siwylok 0 Zgłoś ten post Napisano 3 Październik 2018 (edytowane) Hejka W swoim Funduro walcze od poczatku z ze sporym spalaniem i szarpaniem na obrotach ponizej 4k. Czarne swiece jasno mowily ze jest nie spalona mieszanka. Zmieniałem świece, fajki i zaplon raczej jest ok. Gaznik wyciagalem 2 razy i niewiele w nim widzialem ale za drugim razem pozmienialem wszystkie oringi bo ewidentnie cos gdzie przeciekalo. (bylo mokro na wlocie jak wyciagalem) Teraz juz jest "prawie" ok. Juz nie szarpie, spalanie jeszcze nie wiem ale charakterystyka pracy mi sie nie podoba. Zanalazlem w gazniku iglice DynaJet wiec mysle ze motorek byl "tuningowany" i stad takie zachowanie. Chcailbym zmienic na oryginalne iglice ale nie wiem gdzie mona takie zdobyc ? Chyba ze ktos ma jakies niepotrzebne czesci zapasowe w garazu ? Edytowane 3 Październik 2018 przez siwylok Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Slimak 295 Zgłoś ten post Napisano 3 Październik 2018 Gdzieś w czeluściach forum jest temat o serwisie gaźnika.http://f650gs.pl/topic/2129-serwis-gaźnika/?tab=comments#comment-38651Poczytaj bo to wspaniała lektura ;-) Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
siwylok 0 Zgłoś ten post Napisano 3 Październik 2018 Dzieki za namiar. Przeleciałem watek i widać ze gaźniki to delikatna maszyneria. Jako ze u mnie raczej dobrze chodzi to chicialem jeszcze sprobowac zmienic iglice. Ta moja DynoJet jest innego ksztaltu niz oryginal - wezsza. Jedyną opcje która znalazłem po lekturze wątku to zestaw Keyster'a K-1345BK za 135zl/szt. w Larsson'ie a to sporo za duzo aby tylko sprawdzic co sie zmieni po zmianie iglic. Chyba ze ktoś wie jak dopasować sama iglice. Reszta sprawdzona i ustawiona jak producent nakazał wiec nie ma sensu kombinować. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach