mpowerek 4 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2018 (edytowane) 2 godziny temu, bom napisał: Hej, tez kupilem swoją jako swój pierwszy moto, w ciemno i jestem do dzis zadowolony z tego motka, jest genialny choć równie sędziwy jak twój, nie mysle o zmianie, ten model jest super, a teraz po wymianie opon na nowe jezdzi sie jeszcze fajniej. Jesli masz stare gumy moja rada może byc wlasnie taka - kup nowe opony (ja niepotrzebnie zwlekalem caly rok) Po zimie. Jakiej firmy kupowałeś i ile cię to wyszło jeśli mogę wiedziec? Edytowane 17 Październik 2018 przez mpowerek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
bom 148 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2018 Kupilem Tkc70 continental świeżutkie 2018r, nie twierdze że są najlepsze i idealne, ale jak dla mnie super, po zalożeniu moto prowadzi sie calkiem inaczej niż na starych - połyka zakrety, pozatym głównie poruszam sie po asfalcie i czasem wjade w jakąś szutrową drogę czyli jak podają bardziej asfalt niz teren. tu gdzies na forum w dziale opony tez ludzie dobrze je oceniają. cena ...hmm...... za luksus trzeba płacić. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
manioora 1 754 Zgłoś ten post Napisano 17 Październik 2018 Witaj!! Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Mario 6na9 6 755 Zgłoś ten post Napisano 18 Październik 2018 Cześć. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 17 Listopad 2018 (edytowane) Hej kolego , pozwolę sobie dołożyć swoje 3gr. w temacie opon metzeler- laser prz. i MeZ coś tam tył -zajebiste były, nawet jak już były na limicie to na Chabówce ''prawie''zamykałem je i trzymanie na 5 niestety skończyły się i zmieniłem na dunlop arrowmax -przód i tył komplet takie ładne były ,no i markowe(niby) ale nie da się tym jeździć kilka razy zdażyło się że łapią uślizgi co skutecznie leczy z dynamicznej jazdy, kiedyś szybki przelot trasą ok.450 km zrobił opone tylną na kwadrat(starło połowe bieżnika ) ,na przedniej bieżnik poząbkowany w tej chwili ok12 000km przebiegu( jeżdżę raczej turystycznie -co nie znaczy że nie lubie chabówki ;-) )nie określam duży czy mało sam sobie odpowiedz, w każdym razie nie polecam dunlop-a (ps były nowe nie jakieś leżaki iluśtamletnie) co wybrać - hmm poczytaj na forum są wątki zależy gdzie/jak jeździsz 100% on czy troche off też LWG Edytowane 17 Listopad 2018 przez PEDROF650ST Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mpowerek 4 Zgłoś ten post Napisano 3 Grudzień 2018 A jak jest u was z spalaniem? Bo liczę sobie już tak po sezonie i wychodzi mi około 6l / 100km, czasami lubię sobie dobrze przyspieszyć a prędkość przelotowa u mnie w granicach 100-120km /h i wydaje mi się że to dużo. Jak by nie patrzeć kupiłem Moto pod koniec sezonu więc nie zdążyłem zrobić nim konkretnej trasy i większość przejeździłem w około komina czyt. okolice miejsca zamieszkania. Ale żeby 6l? Wypowie się ktoś? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 688 Zgłoś ten post Napisano 3 Grudzień 2018 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Radecki 37 Zgłoś ten post Napisano 3 Grudzień 2018 1 godzinę temu, mpowerek napisał: A jak jest u was z spalaniem? Bo liczę sobie już tak po sezonie i wychodzi mi około 6l / 100km, czasami lubię sobie dobrze przyspieszyć a prędkość przelotowa u mnie w granicach 100-120km /h i wydaje mi się że to dużo. Jak by nie patrzeć kupiłem Moto pod koniec sezonu więc nie zdążyłem zrobić nim konkretnej trasy i większość przejeździłem w około komina czyt. okolice miejsca zamieszkania. Ale żeby 6l? Wypowie się ktoś? Z pierwszej połowy sezonu po serwisie i czyszczeniu gaźników u mechanika - 5,5 l - wydawało mi się trochę dużo jak na mój dziadkowy styl jazdy, świece były dosyć ciemne. Na własną rękę opuściłem iglice w gaźnikach bo były max podniesione, po czym spalanie od razu spadło poniżej 4,5 litra. Z ostatniej trasy 300 km na zlot spalanie około 4,2. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 3 Grudzień 2018 U mnie 4,5 - 5 l zależnie od stylu jazdy, czasem 6l. Na początku przygody było nawet 4,2 l, ale grzebałem w gaźnikach (dodatkowa dziurka na podciśnieniu) i zmieniłem zębatkę z przodu o 1 ząb w dół. Jazda na krótkich dystansach (nie rozgrzany silnik) podnosi średnią spalania. Myślę że u Ciebie do sprawdzenia zapłon, pozycja iglicy, poziom paliwa w gaźniku, filtr powietrza. No i eco-driving. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mpowerek 4 Zgłoś ten post Napisano 3 Grudzień 2018 (edytowane) 1 godzinę temu, Tomek Sz napisał: U mnie 4,5 - 5 l zależnie od stylu jazdy, czasem 6l. Na początku przygody było nawet 4,2 l, ale grzebałem w gaźnikach (dodatkowa dziurka na podciśnieniu) i zmieniłem zębatkę z przodu o 1 ząb w dół. Jazda na krótkich dystansach (nie rozgrzany silnik) podnosi średnią spalania. Myślę że u Ciebie do sprawdzenia zapłon, pozycja iglicy, poziom paliwa w gaźniku, filtr powietrza. No i eco-driving. Mi pełen bak do włączenia rezerwy starcza na około 250km co według mnie daje duże spalanie. Chyba sprawdzę tą iglicę w gaźniku. Po obniżeniu jej moc nie spadnie? Myślę że i tak powinienem zacząć najpierw od świecy żeby zobaczyć czy mieszanka nie jest za bogata. W każdym razie dam znać. Co dokładnie sprawdzić przy tym zapłonie? Jeżeli motocykl pracuje bardzo dobrze, odpala również to może być to wina źle ustawionego zapłonu? A że się pozwolę dopytać. Koledzy wyżej mówią o F650 GS czy F650. W zwykłej F-ce podobno spalanie jest wyższe. Edytowane 3 Grudzień 2018 przez mpowerek Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Tomek Sz 50 Zgłoś ten post Napisano 3 Grudzień 2018 (edytowane) Jeżeli robisz 250km na 12 l (pełen bak minus rezerwa), to pali Ci 4,8 l. Najpierw zacznij od świecy, ale zauważ, że prawidłowy obraz spalania będziesz miał po dłuższej trasie, przy nagrzanym silniku i wygrzanej świecy. W tych temperaturach i przy bujaniu wokół komina możesz świecy nie wygrzać. Obniżenie iglicy nie koniecznie obniży moc, jeżeli poprawisz tym skład mieszanki ( ze zbyt bogatej), może być lepiej. Zapłonu się nie ustawia. Chodziło mi raczej o sprawdzenie czy obie świece pracują i czy nie ma przebić na kablach. Ja jeżdżę na F 650 ST, czyli tak jak Twój na gaźnikach. Gieesy mają wtrysk. Uzupełniając- u mnie do tej rezerwy jest 12 litrów, może być u Ciebie 15? Edytowane 3 Grudzień 2018 przez Tomek Sz Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PEDROF650ST 23 Zgłoś ten post Napisano 6 Grudzień 2018 ja w f 650 st jak mam pod korek to normalnie robię 350 km i zostaje jeszcze 2,5l rezerwy(wiem bo kiedyś zdjąłem zbiornik ,wylałem paliwko i zmierzyłem dla ''pewności'') najwięcej 390km ale to ryzyko w końcu pchać te 190-parę kg pod dystrybutor to nic przyjemnego. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
mpowerek 4 Zgłoś ten post Napisano 7 Grudzień 2018 F650 ma łącznie 17.5l a rezerwy chyba 2.5 z tego co wiem. Będę przy nim grzebał bo serio wydaje mi się że dużo pali. A wszystko okaże się w przyszły sezon bo planuje wyjazdy w dalsze trasy. Swoją drogą gdzie szukacie zlotów motocyklowych? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 7 Grudzień 2018 36 minut temu, mpowerek napisał: \Swoją drogą gdzie szukacie zlotów motocyklowych? Gdzieś tutaj: http://f650gs.pl/forum/22-nasze-zloty/ 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Karson 1 011 Zgłoś ten post Napisano 10 Grudzień 2018 Witaj. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach