strike51 0 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2019 Czołem, Czy montował ktoś takie cudo od Chińczyka, ma to jakiś większy sens? https://tiny.pl/trrd1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
raby 2 267 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2019 a masz do tego czujnik? bo seryjnie jest tylko od luzu Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2019 23 minuty temu, strike51 napisał: Czołem, Czy montował ktoś takie cudo od Chińczyka, ma to jakiś większy sens? https://tiny.pl/trrd1 Ma. Kupisz i się dowiesz, że tego nie da się podłączyć ... , ale to stosunkowo tania nauka jest 1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
BrunoJ 970 Zgłoś ten post Napisano 23 Kwiecień 2019 Powinno się dać, w treści aukcji jest wszystko ładnie wytłumaczone (Joda by się nie powstydził ;-) Łatwy do zainstalowania. Rozmiar produktu: 21x15mm/0.8x0.6 cal Czerwony: pozytywne drutu Nie kolor: pozycji neutralnej Negatywne drutu: żółty-brązowy 1, zielony-czarny 2, zielony-niebieski 3, żółty-niebieski 4, czerwono-brązowy 5 Uwaga: -Jeśli twój rower nie mają biegów, że nie można używać do. -Na zewnątrz czarny przewód podłączyć do zasilania. -Inne przewody podłączyć do cylindra biegów przewodów. -Przed zainstalowaniem go, trzeba przetestować go przez uniwersalny DC 12 V woltomierz do testowania drutu biegów cylindra, a następnie podłączyć do swój oryginalny biegów drutu. Takich jak: ten element niebieski przewód jest 2 cylinder, i żółty przewód jest 2 cylinder w swój rower tak, że niebieski podłączyć do żółty 5 2 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
arthurr 5 242 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2019 Tego się nie da (po opisie) ale są takie, które wpina się w sygnały prędkości i obrotów - wyświetla biegi uprzednio "ucząc się" przy jakich konkretnych obrotach silnika jaka jest prędkość motka. Montowałem taki w gs-ie singlu, przerzucając biegi do góry nawet dobrze działał, potrafił się pogubić przy redukcjach, ale generalnie rolę spełniał. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
BrunoJ 970 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2019 Są jeszcze wersje prymitywne, z czujnikami przy dźwigni biegów. W założeniu powinno reagować na ruch dźwigni podczas zmiany biegów. Ale biorąc pod uwagę precyzję skrzyni w singlu raczej byk z tego rozwiązania nie korzystał. Mi osobiście tego nie brakuje, chociaż jakby taki wskaźnik był to oczywiście fajnie. Przez lata jeździłem autem bez obrotomierza (X.Picasso) i rozpoznawałem obroty po kombinacji prędkości, wrzuconego biegu i hałasu. W GSie mam do dyspozycji hałas, prędkość, obrotomierz, wiec w zasadzie łatwiej. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
Jarek 22 787 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2019 1 godzinę temu, BrunoJ napisał: Ale biorąc pod uwagę precyzję skrzyni w singlu raczej byk z tego rozwiązania nie korzystał. Byk nie ma takiej precyzji. na pewno by nie skorzystał Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach
strike51 0 Zgłoś ten post Napisano 24 Kwiecień 2019 Przynajmniej teraz wiem, że sam się za to nie wezmę. Jak mi się uda zainstalować bądź nie - dam znać. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na stronach