Skocz do zawartości

Recommended Posts

 

QSkM-GptO98ZbRK-zRxappEf2gImrseIRVaEjBI3

Długo się grzebali z oficjalną prezentacją.

Co sądzicie o tym?

Bo felgi to od razu na złoto trzeba prysnąć.:D

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nawet go na pustynię nie zanieśli tylko w photoshopie wkleili.

  • Like 2
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

W tym samym czasie odbyła się też premiera KTM 790 Adv, więc siłą rzeczy porównuję go do pomarańczy. No i muszę powiedzieć, że KTMy zrobiły na mnie dużo lepsze wrażenie. Oczywiście to kwestia gustu, ale... Wydaje mi się że w/w są dużo bardziej uniwersalnymi maszynami. Tenerka odgrzewa kotlet pod nazwą "dakar" i pochodne...

W tej chwili gdybym miał się decydować do jednak KTM:default_ph34r:

Edytowane przez Piotreo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mówią, że tenerka kosztować będzie 10tys Euro a KTM 13,5 tys Euro

Zobaczymy jak będą jeździć w terenie. Mi się coś widzi, że tenere ma bardzo wysoko umieszczony silnik i bak, co może działać na niekorzyść w terenie.

Pożyjemy - zobaczymy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Wygląda fajnie, ciekawe jest to, że ma w sumie podobne parametry jak wyprodukowane 10 lat temu BMW F800 GS :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Najważniejsze że obydwa mają "Koppel" na odpowiednim poziomie :)

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Yamaha ma przewagę 'nee'.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ja ja ales gut

Yamaha ma przewagę 'nee'.


Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na facebookowej stronie Adventure Attack zamieszczono informację o planowanych cenach KTM 790 Adventure i Adventure R dla rynków hiszpańskiego i brytyjskiego. W reszcie Europy mają być zbliżone, z drobnymi korektami wynikającymi ze stawek podatkowych w różnych krajach.

W Hiszpanii standardowa wersja motocykla ma kosztować 12399 euro (ok. 53000 zł), a wersja R 13299 euro, czyli ok. 57000 zł. W Wielkiej Brytanii ma to być odpowiednio 11099 i 11999 funtów, w przeliczeniu kilkaset zł drożej niż w Hiszpanii. Podobnych cen oczekujemy więc również w Polsce. Jak widać, tanio nie będzie, co nieco ułatwi zadanie Tenere 700, która pomimo słabszych osiągów, powinna być o dobre 10 tysięcy zł tańsza.

No to pozamiatane ... . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pozamiatane z czym?

To będą zupełnie inne motocykle, różnić się będą przede wszystkim wagą, mocą, zawieszeniem, więc jak mniemam Yamaha nie ma z czym podskoczyć, bo co to jest te 10 tyś zł względem możliwości. Wiadomo że każdy znajdzie coś dla siebie i Yamahę ktoś na pewno kupi. Pozostanie jeszcze pytanie, kiedy w końcu ta Yamaha ma wyjść do sprzedaży. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gdzieś słyszałem że w sprzedaży będzie pod koniec przyszłego roku. A zanim u nas się pokaże to już pewnie 850 GS będzie po lifcie.:D Czas leci.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
37 minut temu, dakarowy napisał:

Pozostanie jeszcze pytanie, kiedy w końcu ta Yamaha ma wyjść do sprzedaży. 

Spokojnie, @Seb poczeka, później przymierzy....  :default_laugh:

Edytowane przez Pszemo
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Pozamiatane z ceną KTM-a . Liczyłem że mądrzej podejdą do cennika - niestety jak widać budowa marki premium opiera się również na cenach . 53000 za wersję podstawową to kupa forsy , dobre 11000 więcej niż za 790 Duke-a - pytanie co za tym stoi , różnice w zawieszeniu i inny zbiornik paliwa za słoną dopłatą . To bedzie zapewne świetny motocykl , tylko nie mam pojęcia czemu taki drogi - ktoś pamięta różnicę pomiedzy f800R a f800GS w podstawie ? to nawet nie była połowa kwoty założonej w pomarańczy . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, mario2007 napisał:

Pozamiatane z ceną KTM-a . Liczyłem że mądrzej podejdą do cennika - niestety jak widać budowa marki premium opiera się również na cenach . 53000 za wersję podstawową to kupa forsy , dobre 11000 więcej niż za 790 Duke-a - pytanie co za tym stoi , różnice w zawieszeniu i inny zbiornik paliwa za słoną dopłatą . To bedzie zapewne świetny motocykl , tylko nie mam pojęcia czemu taki drogi - ktoś pamięta różnicę pomiedzy f800R a f800GS w podstawie ? to nawet nie była połowa kwoty założonej w pomarańczy . 

