 12 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2018 Hamulce w dobrym stanie, opony pojeżdżą jeszcze sporo. Na dniach albo po urlopie zobaczę jakie są, bo nie pamiętam. Bez wymiany uszczelniaczy i oleju w przednim zawieszeniu raczej nie będę jeździł, bo czuć na zakrętach, że coś jest nie tak, a nie chcę sobie na start krzywdy zrobić ani motocyklowi. Muszę też sprawdzić czy akumulator wystarczy naładować czy wymienić, bo słaby jest. Gościu przez rok go nie ładował i nie odpalał motocykla. Dziwne, że w ogóle go odpalił bez ładowania. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 689 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2018 Bateria to podstawa w tym motku, więc może od razu kup nowy. Unikniesz w ten sposób wielu nieprzyjemnych przygód. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Marcin N 8 741 Zgłoś ten post Napisano 30 Sierpień 2018 Czytam czytam i... niech służy 75 kkm to żaden przebieg dla tych motocykli moj stary miał tyle jak go sprzedawałem, obecny ma 70 i jezdzi świetnie. Wprawdzie też jest na sprzedaż ale to bardziej ze względu na fakt że przydałaby się jakaś zmiana po 8 sezonach jeżdżenia singlami GS niż coś się z nim dzieje. Tak się zastanawiam... czy tylko Vengosh jeździ dłużej ode mnie swoim singlem? taptarapta Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alucard 12 Zgłoś ten post Napisano 30 Wrzesień 2018 Tyle już minęło od zakupu a jakoś nie miałem okazji pojeździć. Ostatnia przejażdżka przed wymianą kilku rzeczy. Szybki remont i znowu będzie na kołach. 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alucard 12 Zgłoś ten post Napisano 1 Październik 2018 Sprzęgło jednokierunkowe w doskonałym stanie. Tak samo jak i bieżnie. Muszę szukać gdzie indziej przyczyny "pyknięć" przy gaszeniu i podczas dłuższego kręcenia rozrusznikiem gdy odpalić nie chce. Btw. Ściągacz sprawdzony, działa dobrze, więc nie będę na pewno zmieniał jego konstrukcji. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alucard 12 Zgłoś ten post Napisano 2 Październik 2018 Mogę podsumować koszty zakupu jaki zrobiłem. Przynajmniej na ten sezon, chyba, że zdecyduję się na regenerację tylnego zawieszenia na zimę. Póki co: Wymiana oleju: Motul 5100 10W40 4T 124,00 zł K&N 38,00 zł Zawieszenie przednie: Motul 15W 56,00 zł Ariete 41x54x11 ARI.047 75,00 zł Świeca zapłonowa: NKG D8EA 15,00 zł Przegląd sprzęgła jednokierunkowego: Uszczelka prawego dekla 53,00 zł Sumarycznie: 361,00 zł Jeszcze dojdzie nowy akumulator Yuasa - 211 zł Oprócz tego jeszcze przegląd, czyszczenie i smarowanie rozrusznika, a także zaprojektowanie i wykonanie ściągacza magneta. To poszło bez kosztów praktycznie. Czyli wymiany kosztowały nie dużo. No chyba, że dodam ten amortyzator (a zapewne go oddam do regeneracji). Tak czy siak, nie wyszedłem źle na zakupie. Więcej krwi mi psuje jego rejestracja, ale to już charakterystyka naszego Wydziału Komunikacji. Szczerze nie polecam i współczuję mieszkańcom okolicy. Jest w porządku. 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alucard 12 Zgłoś ten post Napisano 21 Czerwiec 2019 (edytowane) No i zdemontował się dzisiaj amortyzator. Do regeneracji oddałem do MXProfi w Mirsku. Jak mi zrobią to napiszę jak im poszło. Jak dobrze to robią to z mojej okolicy (Lubań, Jelenia Góra) nie trzeba będzie słać paczek na koniec Polski tak jak chciałem to zrobić. Wczoraj pierwszy raz weszła dłuższa trasa. Prawie 400km. Do Bystrzycy Kłodzkiej i okolic. Polecam tak w ogóle. Zakwasy [!sic] są wszędzie, lol. Edytowane 21 Czerwiec 2019 przez alucard Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jezier 11 573 Zgłoś ten post Napisano 21 Czerwiec 2019 Niezły masz zapas paliwa na czarną godzinę. 600 L może wystarczyć na kilka wycieczek. Ride, eat, sleep, repeat! 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alucard 12 Zgłoś ten post Napisano 21 Czerwiec 2019 po prawej nie zauważyłeś 2x1000L Niestety diesel 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
alucard 12 Zgłoś ten post Napisano 8 Lipiec 2019 Po remoncie zawieszenia tylnego mogę polecić firmę. Jakby ktoś szukał: http://mxprofi.pl/ Skosili mnie 500PLN. Podstawa to 350 ale niestety musieli wymienić tłok. Dają gwarancję na 1 rok. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach