Skocz do zawartości
Greg001

YAMAHA TENERE 700

Recommended Posts

Czasy gdy w salonie najtańsze BMW w pojemności powyżej 600 kosztowało ponizej 30k dawno i bezpowrotnie minęły.

DL czy trampek kosztowały wtedy poniżej 24k

To były czasy

taptarapta

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dlaczego nigdy nie kupię F800GS :) ?

 

 

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Gość potrafi jeździć, to fakt ;)

Dlatego obejrzę w domu, a raczej posłucham co wymyślił :default_icon_e_biggrin:

Porównanie tych dwóch, w tych warunkach, to i tak chybiony pomysł wg mnie, one przecież chodzą w innej lidze wagowej, no ale jak się chce, to można wszystko :default_icon_mrgreen:

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Ma 800-te to ma moralne prawo do narzekania, już nie mogę się doczekać jak się przejadę tą Tenerą, od samego początku podobał mi się ten motocykl.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia ‎23‎.‎12‎.‎2019 o 11:16, dakarowy napisał:

one przecież chodzą w innej lidze wagowej

i właśnie o to chodzi :) , a generalnie ich przeznaczenie jest takie same 

Posadziłem tylko na tym dupę na targach bo innej okazji nie miałem no i na pierwszy rzut dupy to super pod względem wszelkiej ergonomii , kanapa wydaje się być wąska, ale jak dla mnie jest całkowicie ok, poza tym to co mi się podoba to w pełni regulowane obydwa zawiasy i zminimalizowana elektronika.

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

ekhm... a mnie tu nazywali wagowym ortodoksem... a tu różnica 10 kg..

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Od F800GS to  znam jedną maszynę nawet cięższą która lepiej jeździ w terenie ;)

Seryjne opony T7 - do kosza jak dla mnie, przynajmniej te same kapcie w CRF1000 są do du**. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Godzinę temu, arthurr napisał:

ekhm... a mnie tu nazywali wagowym ortodoksem... a tu różnica 10 kg..

To chyba jak 700ta zalana pod korek a 800 bez płynów?

Mimo wszystko, wszystko powyżej 150kg w terenie jest dla moich umiejętności po prostu za ciężkie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No właśnie nie. Zalany GS 214, a tu piszą że tenera 205. Suchy GS 189..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

A to jest waga z ABSem, handbarami, gmolami, płytami etc? Ciekawi mnie trochę, którą wersję producenci biorą za "bazę". Czy w obu podają wagę gołego, którego nikt nie kupi i tak?

Wytapatalkowane z magicznego pudełka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, xel napisał:

Czy w obu podają wagę gołego, którego nikt nie kupi i tak?

Dokładnie tak. Do każdego i tak swoje dokrecisz, więc dla porównań trzeba przyjąć katalogowe "suche" lub "gotowe do jazdy"

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Porównanie starego z nowym. Myślę, że Yamaha na tym modelu dobrze zarobi. Motek podoba mi się :default_slina:

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
20 godzin temu, arthurr napisał:

ekhm... a mnie tu nazywali wagowym ortodoksem... a tu różnica 10 kg..

siadając na T7 nie miałem pojęcia o wadze motka, po prostu wydaje mi się dość lekki w porównaniu z F800, jeśli to różnica tylko 10 kg to może to kwestia wyważenia, może czegoś tam ... nie mam żadnego porównania odnośnie jazdy bo nie miałem jeszcze okazji się tym przewieźć .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Miałem chwilę i obejrzałem ten film. Same ochy i achy... Ale też dowód na to że suche dane to tylko baza do porównania, jeśli to rzeczywiście jest tak fajne to... trzeba po prostu przekonać się na własnej skórze a już za 10 lat może nawet kupić :D

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

No ma też trochę wad, jak brak oplotu przewodów hamulcowych czy korek do baku zamiast klapki, wątpię żeby tam się dało tankbaga zainstalować a na pewno nie na szybko-złączu.  Wolałbym też bez dętki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
8 minut temu, artex napisał:

No ma też trochę wad, jak brak oplotu przewodów hamulcowych czy korek do baku zamiast klapki, wątpię żeby tam się dało tankbaga zainstalować a na pewno nie na szybko-złączu.  Wolałbym też bez dętki.

Może by tak poprosić pana o pomoc w projektowaniu motocykla? Samochód idealny już zrobił ;)

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
51 minut temu, artex napisał:

No ma też trochę wad, jak brak oplotu przewodów hamulcowych czy korek do baku zamiast klapki, wątpię żeby tam się dało tankbaga zainstalować a na pewno nie na szybko-złączu.  Wolałbym też bez dętki.

Tankbagów nie lubię (przeszkadzają w jeździe na stojąco), bezdętki... nie, bo dość często upuszczam powietrze, oplot - nie wiem czy potrzebny, nie jeździłem tym motocyklem, nie wiem jak hamuje na tym co ma. Ale to ja, post ma na celu jedynie wskazanie, że co dla jednych jest wadą, dla innych może być zaletą lub rzeczą nieistotną. Tak czy inaczej - ja jeszcze opinii nie mam, może się jej dorobię jak uda się spróbować T7..

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Trochę się pofochujesz i ci przejdzie ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Nie da się stworzyć jednego motocykla idealnego dla każdego, ale dla każdego da się stworzyć idealny motocykl!

To zdanie z artykułu o modelach Husqvarny ... Pewnie i tak w każdym z opisanych modeli znajdą się tacy co by chcieli coś inaczej ... To nawet fajne, że jesteśmy różni z różnym spojrzeniem i potrzebami ...

https://www.scigacz.pl/Husqvarna,Enduro,2020,wybierz,motocykl,idealny,dla,siebie,,TEST,35669.html

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Nie da się stworzyć jednego motocykla idealnego dla każdego, ale dla każdego da się stworzyć idealny motocykl!
To zdanie z artykułu o modelach Husqvarny ... Pewnie i tak w każdym z opisanych modeli znajdą się tacy co by chcieli coś inaczej ... To nawet fajne, że jesteśmy różni z różnym spojrzeniem i potrzebami ...
https://www.scigacz.pl/Husqvarna,Enduro,2020,wybierz,motocykl,idealny,dla,siebie,,TEST,35669.html
No fakt.. racja, każdy znajdzie coś dla siebie
cbcb5486287d4017edb933eaac025a0b.jpg

Wysłane z mojego SM-J730F przy użyciu Tapatalka

  • Like 7

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

T7 w nowej odsłonie na 2022FB_IMG_1644938688089.jpg.559cfe3505c23d45851318acccf024aa.jpg

 

Nowa Yamaha Ténéré 700 World Raid:

 

- 23-litrowy, zamocowany po bokach podwójny zbiornik paliwa

- 2-częściowa kanapa inspirowana konstrukcją Flat Rally

- 5-calowy, kolorowy wyświetlacz TFT z łącznością mobilną

- 3-trybowy, przełączalny układ ABS

- Przedni widelec KYB o średnicy lag 43 mm i doskonałej specyfikacji, skok 230 mm

- Regulowany amortyzator skrętu Öhlins

- Aluminiowy, tylny amortyzator typu piggyback, dłuższy skok wynoszący 220 mm

- Silnik EURO 5, CP2 o wysokim momencie obrotowym

- Nowo zaprojektowana komora filtra powietrza

 

Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

hurra!!! Dwa tankbagi można zamontować!! :D:default_blink:

  • Like 4

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach



Wysłane z mojego SM-G780F przy użyciu Tapatalka

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×