Eeee przesadzasz trochę, za 50 tyś nic ciekawego w segmencie nie kupisz bo ceny są takie: 

- F850GS - 50000 - cennik

- Triumph Tiger 800 XCX 53400 - Cennik

- Honda CRF 1000L - 51200 - Cennik

- Suzuki V-Strom 1000 XT 51000 - Cennik


Ciężko też porównać T7 do 790, to jak jakby porównać Impreze do Libero 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Paweł nie wiem jak inne motocykle, ale bardzo optymistycznie podszedłeś do 850GS, w tej cenie tym motocyklem nie da si wyjechać z salonu, trzeba dokupić do niego minimalny niezbędny sprzęt, a wtedy ceny zaczynają się od.... 55 do 60 tyś zł :default_icon_razz:

To tak jak z dokupowaniem dywaników w nowym aucie, albo plastikowymi nadkolami :default_laugh:

Edytowane przez dakarowy

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Paweł nie wiem jak inne motocykle, ale bardzo optymistycznie podszedłeś do 850GS, w tej cenie tym motocyklem nie da si wyjechać z salonu, trzeba dokupić do niego minimalny niezbędny sprzęt, a wtedy ceny zaczynają się od.... 55 do 60 tyś zł :default_icon_razz:

To tak jak z dokupowaniem dywaników w nowym aucie, albo plastikowymi nadkolami :default_laugh:

Aj noł, aj noł, bat sam widzisz co jest napisane na stronie a na czymś się musiałem oprzeć.  Triumph podaje cenę motocykla gotowego do jazdy i jeśli chodzi o  wyposażenie standardowe to wygrywa z konkurencją. . Zdaje sobie sprawę że za beemkę cza dać z 60 żeby to miało ręce i nogi. Nie wiem jak z Suzuki i hołda  ale może Moto Troter się wypowie jako praktyk w temacie 

 

I

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Honda jest goła w ryj , MT nic nie kupił w salonie bo oryginały są w cenie złota :D , wszystko w internecie . Suzuki myśli podobnie , BMW również . To się opłaca jak bierzesz w leasing motocykl bo rata większa o 100-200 pln nie robi jakiejś różnicy , kupując jako "osoba fizyczna" liczysz każdy grosz i wydanie 10-12 klocków na ori kufry gmole osłony szyby i inne duperele trochę przeraża przy kasie . W KTM-ie chociaż budzik  jest w standardzie a moduł BT kosztuje 500 a nie jak w beemce "kup pan pakiet" . I tak wybierając wszystkie pakiety do F850GS  lądujemy w kwocie 72900 pln bez kufrów ... :default_icon_beer:...

Macie trochę racji - goły to KTM nie jest , trochę elektroniki ma , nawet więcej niż trochę / lampa led , ABS na winkle , przeróżne tryby jazdy itp itd /  a konkurencja wiecej nie daje . Daje złote felgi - tu KTM odstaje :D... .

Swoją drogą zintegrowanie zbiornika paliwa z osłonami aerodynamicznymi nóg to dość nowatorski pomysł :D .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dobra, dobra ale w porównaniu do T7 dostajewz motocykl zajebiscie zajebisty, z nowym silnikiem, wp i elektronika o jakiej konkurencja może śnić. Yama to taki trochę budget.
W sumie jakoś mnie to nie dziwi bo w poprzedniej generacji było tak samo, na pierwszy rzut oka każdy chciał xtz mieć.

Wysłane z Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Podobno w Yamasze największym problemem będzie waga i z tego właśnie powodu nie może być ona brana do porównania z tym KTMem.

Reszta i tak wyjdzie w praniu, zawsze znajdzie się fanatyk, który to kupi, tak jak na BMW są klienci których wcale te drobne różnice cenowe nie interesują.

Ogólnie od jakiegoś czasu jest moda żeby mieć KTMa jakiegokolwiek mimo że się go praktycznie nie będzie wykorzystywało w sposób do jakiego teoretycznie jest przygotowany. Nikła procent właścicieli będzie nim jeździło tam gdzie teoretycznie zakładał producent. Najlepiej będzie to i tak wyglądało tylko w filmikach reklamowych. Najważniejsze że jest wybór i każdy coś dla siebie może znaleźć. 

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Mądrego to czasem warto posłuchać :D . 

Kiedyś była moda na rowery KTM - nie wiem z czego wynikała poza marketingową /niezłą z reszta../ papką . Rower jak rower , może trochę cięższy od innych :D ale Włoszczowska na tym /prawie na tym.../ jeździła .  

Silnik jest kapitalny , zapewne trochę mu zmienili nastawy w porównaniu z golasem ale myślę że i tak będzie to rewelacja w tej klasie motocykli . Waga zrobi swoje i to będzie zapier... . 

Edytowane przez mario2007

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, mario2007 napisał:

Honda jest goła w ryj , MT nic nie kupił w salonie bo oryginały są w cenie złota :D , wszystko w internecie . Suzuki myśli podobnie , BMW również . To się opłaca jak bierzesz w leasing motocykl bo rata większa o 100-200 pln nie robi jakiejś różnicy , kupując jako "osoba fizyczna" liczysz każdy grosz i wydanie 10-12 klocków na ori kufry gmole osłony szyby i inne duperele trochę przeraża przy kasie . W KTM-ie chociaż budzik  jest w standardzie a moduł BT kosztuje 500 a nie jak w beemce "kup pan pakiet" . I tak wybierając wszystkie pakiety do F850GS  lądujemy w kwocie 72900 pln bez kufrów ... :default_icon_beer:...

Macie trochę racji - goły to KTM nie jest , trochę elektroniki ma , nawet więcej niż trochę / lampa led , ABS na winkle , przeróżne tryby jazdy itp itd /  a konkurencja wiecej nie daje . Daje złote felgi - tu KTM odstaje :D... .

Swoją drogą zintegrowanie zbiornika paliwa z osłonami aerodynamicznymi nóg to dość nowatorski pomysł :D .

Co do tego Honda goła czy nie to zależy od punktu widzenia. Moim zdaniem taka bardzo goła nie jest. Oryginalne dokupiłem: podstawkę centralną i podnóżki pasażera "komfort", bo pasażer sobie zażyczył. Reszta jest akcesoryjna firm trzecich, bo Honda oszalała na punkcie ceny akcesoriów, a i nie są one wysokich lotów. Tak jakby tego w ogóle nie chcieli sprzedawać. Takie gmole polskie Heed powalają całą konkurencję na łopatki. Suzuki ceny miało normalne ale czasem akcesoria firm trzecich były po prostu tańsze i ciekawsze.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Yamaha Tenere 700 z założenia miała wypełnić lukę pomiędzy Tenere 660 a Super Tenere 1200. Kiedy rozmawiam z użytkownikami małej Teresy to nowy model budzi duże zainteresowanie. Czekają na coś z większą mocą,  przyzwoitą wagą,dobrym zawieszeniem w teren, rozsadną ceną i przede wszystkim niezawodnością jaką daje im 660tka szczególnie w dalszych trasach. Nikt szczególnie nie wspomina o tym by ten motocykl był naszprycowany przesadnie elektroniką i innych bajerach. Czy spełnią się ich marzenia zobaczymy.

Osobiście myślę, że dziś jest całkiem spora niedoceniona grupa odbiorców (nie tylko w Polsce) którzy cenią sobie nie tyle suche parametry, osiągi, elektoniczne bajery,wyświetlacze itp. a bardziej trwałość, niezawodność i względnie prostą konstrukcję produktów ( w tym motocykli) No i może dlatego szyby w moim aucie są dalej na korbę. :default_icon_beer1:

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

@dakarowy, już dwa razy użyłeś argumentu wagi (dla mnie bardzo istotnego), tymczasem przytoczona wyżej tabelka wskazuje dokładnie tą samą wagę. Masz jakieś inne dane na których się opierasz?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×