Skocz do zawartości
Gość Rafałek

jak sprawdzić moduł zapłonowy w f 650 ?

Recommended Posts

Jak zachowuje się człowiek wchodząc do czyjegoś domu?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
57 minut temu, Jarek napisał:

Jak zachowuje się człowiek wchodząc do czyjegoś domu?

@Jarek

Kolega Rafałek najpierw ściąga buty, dopiero potem mówi co trzeba... No chyba że dziura w skarpecie, to mamy kłopot :default_ph34r:

Edytowane przez Piotreo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Dnia 11.04.2019 o 08:36, Jarek napisał:

Jak zachowuje się człowiek wchodząc do czyjegoś domu?

Wychodzi te 8 klas podstawówki :D Czytam z 5 razy i zastanawiam się o co gościowi chodzi z tym wchodzeniem do domu i o co się przy...  na szczęście mój umysł odnalazł właściwy tor i przyłączam się do pytania :default_cafe2: hahha

Edytowane przez Tomek515

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość Rafałek

dzięki za pomoc. 

 

chodziło mi o schemat albo wartości żeby pomierzyć . co jest nie zrozumiałego w pytaniu jak sprawdzić moduł zapłonowy w f 650 ?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jednak doszedłeś do tego, co jest niezrozumiałe w twoim pytaniu... 38 minut temu :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 godziny temu, arthurr napisał:

Jednak doszedłeś do tego, co jest niezrozumiałe w twoim pytaniu... 38 minut temu :D

Tak czuję po kościach, że chodzi o coś takiego ... ;)

 

 

... ale skoro już jakieś "dzień dobry" padło to coś wypada napisać.

Raczej można się spodziewać, że tutaj nie ma kogoś kto będzie dysponował takimi danymi - nie słyszałem przynajmniej. To raczej sprawa dla jakichś zawziętych elektroników. Mechanicy uszkodzone moduły wymieniają i już. U nas będzie raczej ciężko z takimi danymi o jakie pytasz.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Jak mi padł to wymieniłem,tylko występują dwa rodzaje.O ile pamiętam to jeden miał 4 a drugi (nowszy) 5 kabli.Zmiana chyba w 97 r.Nowy kosztuje chore pieniądze więc raczej sugeruję używkę

 

Edytowane przez mirek2404

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość Rafałek

temat ogarnięty. pomierzyłem wszystko i naprawiłem. jak ktoś będzie miał problemy z brakiem iskry to śmiało pisać. chętnie pomogę.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
1 minutę temu, Rafałek napisał:

temat ogarnięty. pomierzyłem wszystko i naprawiłem. jak ktoś będzie miał problemy z brakiem iskry to śmiało pisać. chętnie pomogę.

 

Jak masz wiedzę w tym zakresie to jesteś naszym narodowym dobrem forumowym. Niewielu tutaj takich i to jeszcze mocno ukrytych.

Jak masz chęci i dobrą wolę to napisz coś więcej w temacie ...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość Rafałek

mirek2404  tak masz rację . w 1995 są 4 przewody w 6 pinowej wtyczce 2 nie potrzebne. bo tam jest zasilanie ,odułu od akumulatora i powrót na kostce spowrotem  czerwonym przewodem do modułu. na pierwszy rzut oka głupie rozwiązanie ale jak się zastanowisz to jest bardzo dobre rozwiązanie bo daje ci napięcie namoduł bez względu na wszystkie wyłączniki

 

arthurr na chybił teafił

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
2 minuty temu, Rafałek napisał:

mirek2404  tak masz rację . w 1995 są 4 przewody w 6 pinowej wtyczce 2 nie potrzebne. bo tam jest zasilanie ,odułu od akumulatora i powrót na kostce spowrotem  czerwonym przewodem do modułu. na pierwszy rzut oka głupie rozwiązanie ale jak się zastanowisz to jest bardzo dobre rozwiązanie bo daje ci napięcie namoduł bez względu na wszystkie wyłączniki

 

arthurr na chybił teafił

Taka prośba - nie krzyczymy literami - bo po co? Możesz "zejść" do literek jak wszyscy?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Gość Rafałek

nie ma problemu Jarek.   naprawa modułu cewek bezpieczników to koszr 190 zł na nowych polskich częściach. wszystko działa i nie potrzeba używek. to jest bedzo proste.

jak ktoś potrzebuje konkretnej wiedzy to pisać a nie wlepiać jakieś debilne filmy .  rekonstruuje wraka  z 1995  i jeszcze mam mało wiedzy ale da się radę. Gażnik to gażnik..po zrobieniu zapłonu i regulacji gażników utrzymałem prędkość 195 przez 15 kilometrów . według mnie to dobry wynik bo mogę jeszcze zmienić przełożenia.fabryka dawała coś koło 165

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
11 minut temu, Rafałek napisał:

 

jak ktoś potrzebuje konkretnej wiedzy to pisać a nie wlepiać jakieś debilne filmy .

Ludziska potrzebują konkretnej wiedzy, a ja lubię debilne filmy. Taki tutaj mamy klimat ;)

  • Like 5

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach
Ludziska potrzebują konkretnej wiedzy, a ja lubię debilne filmy. Taki tutaj mamy klimat
A ja lubie i to i to



Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na stronach

Żeby dodać komentarz, musisz założyć konto lub zalogować się

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą dodawać komentarze

Dodaj konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się teraz

×