Skocz do zawartości
mario2007

Może ktoś szuka terenówki ...

Recommended Posts

Jacku to ma 17 lat i waży 2,5 tony . Lepiej mieć nowe niż stare zardzewiałe jak mniemam . Na razie rezerwacja , leci kolega z forum .

3 godziny temu, martab99 napisał:

Twój?

Jak chcesz mogę wrzucic na Jeep.org

Jestem na tym forum , napisałem kilka dni temu że mam takie coś do sprzedania to mi jakaś menda usunęła posta - prawdopodobnie administrator mający swój do sprzedania :D , takie gówniane forum ... . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ogłoszenie już nieaktualne? Jaka cena tego byla?

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
21900.- O ile dobrze pamiętam 
Dzięki A to mnie nie stać

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Napisz Mario, bo chyba jesteś kopalnią wiedzy w tych tematach, ale oczywiście kto jeszcze zechce niech się wypowie, czy Fabia 1,2 turbo TSI przy przebiegu 90.000 km ma jeszcze dużo zycia przed sobą? Serwisowana, bo było to w pakiecie. Żadnych przejść ani awarii do  tej pory. Pojeździ jeszcze trochę, czy może coś się zacząć dziać niedługo? 

Edytowane przez JacekJ

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Myślę że jeżeli była uczciwie serwisowana to pożyje . tam trzeba częściej wymieniać olej niż komputer pokazuje , poza tym to typowy pojazd - nie ma niespodzianek . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie ma jednej czy raczej jednoznacznej odpowiedzi ... 30kkm w ruchu ciągłym ( autostradowym ) z prędkością 90 km/h czy ostra jazda miasto na bardzo krótkich odcinkach, korkach i długich przestojach na światłach .... Pomiędzy tym wszystkie opcje pośrednie ...

Serwis olejowy we współczesnych silnikach to nie jedyny problem - same silniki ( tłok, pierścienie, gładzie cylindrowe ... ) nie zużywają się tak szybko jak układy wtryskowe, pdf'y czy milon różnych elementów elektroniki. Sama technika jazdy ma dużo większe znaczenie niż konkretna data wymiany oleju. Taka turbina ... - zatrzymana nagle ( rozgrzana i odcięta od smarowania ) zrobi większe spustoszenie niż "przeciągnięty" serwis olejowy - co też nie jest dobre od razu zaznaczam.

15 minut temu, JacekJ napisał:

No własne była serwisowana wg Skody, czyli olej co 30.000.

Tutaj też pytanie o jakość serwisu i materiały użyte ... ( np. czy olej był zgodny z parametrami,.... )

Taki przykład z ASO BMW - rozmowa 2 mechaników:

- ile wchodzi oleju do tego silnika .... ?

- 3,8l

- a już nalałem 6i5 litra .... a ch.j  niech zostanie ...

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

U kolegi mechanika jetta chyba 2011r stała ostatnio z takim silnikiem ... podobno 90 tyś km i tłoki do wymiany ale czy ten przebieg był faktyczny i jak uzytkowany to nie wiem. Zazwyczaj te silniki miały w miarę dobre opinie.

Z tego co wiem na pewno, to trzeba bardzo uważać na silnik 1.4 tsi o oznaczeniu CAVD bo to dopiero jest niezły śmietnik, tam już przy 60 tyś km był mordor w silniku

 

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

1.4 TSI jest dobrym silnikiem ale pod warunkiem że mamy dobry słuch - jak łańcuch hałasuje przy rozruchu dwie sekundy max to jeździmy , jak trzy to zmieniamy rozrząd i jeździmy następne 100 tysięcy . Rozrządy przed modyfikacją były słabe , po są już ok , nawet VW ma promocję na cenę wymiany w starych modelach - komplet z kołem faz rozrządu kosztuje około 800 pln a kiedyś kosztował trzy koła . Robocizna też nie była jakaś strasznie droga . Oni wiedzą że dali dupy i są łagodni ... . TSI po 2012 ma kompletnie inną budowę , w 2014 już jest powrót do paska zamiast łańcucha , ale turbina z kolei jest kompletem z połową silnika i kosztuje jakiś majątek :D.

Jak nie urok to sraczka , dlatego u mnie megane/scenic III 1.6 16v była jest i będzie hitem sprzedaży - ludzie wiedzą że tam się nic nie dzieje i jak jest ładne auto to znika w trzy dni . Tam też pada koło zmiennych faz rozrządu , ale kosztuje 300 pln i wystarcza na około 100 tysięcy /po zmianach/ czyli optymalnie , jak pasek . To niedoceniany przez miłośników niemco-podobnej motoryzacji pojazd , może nie jest to jakiś szczyt lansu na dzielni :D ale tam nic nie gnije , części kosztują grosze a auto również nie szokuje ceną . Ostatnio sprzedałem ze dwie sztuki z tym silnikiem - jest tylko kłopot z dostępnością pojazdów , nie ze sprzedażą . 

 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Bo to jest jak z seksem, niektórzy wolą po francusku, a przy okazji cenią niemiecką kinematografię :default_laugh:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Samochód jest w rękach jednej osoby od nowości. Jazda miasto i poza, po połowie. Chodzi bardziej nie o ten egzemplarz, tylko czy te silniki mają jakiś znane problemy. W zimie konczy się gwarancja i nie wiadomo, czy zmieniać auto, czy jeszcze pojeździć rok-dwa. To jest trochę dokładniej opisany dylemat. Przebieg pewny, serwis Skody w Lublinie z tego co wiem od kilku osób bez większych zastrzeżeń. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jacku zawsze chodzi o konkretny egzemplarz a nie o "średnią krajową" . Lobby nie dopuszcza do publikacji złych rzeczy o swoich podopiecznych , niektóre silniki bywają kosztowne w naprawach - wystarczy zanalizować ceny silników używanych na Allegro , są drogie czyli te które potrafią się szybko sypać i tanie których nikt nie szuka ... . Przy podobnych pojemnościach rzecz jasna . Jak jest z 1.2 TSI ja się nie wypowiem , jeździ tego bardzo dużo również we flotach i wypożyczalniach aut , myślę że najgorzej z nimi nie jest . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja miałem octavię, pierwszy wypust 3 generacji. Miała silnik 1,4 tsi, dojeździłem do 300000 od nowości i nic tam się nie popsuło. Później miałem przez chwilę następną, też 1,4 tsi tylko już taką przybajerzoną i miała chyba kilka koni więcej. Jak podjeżdżałem pod maca to robiłem furorę wśród przedstawicieli handlowych , też jej nigdy się nic nie stało. Scodillac to bardzo porządne auto i bardzo za nim tęsknię .

Wysłane z mojego moto x4 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pewnie byśmy się zainteresowali jeepem. Choć mam mieszane uczucia co do tej marki.
Na razie to stara crv musi się sprzedać. Potem się pomyśli choć pomysly mamy porąbane ;)

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Marcin N napisał:

 pomysly mamy porąbane ;)

Czy to znaczy że siekiera chodzi Ci po głowie? :default_laugh:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Siekiera? Chodzi? Daj mi numer do swojego dealera

:D

 

taptarapta

 

 

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, Marcin N napisał:

Pewnie byśmy się zainteresowali jeepem. Choć mam mieszane uczucia co do tej marki.
Na razie to stara crv musi się sprzedać. Potem się pomyśli choć pomysly mamy porąbane ;)

taptarapta
 

 CRV gdzieś ogłaszałeś, potrzebne mi coś na zimę do tłuczenia po lesie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 godzinę temu, ZWIERZ napisał:

 CRV gdzieś ogłaszałeś, potrzebne mi coś na zimę do tłuczenia po lesie.

Przecież to kosciołowy suv, to jak do tłuczenia po lesie :default_cafe2:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

×