Skocz do zawartości

Recommended Posts

Cześć, 

Moje GS jest trochę chorowite. Coś mu się dzieje z całą deską rozdzielczą, wszystko zaczyna szwankować. Raz się to objawia przy samym odpaleniu silnika, raz przy zapięciu biegu, a nieraz nie dzieje mu się nic i działa przez jakiś czas normalnie. 

Zamieszczam URL do filmiku obrazujący całą dolegliwość, może ktoś miał z czymś takim do czynienia? Niestety mam zerowe doświadczenie i nie bardzo wiem jak to ugryźć. Zegary do wymiany, a może coś innego...? Ale chyba motor się w nocy nie spali? :default_icon_neutral:

Widział ktoś już coś takiego? 

Film: 

 

Co o tym sądzicie?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Dawno nic nie było o kabelkach przy główce ramy ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Hej, dzięki za odpowiedź. Oby tylko to było takie proste. A które to dokładnie kabelki? Co z nimi może być nie tak, że tak się kiełbasi z deską rozdzielczą? Wybaczcie zielony jestem, ale bardzo chętnie chciałbym się nauczyć tego moto i ogólnie. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Na początek to psiknąłbym w kostkę jakimś kontaktem do połączeń elektrycznych. Jak to nic nie da, to niestety trzeba zajrzeć w te nieszczęsne przewody oraz popatrzeć na płytki deski rozdzielczej, pod kątem uszkodzeń połączeń lutowanych. 

Jest zabawy, ale do wiosny jeszcze trochę czasu zostało :D

Edytowane przez Pszemo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
3 godziny temu, Pszemo napisał:

Na początek to psiknąłbym w kostkę jakimś kontaktem do połączeń elektrycznych. Jak to nic nie da, to niestety trzeba zajrzeć w te nieszczęsne przewody oraz popatrzeć na płytki deski rozdzielczej, pod kątem uszkodzeń połączeń lutowanych. 

Jest zabawy, ale do wiosny jeszcze trochę czasu zostało :D

Tak, wiem, zabawy, ale ja nawet nie wiem gdzie ta wspomniana kostka. Długa droga przede mna. Zwyklem siedzieć w informatyce, ale to to jest zupełnie inna bajka. Nawet się boję tego rozkręcać poza głównymi plastikami :O Pomóż jakoś bracie, jak się za to zabrać, gdzie co rozkręcić, jaka kostkę dorwać. Stawiam stronę www za pomoc jak ktos se domenę kupi :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

O kurde... właśnie nabyłem 2 domeny ... :default_blink: Ja to mam pecha :default_hammerpc:  :D

  • Like 1
  • Haha 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Teraz, Jarek napisał:

O kurde... właśnie nabyłem 2 domeny ... :default_blink: Ja to mam pecha :default_hammerpc:  :D

Polemizował bym w takim razie kto dzisiaj miał pecha. Tak w ogóle, już na wstępie to chciałbym docenić Twój awatar bo jest bardzo ambitny. 

Nie tak żeby mi się spieszyło, ale trochę się boję że do wiosny się z tym nie wyrobię. 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Po pierwsze primo: odpalasz motek i patrzysz na cyferblat i kręcisz kierą powolutku od końca do końca i dokładnie obserwujesz co się dzieje. Czy jest jakaś zmiana prawidłowość ...

Po drugie primo: możesz zacząć od wejścia kabli do licznika - czyli od czachy - to miejsce gdzie jest przedni reflektor ;) Podobnie jak w przypadku kręcenia kierą powolutku, delikatnie i selektywnie dotykasz kabli, złączek przesuwając, gmerając nimi od licznika  do główki ramy patrząc cały czas na licznik czy coś się zmienia - jeżeli tak to należy zaobserwować, zapamiętać co i gdzie ... Wtedy należy nam pilnie donieść o takim spostrzeżeniu ... wtedy przyjdzie @Pszemo i powie gdzie i czym psikać :default_tongue:

Jak nic się nie stanie to też możesz się tutaj poskarżyć ;)

EDIT: aleś nawalił tagów :default_icon_eek: Myślisz, że przyjdą "jacyś" obcy? ;)

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I pamiętaj, że człowiek to zrobił to i  człowiek rozebrać może :D 

Ew zdjęcia rób, żebyś wiedział co gdzie było przy składaniu. ;)

Edytowane przez Pszemo
  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

I koniecznie obejrzeć na Youtube wszystkie odcinki - Twój jednoślad zanim zepsujesz :D 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, Pszemo napisał:

I pamiętaj, że człowiek to zrobił to i  człowiek rozebrać może :D 

 

Tak jak patolog :D

  • Like 2

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Tak jak patolog 
ab6ad07fb663578ad21c98d5b1273350.jpg

Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka

  • Like 3

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
A jak nie masz? myślę że jak masz, to już to dawno widziales, a jak nie masz to może nie chcesz tego widzieć?

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

  • Like 1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 27.01.2019 o 18:19, Jarek napisał:

Po pierwsze primo: odpalasz motek i patrzysz na cyferblat i kręcisz kierą powolutku od końca do końca i dokładnie obserwujesz co się dzieje. Czy jest jakaś zmiana prawidłowość ...

Po drugie primo: możesz zacząć od wejścia kabli do licznika - czyli od czachy - to miejsce gdzie jest przedni reflektor ;) Podobnie jak w przypadku kręcenia kierą powolutku, delikatnie i selektywnie dotykasz kabli, złączek przesuwając, gmerając nimi od licznika  do główki ramy patrząc cały czas na licznik czy coś się zmienia - jeżeli tak to należy zaobserwować, zapamiętać co i gdzie ... Wtedy należy nam pilnie donieść o takim spostrzeżeniu ... wtedy przyjdzie @Pszemo i powie gdzie i czym psikać :default_tongue:

Jak nic się nie stanie to też możesz się tutaj poskarżyć ;)

EDIT: aleś nawalił tagów :default_icon_eek: Myślisz, że przyjdą "jacyś" obcy? ;)

Dzięki. Będę próbował, muszę mieć tylko trochę więcej czasu żeby to wszystko porozbierać. Trochę mam lęka go rozkręcać, po ostatniej regulacji sprzęgła przy silniku złamałem NA PÓŁ uchwyt linki sprzęgła. Nie pytajcie... Nie wiem jak ja tego dokonałem, zdolny jestem. :default_huh: Ruszałem wcześniej kabelkami przy tej czaszce oraz kierownicą, o dziwo wygląda na to, że nie ma to wpływu na całe zjawisko. Patolog ma lepiej bo JUŻ niczego nie zepsuje, będę musiał się bardziej w chirurga wczuwać niż w patologa :D Dam znać po operacji czy pacjent jeszcze żyje. 

Wiem że wujek Google lubi dużo tagów, jak mi dają pole do tagów to ich nawale :D Może kiedyś znajdzie się ktoś z podobnym problemem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
A jak nie masz? myślę że jak masz, to już to dawno widziales, a jak nie masz to może nie chcesz tego widzieć?

Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka

Jak nie masz to email i hasło ;-)

Wysłane z Tapatalka

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
44 minuty temu, PBA napisał:

..... złamałem NA PÓŁ uchwyt linki sprzęgła. Nie pytajcie... Nie wiem jak ja tego dokonałem.....

To Ty jak moja znajoma informując, że zaszła w ciążę: nie mam pojęcia jak do tego doszło ... ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Chyba udało mi się naprawić problem z zegarami, ale mam następny. Wszystko cacy ale po złożeniu, wskazówka rpm zamiast wskazywać obroty to wibruje i lekko podnosi się do góry, a po wyłączeniu silnika zostaje na miejscu. Źle tą wskazówkę założyłem? O co chodzi.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Tak jak patolog 
I nie nie bój się w nim grzebać, jak proktolog ;-)

Wysłane z mojego teleportu

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×