PBA 6 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 Cześć, Moje GS jest trochę chorowite. Coś mu się dzieje z całą deską rozdzielczą, wszystko zaczyna szwankować. Raz się to objawia przy samym odpaleniu silnika, raz przy zapięciu biegu, a nieraz nie dzieje mu się nic i działa przez jakiś czas normalnie. Zamieszczam URL do filmiku obrazujący całą dolegliwość, może ktoś miał z czymś takim do czynienia? Niestety mam zerowe doświadczenie i nie bardzo wiem jak to ugryźć. Zegary do wymiany, a może coś innego...? Ale chyba motor się w nocy nie spali? Widział ktoś już coś takiego? Film: Co o tym sądzicie? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 487 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 Dawno nic nie było o kabelkach przy główce ramy Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PBA 6 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 Hej, dzięki za odpowiedź. Oby tylko to było takie proste. A które to dokładnie kabelki? Co z nimi może być nie tak, że tak się kiełbasi z deską rozdzielczą? Wybaczcie zielony jestem, ale bardzo chętnie chciałbym się nauczyć tego moto i ogólnie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 487 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 (edytowane) Na początek to psiknąłbym w kostkę jakimś kontaktem do połączeń elektrycznych. Jak to nic nie da, to niestety trzeba zajrzeć w te nieszczęsne przewody oraz popatrzeć na płytki deski rozdzielczej, pod kątem uszkodzeń połączeń lutowanych. Jest zabawy, ale do wiosny jeszcze trochę czasu zostało Edytowane 27 Styczeń 2019 przez Pszemo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PBA 6 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 3 godziny temu, Pszemo napisał: Na początek to psiknąłbym w kostkę jakimś kontaktem do połączeń elektrycznych. Jak to nic nie da, to niestety trzeba zajrzeć w te nieszczęsne przewody oraz popatrzeć na płytki deski rozdzielczej, pod kątem uszkodzeń połączeń lutowanych. Jest zabawy, ale do wiosny jeszcze trochę czasu zostało Tak, wiem, zabawy, ale ja nawet nie wiem gdzie ta wspomniana kostka. Długa droga przede mna. Zwyklem siedzieć w informatyce, ale to to jest zupełnie inna bajka. Nawet się boję tego rozkręcać poza głównymi plastikami :O Pomóż jakoś bracie, jak się za to zabrać, gdzie co rozkręcić, jaka kostkę dorwać. Stawiam stronę www za pomoc jak ktos se domenę kupi :P Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 388 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 O kurde... właśnie nabyłem 2 domeny ... Ja to mam pecha 1 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PBA 6 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 Teraz, Jarek napisał: O kurde... właśnie nabyłem 2 domeny ... Ja to mam pecha Polemizował bym w takim razie kto dzisiaj miał pecha. Tak w ogóle, już na wstępie to chciałbym docenić Twój awatar bo jest bardzo ambitny. Nie tak żeby mi się spieszyło, ale trochę się boję że do wiosny się z tym nie wyrobię. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 388 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 Po pierwsze primo: odpalasz motek i patrzysz na cyferblat i kręcisz kierą powolutku od końca do końca i dokładnie obserwujesz co się dzieje. Czy jest jakaś zmiana prawidłowość ... Po drugie primo: możesz zacząć od wejścia kabli do licznika - czyli od czachy - to miejsce gdzie jest przedni reflektor Podobnie jak w przypadku kręcenia kierą powolutku, delikatnie i selektywnie dotykasz kabli, złączek przesuwając, gmerając nimi od licznika do główki ramy patrząc cały czas na licznik czy coś się zmienia - jeżeli tak to należy zaobserwować, zapamiętać co i gdzie ... Wtedy należy nam pilnie donieść o takim spostrzeżeniu ... wtedy przyjdzie @Pszemo i powie gdzie i czym psikać Jak nic się nie stanie to też możesz się tutaj poskarżyć EDIT: aleś nawalił tagów Myślisz, że przyjdą "jacyś" obcy? 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 487 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 (edytowane) I pamiętaj, że człowiek to zrobił to i człowiek rozebrać może Ew zdjęcia rób, żebyś wiedział co gdzie było przy składaniu. Edytowane 27 Styczeń 2019 przez Pszemo 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
coolluk 8 382 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 I koniecznie obejrzeć na Youtube wszystkie odcinki - Twój jednoślad zanim zepsujesz Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Dziadek 6 674 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 2 godziny temu, Pszemo napisał: I pamiętaj, że człowiek to zrobił to i człowiek rozebrać może Tak jak patolog 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 487 Zgłoś ten post Napisano 27 Styczeń 2019 Tak jak patolog Wysłane z mojego HAMMER_ENERGY przy użyciu Tapatalka 4 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 52 103 Zgłoś ten post Napisano 28 Styczeń 2019 Jak masz fb https://www.facebook.com/groups/618794284981282/permalink/994255977435109/Wysłane z Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
