Skocz do zawartości
siwylok

Ustawienie i części do gaźnika

Recommended Posts

Hejka

W swoim Funduro walcze od poczatku z ze sporym spalaniem i szarpaniem na obrotach ponizej 4k.

Czarne swiece jasno mowily ze jest nie spalona mieszanka. Zmieniałem świece, fajki i zaplon raczej jest ok.

Gaznik wyciagalem 2 razy i niewiele w nim widzialem ale za drugim razem pozmienialem wszystkie oringi bo ewidentnie cos gdzie przeciekalo. (bylo mokro na wlocie jak wyciagalem)

Teraz juz jest "prawie" ok. Juz nie szarpie, spalanie jeszcze nie wiem ale charakterystyka pracy mi sie nie podoba.

Zanalazlem w gazniku iglice DynaJet wiec mysle ze motorek byl "tuningowany" i stad takie zachowanie.

Chcailbym zmienic na oryginalne iglice ale nie wiem gdzie mona takie zdobyc ? Chyba ze ktos ma jakies niepotrzebne czesci zapasowe w garazu ?

 

Edytowane przez siwylok

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dzieki za namiar.

Przeleciałem watek i widać ze gaźniki to delikatna maszyneria.

Jako ze u mnie raczej dobrze chodzi to chicialem jeszcze sprobowac zmienic iglice. Ta moja DynoJet jest innego ksztaltu niz oryginal - wezsza.

Jedyną opcje która znalazłem po lekturze wątku to zestaw Keyster'a K-1345BK za 135zl/szt. w Larsson'ie a to sporo za duzo aby tylko sprawdzic co sie zmieni po zmianie iglic.

Chyba ze ktoś wie jak dopasować sama iglice.

Reszta sprawdzona i ustawiona jak producent nakazał wiec nie ma sensu kombinować.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×