dakarowy 25 347 Zgłoś ten post Napisano 28 Styczeń 2019 Jak masz fb https://www.facebook.com/groups/618794284981282/permalink/994255977435109/Wysłane z TapatalkaA jak nie masz? myślę że jak masz, to już to dawno widziales, a jak nie masz to może nie chcesz tego widzieć? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PBA 6 Zgłoś ten post Napisano 28 Styczeń 2019 Dnia 27.01.2019 o 18:19, Jarek napisał: Po pierwsze primo: odpalasz motek i patrzysz na cyferblat i kręcisz kierą powolutku od końca do końca i dokładnie obserwujesz co się dzieje. Czy jest jakaś zmiana prawidłowość ... Po drugie primo: możesz zacząć od wejścia kabli do licznika - czyli od czachy - to miejsce gdzie jest przedni reflektor Podobnie jak w przypadku kręcenia kierą powolutku, delikatnie i selektywnie dotykasz kabli, złączek przesuwając, gmerając nimi od licznika do główki ramy patrząc cały czas na licznik czy coś się zmienia - jeżeli tak to należy zaobserwować, zapamiętać co i gdzie ... Wtedy należy nam pilnie donieść o takim spostrzeżeniu ... wtedy przyjdzie @Pszemo i powie gdzie i czym psikać Jak nic się nie stanie to też możesz się tutaj poskarżyć EDIT: aleś nawalił tagów Myślisz, że przyjdą "jacyś" obcy? Dzięki. Będę próbował, muszę mieć tylko trochę więcej czasu żeby to wszystko porozbierać. Trochę mam lęka go rozkręcać, po ostatniej regulacji sprzęgła przy silniku złamałem NA PÓŁ uchwyt linki sprzęgła. Nie pytajcie... Nie wiem jak ja tego dokonałem, zdolny jestem. Ruszałem wcześniej kabelkami przy tej czaszce oraz kierownicą, o dziwo wygląda na to, że nie ma to wpływu na całe zjawisko. Patolog ma lepiej bo JUŻ niczego nie zepsuje, będę musiał się bardziej w chirurga wczuwać niż w patologa Dam znać po operacji czy pacjent jeszcze żyje. Wiem że wujek Google lubi dużo tagów, jak mi dają pole do tagów to ich nawale Może kiedyś znajdzie się ktoś z podobnym problemem. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pawel 52 103 Zgłoś ten post Napisano 28 Styczeń 2019 A jak nie masz? myślę że jak masz, to już to dawno widziales, a jak nie masz to może nie chcesz tego widzieć? Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu TapatalkaJak nie masz to email i hasło ;-) Wysłane z Tapatalka Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 388 Zgłoś ten post Napisano 28 Styczeń 2019 44 minuty temu, PBA napisał: ..... złamałem NA PÓŁ uchwyt linki sprzęgła. Nie pytajcie... Nie wiem jak ja tego dokonałem..... To Ty jak moja znajoma informując, że zaszła w ciążę: nie mam pojęcia jak do tego doszło ... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
PBA 6 Zgłoś ten post Napisano 26 Luty 2019 Chyba udało mi się naprawić problem z zegarami, ale mam następny. Wszystko cacy ale po złożeniu, wskazówka rpm zamiast wskazywać obroty to wibruje i lekko podnosi się do góry, a po wyłączeniu silnika zostaje na miejscu. Źle tą wskazówkę założyłem? O co chodzi. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
atomik 432 Zgłoś ten post Napisano 23 Marzec 2019 Tak jak patolog I nie nie bój się w nim grzebać, jak proktolog ;-)Wysłane z mojego teleportu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 266 Zgłoś ten post Napisano 1 Maj 2019 I co z tym licznikiem wyszło? Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Pszemo 8 487 Zgłoś ten post Napisano 1 Maj 2019 5 minut temu, raby napisał: I co z tym licznikiem wyszło? Standardowo - w potrzebie skorzystał z forum, naprawił ale żeby powiedzieć "co gdzie jak", to już szkoda megabajta Świat schodzi na psy..... Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 266 Zgłoś ten post Napisano 1 Maj 2019 Może mi ktoś wyjaśni w jaki sposób czujnik prędkości to powoduje. Przy dodawaniu gazu rośnie prędkość na liczniku, odpinanam czujnik i jest 0. Inny czujnik wszystko jest ok. Oczywiście chodzi o singla. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
atomik 432 Zgłoś ten post Napisano 3 Maj 2019 Dnia 1.05.2019 o 14:19, Pszemo napisał: Standardowo - w potrzebie skorzystał z forum, naprawił ale żeby powiedzieć "co gdzie jak", to już szkoda megabajta Świat schodzi na psy..... Uprzejmie uprasza się o nieobrażanie psów. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 266 Zgłoś ten post Napisano 6 Maj 2019 Ma ktoś wiedzę o czujniki prędkości czy są jakieś różnice, przed i po lifcie lub z i bez ABS? Już drugi siedzi i znów faluje wskaźnik po odpaleniu silnika. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach